Powiat Wałecki ogłasza przetarg
- Adres: 78600 Wałcz, ul. Dąbrowskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 67 250 84 51 , fax. 672 589 010
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wałecki
ul. Dąbrowskiego 17
78600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 67 250 84 51, fax. 672 589 010
REGON: 57079953300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwalecki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia działu pralni Zakładu Aktywności Zawodowej w Powiecie Wałeckim w ramach realizowanego projektu pn. „Przebudowa, rozbudowa, adaptacja oraz wyposażenie kompleksu budynków położonych przy ul. Wroniej 38 w Wałczu wraz z zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na Zakład Aktywności Zawodowej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla działu pralni znajdującej się w nowo powstającym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Powiecie Wałeckim, działka nr 391/1 i 391/2, obręb ewidencyjny 0001 m. Wałcz, ul. Wronia 38, obejmująca dodatkowo jego rozmieszczenie i instalację w ramach realizowanego projektu pn. „Przebudowa, rozbudowa, adaptacja oraz wyposażenie kompleksu budynków położonych przy ul. Wroniej 38 w Wałczu wraz z zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na Zakład Aktywności Zawodowej”. 2. Rodzaj, parametry techniczne i ilość urządzeń/sprzętu, które należy dostarczyć, rozmieścić i zainstalować określa załącznik nr 1 do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się także urządzenia, podzespoły i instalacje przyłączające urządzenia/sprzęty określone w ww. załączniku do sieci mediów w obiekcie Zakładu Aktywności Zawodowej. 3. Załącznik nr 1.1. do SIWZ określa oczekiwania zamawiającego co do rozmieszczenia urządzeń/sprzętu w dziale pralni. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania własnego projektu technologii zawierającego rozmieszczenie urządzeń/sprzętu, przy czym wiążącym dla wykonawcy będzie zestawienie urządzeń/sprzętu wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, sporządzonym w oparciu o załącznik nr 1 i 1.1 do SIWZ. 4. W terminie nie późniejszym niż 3 dni przed zawarciem umowy, wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy przedstawiający zakres przedmiotu zamówienia. Przedmiotowy harmonogram wykonawca będzie zobowiązany aktualizować każdorazowo w przypadku, gdy termin dostawy i montażu jakiegokolwiek z uwzględnionego w nim urządzenia/sprzętu ulegnie zmianie. 5. W terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy wykonawca zobowiązany będzie opracować i przedłożyć zamawiającemu do akceptacji projekt technologii, uwzględniający rozmieszczenie urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ z uwzględnieniem wykonanych instalacji elektrycznych. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania opracowanego przez wykonawcę projektu, zaakceptuje go bądź zgłosi swoje uwagi. Uwagi zgłoszone przez zamawiającego wykonawca uwzględni w ciągu 2 dni roboczych od ich otrzymania – termin ten, obejmuje również przedłożenie zamawiającemu poprawionego/uzupełnionego projektu. Zaakceptowany przez zamawiającego projekt jest podstawą do przystąpienia przez wykonawcę do wykonywania przedmiotu umowy. 6. W przypadku, gdy wykonawca na etapie wykonywania przedmiotu zamówienia dokona zmiany lokalizacji jakiegokolwiek urządzenia/sprzętu (lokalizacji uzgodnionej w projekcie technologicznym) zobowiązany będzie wówczas na własny koszt dostosować istniejące instalacje, w taki sposób, aby montowane przez niego urządzenia/sprzęt miały zapewnione wszystkie niezbędne podłączenia umożliwiające ich prawidłowe funkcjonowanie i eksploatację. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie do opracowania stosownej dokumentacji projektowej, która będzie podlegała akceptacji ze strony projektanta sprawującego nadzór autorski, co wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. Po uzyskaniu zgody ze strony projektanta, wykonawca przedłoży zamawiającemu zaakceptowany projekt. 7. Jeżeli wykonawca stwierdzi istnienie kolizji jakichkolwiek instalacji lub innych elementów obiektu Zakładu Aktywności Zawodowej z wymaganiami, jakie należy spełnić przy instalowaniu urządzeń/sprzętu (w pomieszczeniach, w których będą one instalowane lub poza tym pomieszczeniami) lub brak instalacji, to w takiej sytuacji zobowiązany będzie na własny koszt tak zaprojektować i wykonać zamontowanie oraz uruchomienie urządzeń/sprzętu, w tym uzupełnić brakujące instalacje, aby ewentualne kolizje nie miały wpływu na pracę urządzeń/sprzętu, a jednocześnie aby te urządzenia/sprzęt zostały zamontowane zgodnie z dotyczącą je dokumentacją techniczno – rozruchową. Projekt, o którym mowa w niniejszym punkcie, przed wdrożeniem podlega akceptacji projektanta sprawującego nadzór autorski, co wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia w ścisłej koordynacji organizacyjno – technologicznej z wykonawcą robót budowlanych tj. Stanisławem Górskim (Przedsiębiorstwo Projektowo-Budowlane HYDROLOG Stanisław Górski, ul. Witosa 67, 78-600 Wałcz). Współpraca z ww. wykonawcą robót budowlanych będzie polegała przede wszystkim na skoordynowaniu parametrów technicznych wszelkiego rodzaju urządzeń/sprzętu przewidzianych do zamontowania w obiekcie Zakładu Aktywności Zawodowej ze wszystkimi instalacjami zasilającymi i odbiorczymi, w celu zapewnienia prawidłowego podłączenia, funkcjonowania i eksploatacji tychże urządzeń/sprzętu. 9. Urządzenia/sprzęt będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad, kompletne, zdatne do prawidłowego montażu i eksploatacji – zgodnie z zakresem funkcjonalnym i jego przeznaczeniem. Ponadto muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny użytkowania, wynikające z obowiązujących przepisów. 10. Urządzenia/sprzęt będące przedmiotem zamówienia zostaną dostarczone w odpowiednich, oryginalnych opakowaniach, zapewniających zabezpieczenie przed wpływem jakichkolwiek szkodliwych czynników zewnętrznych. 11. W ramach realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich czynności towarzyszących dostawie urządzeń/sprzętu - w szczególności do transportu, prawidłowego zabezpieczenia na czas transportu, rozładunku, wniesienia, zamontowania, uruchomienia (rozruch z obciążeniem i bez obciążenia), przeszkolenia użytkowników z zakresu obsługi tychże urządzeń/sprzętu oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca odpowiada za to, aby rozmieszczenie i instalacja urządzeń/sprzętu było przeprowadzone przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia, jeżeli są wymagane na mocy prawa. 13. Z chwilą podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu (sporządzone w języku polskim, w formie papierowej i elektronicznej) wszelkie dokumenty dotyczące eksploatacji urządzeń/sprzętu dla działu pralni, w tym w szczególności: a) atesty, b) dokumenty homologacyjne, c) instrukcje obsługi urządzeń/sprzętu (jeden egzemplarz instrukcji dla każdego urządzenia/sprzętu), d) instrukcje konserwacji w zakresie, w jakim konserwacje należy wykonywać, odnośnie urządzeń/sprzętu tego wymagającego wraz z listą zalecanych środków konserwacyjnych (jeden egzemplarz instrukcji dla każdego wymagającego konserwacji urządzenia/sprzętu), e) wykaz części zużywalnych, które zamawiający będzie musiał nabywać i wymieniać we własnym zakresie, z podaniem wymaganej częstotliwości wymiany, jeżeli jest określona, f) świadectwa i zaświadczenia higieniczno-sanitarne, g) dokumentacje techniczno-rozruchowe. 14. Wykonawca będzie zobowiązany przeszkolić użytkowników działu pralni w zakresie prawidłowej obsługi i j eksploatacji urządzeń/sprzętu, w miejscu ich zainstalowania. Szkolenia (o charakterze teoretycznym i praktycznym) odbędą się w języku polskim. Osoby podlegające przeszkoleniu wskaże zamawiający lub osoba przez niego upoważniona. Szczegółowy zakres i termin szkoleń (maksymalnie 3 szkolenia po 4 godziny) wykonawca uzgodni z zamawiającym lub osobą przez niego upoważnioną, przy czym szkolenia te odbędą się po uzyskaniu przez zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu Zakładu Aktywności Zawodowej, ale nie później niż do dnia 31 październik 2018 roku. Wykonawca po każdym z przeprowadzonych szkoleń przedłoży zamawiającemu (w terminie nie dłuższym niż 4 dni robocze licząc od dnia przeprowadzonego szkolenia) protokół przeszkolenia, który będzie uwzględniał zakres szkolenia, jego termin oraz imiona, nazwiska i funkcje osób przeszkolonych. Protokół (w dwóch egzemplarzach – jeden dla zamawiającego, jeden dla wykonawcy) musi zostać podpisany przez zamawiającego, wymienione w nim osoby przeszkolone oraz przez osobę/osoby szkolącą z ramienia wykonawcy. 15. Jeżeli podczas trwania szkoleń, o których mowa powyżej w wyniku niecelowych działań ze strony osób uczestniczących w szkoleniach dojdzie do uszkodzenia jakiegokolwiek urządzenia/sprzętu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia, to Wykonawca zobowiązany będzie do naprawy, wymiany urządzenia/sprzętu lub jego części staraniem własnym i na własny koszt. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do zamieszczenia na każdym urządzeniu/sprzęcie tabliczki informującej o źródle współfinansowania zakupionego sprzętu zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze identyfikacji wizualnej 2014-2020. 17. Zamawiający uznaje za celowe dokonanie przez wykonawcę oględzin powstającego obiektu Zakładu Aktywności Zawodowej i zapoznania się z przyszłym miejscem realizacji zamówienia oraz warunkami związanymi z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz uzyskania informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich prac i czynności niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. 18. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą specyfikacji technicznej podstawowych parametrów wyposażenia działu pralni Zakładu Aktywności Zawodowej w Powiecie Wałeckim (minimalne warunki technologiczne i ilościowe dla urządzeń/sprzętu) stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz oferty (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do SIWZ; oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitanowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (zamawiający zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do SIWZ) - składane przez wykonawcę w termie 3 dni od dnia zamieszczania na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji ZUT w Szczecinie: giętarka do blach, giętarka do rur i profili, regał automatyczny, znakowarka laserowa.
Dodano: 2021-03-15 - Remont instalacji do sortowania odpadów zmieszanych w podziale na trzy zadania: Zadanie A: remont rozrywarki worków, Zadanie B: remont przenośnika łańcuchowego TR-2 Zadanie C: remont obrotnicy balastu TR-21
Dodano: 2020-11-03 - Dostawa aparatury badawczo-rozwojowej do pracowni E-produkcji ZUT w Szczecinie: giętarka do blach, giętarka do rur i profili, regał automatyczny, znakowarka laserowa.
Dodano: 2020-10-21 - Dostawa maszyn do obróbki materiałów w ramach wyposażenia pracowni Fab-lab (postępowanie powtórzone)
Dodano: 2019-08-29 - Dostawa maszyn do obróbki materiałów w ramach wyposażenia pracowni Fab-lab
Dodano: 2019-05-15 - Dostawa maszyn do obróbki materiałów w ramach wyposażenia pracowni Fab-lab
Dodano: 2019-03-20 - Dostawa wyposażenia pracowni szkolnictwa zawodowego do Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Drawsku Pomorskim oraz Czaplinku
Dodano: 2018-12-24 - Dostawa sprzętu komputerowego, wyposażenia warsztatów szkolnych oraz pracowni przygotowania i ekspedycji śniadań w ramach projektu „Kwalifikacje zawodowe krokiem w przyszłość”
Dodano: 2018-10-18 - Dostawa i montaż wyposażenia dla sekcji Pralnia w ramach zadania pn.: „Wyposażenie Zakładu Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym”
Dodano: 2018-02-02 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku ZPL „Rusałka” w Świnoujściu przy ul. Powstańców Śląskich 2/4
Dodano: 2017-07-31