Przetargi.pl
Remont instalacji oświetlenia zewnętrznego w Inspektoracie ZUS w Chełmie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 103
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6881200, 6881209 , fax. 084 6866974
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
    ul. Kościuszki 103 103
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6881200, 6881209, fax. 084 6866974
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji oświetlenia zewnętrznego w Inspektoracie ZUS w Chełmie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Remont instalacji oświetlenia zewnętrznego wokół budynku Inspektoratu ZUS w Chełmie. 2.Szczegółowy opis robót zawarty jest w dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia tj.: 1)przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 1 do siwz, 2)SSTWiOR stanowiącej zał. nr 2 do siwz, 3)Dokumentacji fotograficznej - zał. nr 3 do siwz 4)Schematach istniejącej dokumentacji instalacji oświetlenia zewnętrznego - zał. nr 4 do siwz, 5)Mapce sytuacyjnej z rozmieszczeniem istniejących latarni - zał. 5 do siwz, 6)Istniejącej dokumentacji instalacji oświetlenia zewnętrznego udostępnionej przez Zamawiającego do wglądu na życzenie Wykonawcy, 3.Zakres robót obejmuje w szczególności: 1)wymianę skorodowanych słupów na nowe, 2)zabezpieczenie słupów nie wymagających jeszcze wymiany przed korozją farbą chlorokauczukową, 3)wymianę wszystkich opraw oświetleniowych, 4)wymianę wszystkich tabliczek zaciskowych i bezpiecznikowych na słupach, które nie podlegają wymianie, 5)wymianę wszystkich przewodów w słupach pomiędzy tabliczką bezp. a oprawą oświetleniową, 6)wymianę uszkodzonych odcinków kabla między latarniami. 7)wymianę szafy sterowania oświetleniem 8)wykonanie pomiarów całości instalacji elektrycznej oświetlenia zewnętrznego 4.Przedmiot zamówienia winien być realizowany między innymi na podstawie: 1)dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia 2)wytycznych technicznych dla obiektów i działek ZUS stanowiących zał. do SSTWiOR, 3)ewentualnej wizji lokalnej, 4)obowiązujących przepisów i norm oraz zasad sztuki budowlanej 5.Wykonawca na wykonane roboty udziela co najmniej 24 miesięce gwarancji od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego. 6.Zaleca się aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali oględzin miejsc przedmiotowych robót. Oględzin frontu robót można dokonać po uprzednim uzgodnieniu terminu z jedną z osób upoważnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia określoną w § 6 SIWZ. 7.Prace objęte zamówieniem mogące zakłócać prawidłowe funkcjonowanie (pod względem pracy i obsługi klientów) budynku I/ ZUS w Chełmie oraz mogące stwarzać w szczególności niebezpieczeństwo dla klientów lub pracowników Zamawiającego należy prowadzić po godzinach pracy Inspektoratu ZUS w Chełmie oraz w dni wolne od pracy ZUS. 8.Wykonawca zapewni we własnym zakresie i na własny koszt materiały i urządzenia (w tym zabezpieczenia prowadzonych robót) niezbędne do należytego (zgodnie ze SIWZ i sztuką budowlaną) wykonania przedmiotowego zamówienia. 9.W zakresie przedmiotowych robót wszelkie miejsca mogące ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót winny być pozabezpieczane folią lub w inny sposób uniemożliwiający uszkodzenie lub zniszczenie mienia i infrastruktury Zamawiającego. 10.Zamawiający nieodpłatnie udostępni energię elektryczną potrzebną do wykonania zamówienia, wodę oraz miejsce pod kontener na składowanie bieżących materiałów i niezbędnych podręcznych urządzeń oraz miejsce pod kontener na śmieci. 11.Zamawiający nie zastrzega powierzania podwykonawcom części zamówienia. 12. Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 pzp od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach