Przetargi.pl
Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 75-724 Koszalin, ul. Komunalna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Komunalna 5
    75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 484 444, , fax. 943 484 434
    REGON: 33025398400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21 Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejsce realizacji: Sianów, ul. Łubuszan 80, Regionalny Zakład Odzysku Odpadów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Koszalinie. Termin realizacji: do 28.12.2020r. Uwaga! ostateczny termin wystawienia faktury dla każdego z zadań to dzień 31.12.2020 roku. 5. Gwarancja: a) Gwarancja minimum 24 miesiące lub 4000 godzin pracy; b) Wszystkie części zamienne użyte do naprawy muszą być oryginalne (firmy Falubaz, Matthiessen), wykonane zgodnie z zaleceniami producenta; c) Zamawiający nie dopuszcza możliwości wymiany części na inne niż zaleca producent tzn.: - nie ma możliwości wymiany części z przykręcanych na np. spawane. - nie ma możliwości wymiany na materiały gorszej jakości; 6. Serwis (jego reakcja +kary umowne za brak przyjazdu): a) Maksymalny czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii w dni robocze 48 godziny; b) Maksymalny czas naprawy od wystąpienia usterki 5 dni roboczych; c) W przypadku braku reakcji serwisu lub naprawy powyżej 5 dni, naliczane będą kary umowne w wysokości 0,1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki; d) Okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy; e) Serwis pogwarancyjny; 7. Odbiór i szkolenia: a) Odbiór prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia nastąpi w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego, po uprzednim sprawdzeniu maszyn przy udziale pracowników Zamawiającego; b) Warunkiem podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego i dokonania odbioru jest wykonanie całego zakresu prac wskazanych w poszczególnych zadaniach i poprawne działanie każdej remontowanej maszyny;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42000000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: zadanie A 2000,00 zł zadanie B 2500,00 zł zadanie C 500,00 zł Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 836). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. Nr rachunku: PKO BP SA 79 1020 2791 0000 7402 0289 7726 wraz z podaniem tytułu przetargu . Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą. Uwaga! Zgodnie z przepisami PZP, w świetle art. 46 ust. 4a „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.” Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego – gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. ) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialne

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach