Przetargi.pl
Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym przy ul. Stokrotek 2 - 26 w Opolu.

Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 45-867 Opole, ul. Hallera 9A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4545712 , fax. 77 4545712
  • Data zamieszczenia: 2014-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Hallera 9A 9A
    45-867 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4545712, fax. 77 4545712
    REGON: 53130874100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.otbs.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi w budynku mieszkalnym przy ul. Stokrotek 2 - 26 w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych, polegających na remoncie instalacji centralnego ogrzewania usytuowanej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego wraz z malowaniem klatek schodowych i piwnic przy ul. Stokrotek 2-26 w Opolu. Charakterystyka obiektu ilość klatek 13 ilość mieszkań 102 ilość kondygnacji nadziemnych 4 zasilanie ciepła z węzła C.O. ECO w budynku. Zakres remontu obejmuje wymianę poziomów instalacji C.O. wraz z podejściami pod piony montaż nowych pionów instalacji C.O. wraz z włączeniem w układ liczników pomiarowych sprawdzenie instalacji centralnego ogrzewania; wykonanie zabudowy pionów C.O. z płyt karton-gips malowanie klatek schodowych i piwnic. Szczegółowy zakres rzeczowy robót został przedstawiony w przedmiarze robót , który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ. Celem uwzględnienia w ofercie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia zaleca się dokonanie wizji na terenie realizacji przedmiotu zamówienia. Do realizacji, a następnie eksploatacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zastosuje surowce, materiały, maszyny i urządzenia dopuszczone do stosowania w budownictwie opatrzone znakiem B lub deklaracje zgodności, wymagane atesty i inne dokumenty niezbędne do ich stosowania. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych technologii, materiałów i urządzeń niż podane w przedmiarze robót pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych takich samych lub wyższych. Wszelkie proponowane zmiany wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego. Wykonawca wraz z ofertą przedstawia kosztorys szczegółowy harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia. Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania zamówienia z podziałem na dwa etapy, o których mowa w rozdz. 3, które będą stanowić osobny element odbioru częściowego z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych etapów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedstawionego przez Wykonawcę w ofercie harmonogramu w przypadku zaistnienia rozbieżności w załączonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia zadania. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, które powierzy podwykonawcom lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, o których mowa w rozdz.5 ust. 4 i 5, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.500 złotych słownie trzy tysiące pięćset złotych przed upływem składania ofert. W przypadku wadium w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego BGŻ Oddział Operacyjny w Opolu nr 76 2030 0043 1110 0000 0234 8950

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otbs.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach