Urząd Gminy Staroźreby ogłasza przetarg
- Adres: 09-440 Staroźreby, ul. Płocka 18
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-24 2617051, 2617065 , fax. 0-24 2617002
- Data zamieszczenia: 2009-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Staroźreby
ul. Płocka 18 18
09-440 Staroźreby, woj. mazowieckie
tel. 0-24 2617051, 2617065, fax. 0-24 2617002
REGON: 00055126600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i wyposażenie Szkoły Podstawaowej w Smardzewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachu budynku SP Smardzewo obejmujących n/w elementy: - wymiana pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi - wykonanie konstrukcji drewnianej wraz ze ścianką kolankową , ociepleniem i izolacją paroprzepuszczalną - wymiana rur spustowych i rynien - ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem - wymiana posadzki w sali historii Szczegółowy zakres zamówienia zawiera przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ (z zastrzeżeniem wymienionym w pkt. XVII specyfikacji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie następujących dokumentów: 1) formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne, wynikające z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - wykształcenia i uprawnień. Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) referencje, potwierdzające zrealizowanie co najmniej 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Załączone referencje muszą potwierdzać, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii, potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną/e/ do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt. 2) i w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 4) i w pkt. 5) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełniania warunków, wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana w systemie /spełnia/ nie spełnia, na podstawie załączonych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starozreby.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu. CIS-WAG.271.8.2016
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i obróbek blacharskich wraz z wymianą instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie.
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie wymiany pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej i obróbek blacharskich wraz z wymianą instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym, wielorodzinnym, położonym przy ul. Orzyckiej 25 w Warszawie.
Dodano: 2016-06-02 - Remont pokrycia dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z modernizacją instalacji odgromowej , położonego przy ul. WRONIEJ 9 w Józefowie
Dodano: 2016-04-26 - 1.REMONT DACHU, INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ, WYMIANA WRÓT GARAŻOWYCH W BUDYNKU NR 229 W ZEGRZU. 2.REMONT III PIĘTRA SKRZYDŁA D I E W BUDYNKU NR 4 W ZEGRZU.
Dodano: 2016-04-06 - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10 - ETAP 1
Dodano: 2015-08-17 - Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Mordach.
Dodano: 2015-08-10 - Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Mordach
Dodano: 2015-07-22 - Remont budynku strażnicy OSP Kochanówce
Dodano: 2015-07-01 - Remonty w placówkach oświatowych - Szkole Podstawowej nr 6 i Miejskim Przedszkolu nr 8 w Ciechanowie
Dodano: 2015-06-12