Przetargi.pl
Odwożenie uczniów z zajęć pozalekcyjnych ze szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Ulhówek w ramach projektu pn. Szansa na sukces.

Gmina Ulhówek ogłasza przetarg

  • Adres: 22-678 Ulhówek, ul. Kościelna 1/1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6616004 , fax. 084 6616004
  • Data zamieszczenia: 2013-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ulhówek
    ul. Kościelna 1/1 1/1
    22-678 Ulhówek, woj. lubelskie
    tel. 084 6616004, fax. 084 6616004
    REGON: 00055184600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulhowek.bip.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odwożenie uczniów z zajęć pozalekcyjnych ze szkół podstawowych i gimnazjum z terenu gminy Ulhówek w ramach projektu pn. Szansa na sukces.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiot zamówienia obejmuje odwiezienie uczniów ze szkół z terenu Gminy Ulhówek do miejscowości zamieszkania uczniów po zakończeniu zajęć szkolnych. Powyższe usługi będą wykonywane własnymi środkami transportu Wykonawcy posiadającymi ważne badania techniczne gwarantującymi bezpieczny przewóz uczniów. Zamawiający we własnym zakresie zapewni opiekę nad uczniami. Przewożenie uczniów odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku zgodnie ze szczegółowymi harmonogramami w poszczególnych szkołach. Szczegółowe harmonogramy zostaną ustalone po wyłonieniu Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany harmonogramu związanego z odwiezieniem uczestników z zajęć. Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych okoliczności zależnych od Wykonawcy, wykonać na własny koszt usługę zastępczą, aby odwiezienie dzieci mógł odbyć się terminowo. Wykonawca w celu prawidłowego wykonania zamówienia zobowiązany jest posiadać odpowiednie ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. Płatność odbywać się będzie miesięcznie na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego faktury VAT. Podstawę wystawienia faktury VAT stanowić będzie miesięczny wykaz przejechanych kilometrów potwierdzonych przez Koordynatora Gminnego Projektu. Płatność 30 dni od momentu dostarczenia faktury VAT Zamawiającemu. Wykonawca w cenie ofertowej musi uwzględnić wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Część Nr 1 - Odwożenie uczniów z zajęć pozalekcyjnych ze Szkoły Podstawowej im. Artuta Grottgera w Hubinku w ramach projektu p.n. Szansa na sukces. Część Nr 2 - Odwożenie uczniów z zajęć pozalekcyjnych ze Szkoły Podstawowej w Ulhówku w ramach projektu p.n. Szansa na sukces. Część Nr 3 - Odwożenie uczniów z zajęć pozalekcyjnych ze Szkoły Podstawowej w Tarnoszynie w ramach projektu p.n. Szansa na sukces. Część Nr 4 - Odwożenie uczniów z zajęć pozalekcyjnych z Gimnazjum Publicznego im Jana Pawła w Ulhówku w ramach projektu p.n. Szansa na sukces.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulhowek.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach