Przetargi.pl
Wykonanie w budynku E40 robót budowlanych z branży elektrycznej - Modernizacja podstacji zasilającej INS OPT-W7.

Instytut Nowych Syntez Chemicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 24-110 Puławy, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 473 14 00 , fax. 81 473 14 10
  • Data zamieszczenia: 2016-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Nowych Syntez Chemicznych
    Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 13A
    24-110 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 81 473 14 00, fax. 81 473 14 10
    REGON: 00004161900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w budynku E40 robót budowlanych z branży elektrycznej - Modernizacja podstacji zasilającej INS OPT-W7.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie, modernizacji podstacji zasilającej INS OPT-W7. W szczególności wymiana wyłącznika mocy APU 30/600A w polu nr 10 na powietrzny wyłącznik mocy 3WL 1000A, oraz demontaż pól nr 5 i 6 wraz z konstrukcją, systemem szyn prądowych i aparatami elektrycznymi w istniejącej rozdzielni nn OPT-W7. Zastąpienie w/w pól rozdzielnicą 2 sekcyjną wyposażoną w listwowe rozłączniki bezpiecznikowe o rozmiarach NH00, NH1, NH2 oraz ponowne podłączenie istniejących odbiorów i połączenie systemów szyn prądowych szaf i podstacji OPT-W7. Dodatkowo wymiana analizatora sieci PAC 3200 na PAC 4200 w polu nr 8 oraz zamontowanie w pomieszczeniu rozdzielni przy polu nr 10 szafki sterowniczej PLC. Ponadto wymiana wyłącznika mocy APU 30/600A w polu nr 9 na powietrzny wyłącznik mocy 3WL 1000A w istniejącej rozdzielni nn OPT-W8. Zamontowanie w pomieszczeniu rozdzielni szafki sterowniczej PLC. W zakres opracowania wchodzi: - wymiana wyłącznika w polu nr 10 rozdzielni OPT-W7, - wymiana wyłącznika w polu nr 9 rozdzielni OPT-W8, - demontaż w polu nr 5 i 6 istniejącej konstrukcji i aparatów rozdzielni OPT-W7, - montaż oraz podłączenie z istniejącym systemem szyn zbiorczych szafy 2 polowej w miejsce sekcji nr 5 i 6 wyposażonej w system szyn prądowych i listwowe rozłączniki bezpiecznikowe rozdzielni OPT-W7, - montaż oraz podłączenie szafki sterowniczej PLC rozdzielni OPT-W7, - montaż oraz podłączenie szafki sterowniczej PLC rozdzielni OPT-W8, - montaż oraz podłączenie kabla komunikacji Ethernet FTP 4x2x0,5 pomiędzy rozdzielniami OPT-W7 i OPT-W8 w istniejących trasach kablowych, - wymiana analizatora sieci PAC 3200 na PAC 4200 w polu nr 8 rozdzielni OPT-W7, - podłączenie przycisku głównego wyłącznika prądu w portierni z cewką wzrostową nowego wyłącznika 3WL 1000A w polu nr 10 rozdzielni OPT-W7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 7 do SIWZ: Opis techniczny, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Uwaga: Z uwagi na prace demontażowe oraz charakter pracy podstacji OPT-W7 w istniejącym budynku E-40, wskazana jest wizja lokalna na miejscu planowanej budowy. W planowanych wycenach prac należy przewidzieć ograniczenie czasowe wyłączenia podstacji (piątek od. godz. 15:05 do niedzieli godz. 16:30) i zapewnienia zasilania rezerwowego budynku E-40. Dlatego wskazane jest wcześniejsze przygotowanie wymienianych sekcji i montaż ich w ustalonym ze służbami elektroenergetycznymi INS terminie. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i normami a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm, przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wymagany okres gwarancji: Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane co najmniej - 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia, Wymagany okres gwarancji na dostarczone urządzenia - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.800,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnosi się w PLN. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na konto Zamawiającego numer konta PLN - 72 1750 1107 0000 0000 2187 0668 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym: Wykonanie w budynku E40 robót budowlanych z branży elektrycznej - Modernizacja podstacji zasilającej INS OPT-W7. Znak INS/TW-12 /2016, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na wskazanym powyżej rachunku bankowym. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do podpisania oferty kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego, lub b) oryginał dokumentu będący każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach