Przetargi.pl
Remont jezdni drogi gminnej G000003 wraz z budową chodnika oraz odwodnienia w miejscowości Morawica Gmina Liszki

Gmina Liszki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-060 Liszki,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 280-62-34 , fax. 12 280-62-52
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liszki
    32-060 Liszki, woj. małopolskie
    tel. 12 280-62-34, fax. 12 280-62-52
    REGON: 00054319500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont jezdni drogi gminnej G000003 wraz z budową chodnika oraz odwodnienia w miejscowości Morawica Gmina Liszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont jezdni drogi gminnej G000003 wraz z budową chodnika oraz odwodnienia w miejscowości Morawica Gmina Liszki. Zakres ww. zadania obejmuje wykonanie chodnika o łącznej długości ok. 1005 mb początek w km 0+04,25 i koniec w km 8+21,78, poszerzenie nawierzchni drogi do szer. 6,0 m na przedmiotowym odcinku drogi, przebudowę istniejących zjazdów do posesji oraz elementów odwodnienia w postaci kanalizacji grawitacyjnej, opadowej wraz ze studniami rewizyjnymi oraz studzienkami wodościekowymi, budowę fragmentu ścieku korytkowego lewostronnego. 2. Zakres zamówienia obejmuje: A. Budowa chodnika i kanalizacji opadowej w miejscowości Morawica: 1) Roboty przygotowawcze - ścinanie drzew (7 szt.), roboty rozbiórkowe nawierzchni, roboty ziemne, 2) Kanalizacja opadowa - z rur PVC kielichowych śr. 400 mm, dł. 755 m i śr. 200 mm, dł. 95,50 m; 3) Odwodnienie - ścieki z elementów betonowych szer. 30 cm, na dł. 415 m i szer. 50 cm na dł. 28 m, drenaż z rur PCV o śr. 100 mm na dł. 469 m, 4) Chodnik - z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm , kostka kolor szary - 1208 m2, 5) Zjazdy - z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, kolor czerwony- 259 m2 6) Poszerzenie jezdni - 1095,29 m2 oraz wykonanie nawierzchni na całej jezdni na powierzchni 5335 m2, 7) Roboty dodatkowe - ogrodzenia z siatki na słupkach na dł. 74 m, umocnienie skarp na dł. 410,40 m2, oznakowanie pionowe - 6 szt., poziome jezdni 36 m2, Wykonanie robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót. 3. Zamawiający wymaga stosowania studzienek o zakończeniu (konusowym) stożkowym bez stosowania pierścieni odciążających i pokryw nastudziennych żelbetowych na studniach kanalizacyjnych włazowych. 4. Studzienki kanalizacyjne włazowe powinny być monolityczne z wyrobioną kinetą i zamontowanymi przejściami szczelnymi, połączenia studni na uszczelkę. Właz typu ciężkiego (D40 T). 5. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót. 6. Wykonawca zobowiązany także jest do: a) zamontowania tablicy informującej o finansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej (o wym. 90x70cm). Tablica będzie dostarczona przez Zamawiającego, materiały do montażu zapewnia Wykonawca, b) wykonania inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej, c) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu. d) wykonania oznakowania czasowej organizacji ruchu. 7. Całość materiałów oraz środków technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia dostarcza Wykonawca, za wyjątkiem tablicy informacyjnej. Należy przyjąć materiały i urządzenia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót i przedmiarem robót lub inne o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach. 8. Jeżeli w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót pojawią się ewentualnie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 10. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien uwzględniać harmonogram płatności przez Zamawiającego za roboty wykonane: - w 2012 r. do kwoty: 200.000,00 zł brutto (rozliczenie 1 faktura), - w 2013 r. do kwoty : 1 100 000,00 brutto (rozliczenie do 3 faktur częściowych), - w 2014 r. pozostała kwota do 28.02.2014 r. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminach przewidzianych w harmonogramie rzeczowo - finansowym opracowanym przez niego w porozumieniu z Zamawiającym. 10.Dofinansowanie ze środków UE obejmuje zadania: budowa kanalizacji opadowej, chodnika oraz zjazdów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 16.000,00 zł (szesnaście tysięcy zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą w przypadku gdy Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Postanowienia ust. 4 stosuje się odpowiednio do poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2) i 5) ustawy Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie pieniądza wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego KBS O Liszki 71 8591 0007 0210 0000 0068 0014: z adnotacją: Remont jezdni drogi gminnej G 000003 wraz z budową chodnika oraz odwodnienia w miejscowości Morawica Gmina Liszki a dokument przelewu należy dołączyć do oferty. 7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 8. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego (tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego). 9. Wniesienie wadium w innej formie niż pieniądz Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w terminie otwarcia oryginał dokumentu znajdował się będzie w ofercie. 10. Wadium winno być wniesione na okres związania ofertą określony. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z dyspozycją art. 46 ust. 5 ustawy. 13. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1,2,4 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, tj. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liszki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach