Przetargi.pl
REMONT I WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM CENTRUM WSI PRZYBYŁÓW GM. KOŁO

Gmina Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Henryka Sienkiewicza 23
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2720166 , fax. 063 2720166
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koło
    ul. Henryka Sienkiewicza 23 23
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2720166, fax. 063 2720166
    REGON: 00054619900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM CENTRUM WSI PRZYBYŁÓW GM. KOŁO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia publicznego obejmuje wykonanie: roboty branży drogowej : robót pomiarowych 0,231,60 km, robót przygotowawczych, robót rozbiórkowych, robót ziemnych, urządzeń odwadniających, warstw konstrukcyjnych ( podbudowy, nawierzchni zjazdów i chodnika z kostki brukowej betonowej), robót wykończeniowych i towarzyszących, roboty branży ogólno-budowlanej: roboty rozbiórkowe i wykucia, tynki wewnętrzne, okładziny ścian, gładzie gipsowe, roboty malarskie, stolarka drzwiowa, roboty elektryczne, roboty wod-kan, schody, podjazd dla niepełnosprawnych, zagospodarowanie centrum wsi : organizacja boiska wielofunkcyjnego, organizacja miejsca rekreacji, nasadzenie drzew i krzewów. Wykonawca sporządzi powykonawczo inwentaryzację przebudowanego obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wnoszenia wadium przez Wykonawców składających ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 44, art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, 2)wykażą się doświadczeniem zawodowym wyrażającym się w zrealizowaniu (zakończeniu) w charakterze Generalnego Wykonawcy w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg publicznych o łącznej wartości minimum 3.000.000 zł netto. 3)przy ocenie spełnienia przez Wykonawców warunków określonych w ust. 2 pkt 2, nie będzie uwzględniane doświadczenie podwykonawców, 4)dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnymi do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnyvh do wykonania zamówienia. 5)udzielą co najmniej 36 miesięcy rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia protokólarnego odbioru całości robót objętych przedmiotem zamówienia, 6)szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające, że oferta jest ważna i nie podlega odrzuceniu: 1)wypełniony druk OFERTA wraz ze wszystkimi załącznikami, 2)kosztorys ofertowy wraz z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania lub protokółem danych wyjściowych do kosztorysowania, które Wykonawca zastosował do obliczenia ceny oferty w kosztorysie ofertowym, 3)wypełnione i podpisane oświadczenia zgodnie z Załącznikami Nr 1, 2, 3. 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) inne niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w rozdziale VI ust. 2 i 3 SIWZ. 6)pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty, jeżeli jest wymagane, 7)pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach