Przetargi.pl
Zaprojektuj i wykonaj, zadanie pn.: ,,REMONT MOSTU OBROTOWEGO NA CIEŚNINIE DZIWNA W WOLINIE''

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-510 Wolin, Adama Mickiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913261621, 913261718
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp z o.o.
    Adama Mickiewicza 2d
    72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913261621, 913261718
    REGON: 384643387
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mpgkwolin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektuj i wykonaj, zadanie pn.: ,,REMONT MOSTU OBROTOWEGO NA CIEŚNINIE DZIWNA W WOLINIE''
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji wykonawczej wraz z realizacja robót budowlanych, usług i dostaw w celu wykonania przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wykonaj polegającego na remoncie mostu obrotowego na cieśninie Dziwna w Wolinie Zakres prac przewidzianych do wykonania: Branża mostowa: • Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej. Branża energetyczna: • Wykonanie Projektu Technicznego remontu instalacji elektrycznych mostu (Wykonawczego) w odniesieniu do obowiązujących norm i rozporządzeń • Wymiana istniejącego układu Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR) na nowy. • Wymiana istniejących szaf rozdzielczych oraz skrzynek żeliwnych na nowe w odniesieniu do projektu (urządzenia w II klasie ochronności): • Budowa głównego wyłącznika prądu (np.: wyłącznik różnicowoprądowy o prądzie różnicowym wynoszącym 500mA), • Zasilanie nowej szafy automatyki mostu (automatyka mostu wraz z silnikami i sterowaniem objęta jest osobnym opracowaniem związanym) • Wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową uwzględniającą właściwy dobór urządzeń wg obowiązujących przepisów. • Dostosowanie instalacji wyrównawczej do nowych potrzeb. • Przebudowa istniejącej instalacji oświetleniowej części technicznej mostu na nową (oprawy w II klasie ochronności typu LED odporne na działanie czynników zewnętrznych atmosferycznych, IP66/IP67). • Wymiana instalacji zasilającej światła nawigacyjne na nowe, • Wymiana świateł nawigacyjnych na nowe, • 2 kpl. silniki elektryczne obrót przęsła -silnik podstawowy i rezerwowy,(demontaż, montaż, przystosowanie podstawy, doprowadzenie instalacji(tory kablowe),przewody, luzownik • 2 kpl. silniki eklektyczne od podnoszenia , opuszczania końców przęsła (demontaż, montaż przystosowanie podstawy, tory kablowe, przewody, luzownik • silnik elektryczny mechanizmu klinowania (demontaż, montaż, przystosowanie podstawy, doprowadzenie instalacji, przewody, luzownik Branża automatyczna: • Wykonanie projektu Wykonawczego branży automatyki • Wykonanie szafy sterowniczej • Wykonanie panelu sterującego Branża mechaniczna: • Regeneracja mechanizmu ryglowania (zakup części, piaskowanie, malowanie, regeneracja siłowników gazowych (sprężyny gazowe) Uszczelnienie nieszczelności związanych z wyciekami oleju • Wymiana izolacji • Wymiana silnika pierścieniowego głównego oraz opornic z zastosowaniem falownika
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9000.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Wolinie 28 9393 0000 0001 1107 2000 0010; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt 10.4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć w 1-ym egzemplarzu (oryginał). Ofertę wraz z załączanymi do niej dokumentami stanowiącymi treść oferty, pod rygorem odrzucenia należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferta powinna obejmować całość zamówienia i oferować tylko jedną cenę ostateczną. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako partner konsorcjum. Wykonawca, który przedkłada lub partycypuje w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z udziałem tego wykonawcy zostaną odrzucone. Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymaganiami niniejszej SIWZ; bez żadnych zastrzeżeń i uwarunkowań. Wykonawca składający ofertę ponosi pełną odpowiedzialność za jej kompletność i zgodność z wymaganiami SIWZ. Zmiany lub wycofanie oferty: 1) Skuteczność zmian lub wycofanie złożonej oferty. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert. 2) Zmiana złożonej oferty. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisane koperty(paczki) zawierające zmiany należy dodatkowo opatrzyć napisem "ZMIANA". W przypadku złożenia kilku „ZMIAN” kopertę (paczkę) każdej „ZMIANY” należy dodatkowo opatrzyć napisem „zmiana nr .....”. 3) Wycofanie złożonej oferty. Wycofanie złożonej oferty następuje poprzez złożenie pisemnego powiadomienia podpisanego przez umocowanego na piśmie przedstawiciela Wykonawcy. Wycofanie należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty. Odpowiednio opisaną kopertę zawierającą powiadomienie należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem "WYCOFANIE". Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty. Oferty wykonawców wykluczonych z postępowania na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Pzp uznaje się za odrzucone. Odrzucenie ofert nastąpi zgodnie z przepisami art. 89 ust. 1 ustawy Pzp. Kompletna oferta powinna zawierać: 1 Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do IDW; 2 Dokumenty i oświadczenia, które zgodnie z postanowieniami pkt 8.1 i 8.11 IDW należy przedłożyć wraz z ofertą. 3 Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. Wzór takiego pełnomocnictwa stanowi załącznik Nr 6 do IDW. 5 Kosztorys ofertowy. 6 Dowód wniesienia wadium. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany Pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi. Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego Pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej. Wszyscy wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. W przypadku wygrania przetargu pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca winien wyodrębnić informacje zastrzeżone w formie osobnego pakietu. Pakiet ten powinien być wyraźnie oznaczony „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA – NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty uzasadnienie odnośnie, co do charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, zostanie potraktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji. Poprawki w ofercie muszą być dokonane poprzez skreślenie części poprawianej i czytelne naniesienie treści właściwej oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę. Oferta pod rygorem odrzucenia musi być zgodna z treścią niniejszej SIWZ i Ustawą oraz przygotowana na drukach wg wzorów stanowiących załączniki IDW. W przypadku stosowania własnych druków muszą one zawierać wszystkie elementy i opisy zawarte w załączonych wzorach. Dla sprawnego przebiegu sprawdzenia i oceny oferty zaleca się, aby była ona spięta w sposób trwały i posiadała ponumerowane karty lub strony. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach