Przetargi.pl
Remont instalacji wodociągowej i hydrantowej w celu dostosowania budynków do obowiązujących przepisów ppoż. (zamówienie z podziałem na 2 części) - znak sprawy: ZP/97/2015

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji wodociągowej i hydrantowej w celu dostosowania budynków do obowiązujących przepisów ppoż. (zamówienie z podziałem na 2 części) - znak sprawy: ZP/97/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi remont instalacji wodociągowej i hydrantowej w celu dostosowania budynków do obowiązujących przepisów ppoż. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania): 1) Zadanie nr 1: Remont instalacji wodociągowej i hydrantowej w celu dostosowania budynku Kościoła Garnizonowego do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Reformacka 7, 35-026 Rzeszów Dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Roboty sanitarne - instalacja wodociągowa i hydrantowa: - demontaż istniejącej instalacji wodociągowej w piwnicy wraz z armaturą (rurociągi stalowe, miedziane,PE), - montaż instalacji wodociągowej w piwnicach oraz instalacji hydrantowej całym budynku z rur stalowych ocynkowanych (rozprowadzenie instalacji wodociągowej i hydrantowej do przyborów sanitarnych i hydrantów wykonać na ścianach), - montaż zestawu wodomierzowego, - montaż zestawu do podnoszenia ciśnienia wraz z kompletna armaturą, - montaż szafek hydrantowych z miejscem na gaśnice wyposażonych w: zawór hydrantowy Dn25, wąż o dłg. 30,0m, prądownicę, - montaż izolacji na instalacji wodociągowej i hydrantowej, - montaż armatury wodociągowej, - wykonanie prób szczelności, płukania instalacji wodociągowej i dezynfekcji, - uruchomienie zestawu do podnoszenia ciśnienia, - badanie wydajności hydrantów, - przejścia instalacji przez ściany wykonać w tulejach ochronnych, - oznakowanie instalacji. b) Roboty sanitarne - kanalizacja sanitarna: - rozebranie posadzki pod kanały rurowe i pompownię wody brudnej, - wykonanie wykopów liniowych w celu montażu kanałów rurowych układanych w korytkach betonowych i pompowni wody brudnej, - wykonanie podsypki pod kanały rurowe układane w korytkach betonowych i pompownię wody brudnej, - montaż pompowni wody brudnej do ścieków bez fekaliów wraz z montażem pompy ściekowej, - montaż korytek betonowych, - montaż rurociągów kanalizacji sanitarnej układanych w korytkach betonowych, - wykonanie próby szczelności kanałów rurowych, - układanie karmazytu ręczne w korytkach betonowych, - zasypanie wykopów po ułożeniu kanałów rurowych i wmontowaniu pompowni wody brudnej, - montaż pokryw na korytko, - uzupełnienie posadzki. c) Roboty budowlane: - wykucie z muru ościeżnic, - montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych EI60, - demontaż oraz odtworzenie obudowy z płyt GK, - demontaż oraz odtworzenie obudowy z płyt GK obłożonych płytkami ceramicznymi, - wykonanie obudowy z płyt GK przewodów wodociągowych i hydrantowych, - przebicia otworów w ścianach pod montaż instalacji, - montaż przejść ppoż. EI60, - uzupełnienie tynków, przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na ścianach, gruntowanie podłoży, położenie gładzi gipsowych, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, - licowanie ścian płytkami, - zamontowanie drzwiczek rewizyjnych w miejscach gdzie powinien być dostęp do armatury, - montaż otworów wentylacyjnych z kratek pęczniejących EI60 do pomieszczenia w którym zostanie zamontowany zestaw do podnoszenia ciśnienia, - usunięcie gruzu, - wywóz gruzu i ziemi. d) Roboty elektryczne: - wykonanie zasilania zestawu do podnoszenia ciśnienia, - wykonanie zasilania pompy wody brudnej, - wykonanie zasilania zaworu elektromagnetycznego, - wykonanie instalacji uziemiającej, - wykonanie pomiarów, - rozruch instalacji. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na wykonanie dostosowania budynku Kościoła Garnizonowego do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie. 2) Zadanie nr 2: Remont instalacji wodociągowej i hydrantowej w celu dostosowania budynku do obowiązujących przepisów ppoż., budynek nr 1, 36-061 Wysoka Głogowska Dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: a) Roboty sanitarne - instalacja wodociągowa i hydrantowa: - montaż rur stalowych ocynkowanych, - montaż zestawu do podnoszenia ciśnienia wraz z kompletna armaturą, - wykonanie wykopów liniowych w celu montażu rurociągów wodociągowych z rur PE na zewnątrz budynku, - umocnienie ścian wykopów, - wykonanie podłoża pod rurociągi z materiałów sypkich gr.20cm, - montaż rurociągów z rur polietylenowych o średnicy 90 PE100 PN10 SDR11, - montaż armatury wodociągowej, - wykonanie prób szczelności, - uruchomienie zestawu do podnoszenia ciśnienia, - przejścia instalacji pod fundamentem wykonać w tulejach ochronnych, - oznakowanie trasy wodociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego, - zasypanie wykopów po ułożeniu rurociągów z rur polietylenowych. - uzupełnienie posadzki. b) Roboty budowlane: - wykucie bruzd w podłożu betonowym, - osadzenie zestawu do podnoszenia ciśnienia, - wykucie z muru ościeżnic, - montaż drzwi stalowych przeciwpożarowych EI60, - montaż kratki wentylacyjnej nawiewnej i wywiewnej, - przebicia otworów w ścianach pod montaż przewodów wentylacji. - uzupełnienie tynków, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych. c) Roboty elektryczne: - wykonanie zasilania zestawu do podnoszenia ciśnienia, - wykonanie instalacji uziemiającej, - wykonanie pomiarów, - rozruch instalacji. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. Dokumentację techniczną w wersji papierowej i elektronicznej na wykonanie dostosowania budynku Kościoła Garnizonowego do obowiązujących przepisów ppoż. posiada 34 WOG Rzeszów - Sekcja Technicznego Utrzymania Nieruchomości (tel. 261 15 63 25). W pierwszej kolejności Wykonawca w porozumieniu z użytkownikiem budynku i inspektorem nadzoru sporządzi harmonogram kolejności wykonywania prac. Uzyskany gruz Wykonawca wywiezie i zutylizuje we własnym zakresie na własny koszt. Zdemontowane elementy metalowe Wykonawca po przeważeniu przekaże jak złom do magazynu SOI w Rzeszowie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 9B - dla zadania nr 2), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 10B - dla zadania nr 2) oraz Projektu budowlanego (Załącznik nr 11A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 11B - dla zadania nr 2). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1 (zadanie nr 1): 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 2) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2 (zadanie nr 2): 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), UWAGA: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na obydwie części zamówienia, Zamawiający zaleca, aby wadium zabezpieczające ofertę wnieść odrębnie na każdą część zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/97/2015 dotyczy części nr[1 lub 2], NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach