Przetargi.pl
Dostawa i montaż drzwi aluminiowych wraz z automatycznym ich otwieraniem w Gmachu Głównym KUL przy Al. Racławickich 14 w Lublinie w ramach realizacji projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Al. Racławickie 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (81) 445 41 59 , fax. (81) 445 41 63
  • Data zamieszczenia: 2015-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
    Al. Racławickie 14 14
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. (81) 445 41 59, fax. (81) 445 41 63
    REGON: 00051406400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż drzwi aluminiowych wraz z automatycznym ich otwieraniem w Gmachu Głównym KUL przy Al. Racławickich 14 w Lublinie w ramach realizacji projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa i montaż drzwi aluminiowych wraz z automatycznym ich otwieraniem w Gmachu Głównym KUL przy Al. Racławickich 14 w Lublinie w ramach realizacji projektu Równy Start - projekt modernizacji przestrzeni edukacyjnej, społecznej, architektonicznej i sportowej Uniwersytetu włączającej studentów z niepełnosprawnością. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie 3 kompletów drzwi oraz systemu ich otwierania za pomocą siłowników sterowanych przyciskiem. Zamówienie obejmuje: 1)Demontaż istniejących drzwi i odwiezienie ich własnym środkiem transportu do Magazynu KUL przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie; 2)Dostawę 3 kompletów drzwi aluminiowych przedstawionych na załączonych rysunkach (Załącznik nr 1 do SIWZ): 1.1. Wejście tylne zewnętrzne - system ALUPROF MB 70 lub równoważny, kolor RAL8014, szyba zespolona 4ESG parasol brąz /16/4/16/33.1, zamek wpuszczany z wkładką zamykaną na klucz nawiercany. 1.2. Wejście tylne wewnętrzne - system ALUPROF MB 45 lub równoważny, kolor RAL8014, szyba VSG 44.2P2, zamek wpuszczany z wkładką zamykaną na klucz nawiercany. 1.3. Wejście boczne łukowe - ALUPROF MB 60 lub równoważny, kolor RAL8014, szyba VSG 44.2P2 ze szprosem naklejanym na szybę obustronnie, zamek wpuszczany z wkładką zamykaną na klucz nawiercany. 3)Wyposażenie wszystkich drzwi w automat drzwiowy rozwierany mocowany na skrzydle czynnym. Sterowanie automatów ma odbywać się przez obustronne przyciski bez użycia radarów kierunkowych; 4)Wykonanie instalacji zasilającej i sterującej (punkty podłączenia do instalacji elektrycznej zgodnie z załączonymi rysunkami (Załącznik nr 1 do SIWZ); 5)Montaż drzwi i rozruch instalacji. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach