Przetargi.pl
Remont internatu w zakresie spełnienia warunków p.poż. w Zespole Szkół Budowlanych przy ul. Żołnierskiej 15 w Olsztynie

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5273111 wew. , 325 , fax. (089) 5349375
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5273111 wew. , 325, fax. (089) 5349375
    REGON: 00059416900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont internatu w zakresie spełnienia warunków p.poż. w Zespole Szkół Budowlanych przy ul. Żołnierskiej 15 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont internatu w zakresie spełnienia warunków p.poż. w Zespole Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 15 2.Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności wykonanie następujących prac remontowo-budowlanych w internacie Zespołu Szkół Budowlanych: a) wydzielenie klatek schodowych (strefy p.poż.) tj. wydzielenie pionowych ciągów komunikacji ogólnej (klatek schodowych) od poziomych (korytarze) w bryle wschodniej i zachodniej budynku za pomocą przegród oraz drzwi, b) wykonanie wyjść ewakuacyjnych w skrzydle zachodnim i wschodnim oraz wykonanie schodów zewnętrznych w skrzydle wschodnim budynku - zgodnie z projektem zamiennym, c) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej na klatkach schodowych i w części pomieszczeń przylegających do klatek schodowych oraz wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej do pomieszczeń dostępnych bezpośrednio z klatek schodowych i korytarzy, d) montaż okien napowietrzających z atestowanymi siłownikami (w miejscu trudno dostępnych okienek nad klatką schodową) oraz montaż okien oddymiających z atestowanymi siłownikami - zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej i drzwiowej oraz specyfikacją, e) wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego z monitoringiem opraw awaryjnych, f) wykonanie instalacji odgromowej, g) demontaż łatwopalnych ściennych okładzin drewnopodobnych wraz z przygotowaniem i malowaniem ścian na klatkach schodowych i korytarzach w skrzydle zachodnim - zgodnie z ekspertyzą p.poż., h) demontaż istniejących posadzek z płytek ceramicznych wraz z przygotowaniem podłoża i ułożeniem nowej posadzki z płytek ceramicznych wraz z listwami przypodłogowymi w ciągach komunikacyjnych, i) przeprowadzenie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami normatywnych prób i badań po zakończeniu prac elektromontażowych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach