Przetargi.pl
Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Mysłów Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w Ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji odpowiadającej warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2010-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Mysłów Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w Ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji odpowiadającej warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Mysłów, gmina Bolków, nr budynku 44 zlokalizowany na dz. ewid. nr 151/2 w Mysłowie. W zakres zadania wchodzi: - naprawa posadzek na sali świetlicowej i w sali klubowej, - renowacja podłogi sceny, - wydzielenie zaplecza sanitarnego, - wydzielenie zaplecza porządkowego, - wymiana posadzki w pomieszczeniach zaplecza, - pokrycie ścian płytkami glazurowanymi w pomieszczeniach zaplecza, - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, - montaż ścianki G-K nad pomieszczeniami sanitarnymi, - wymiana zniszczonej stolarki okiennej drewnianej na PCV w kuchni, - naprawa parapetów i okapników zewnętrznych, - wymiana i uzupełnienie elementów rurarzu wodno-kanalizacyjnego, - montaż urządzeń sanitarnych, - wymiana i uzupełnienie części instalacji elektrycznej, - ocieplenie stropodachu nad salą świetlicową wełną mineralną, - wykonanie dodatkowych wentylacji grawitacyjnych, - wyposażenie lokalu w stoły i krzesła, - wyposażenie lokalu w nagrzewnice. UWAGA! Zamówienie nie obejmuje: robót elewacyjnych, wymiany obróbek blacharskich, orynnowania, naprawy dachu i ocieplenia budynku styropianem grubości 12 cm wraz z wykończeniem tynkiem zewnętrznym akrylowym. W zakresie robót budowlanych należy: - w części wschodniej sali głównej wydzielić pomieszczenia szatni, pomieszczenie porządkowe i WC oraz pomieszczenie przedsionka kuchni; - wszystkie ścianki wewnętrzne wykonać z bloczków gazobetonowych na zaprawie marki 4MPa.W wykonanej bruździe należy założyć żelbetowe L 19. W razie konieczności przestrzeń między belkami należy wypełnić cegłami pełnymi lub bloczkami z betonu komórkowgo; - stropy nad wydzielonymi pomieszczeniami drewniane z wykończeniem płytami GK, ocieplenie warstwą wełny mineralnej grubości 20 cm, przykrycie deskowaniem z desek .Obudowę przestrzeni na ww. stropach wykonać z lekkich ścianek G-K; - istniejące tynki na ścianach i stropach odspojone i zawilgocone należy zbić, a pozostałe zmyć wszystkie warstwy farb i poszpachlować nierówności. W miejscach zamurowań otworów i odbitych tynków należy wykonać tynki zwykłe cementowo-wapienne kat. III; - ściany zawilgocone odgrzybić środkiem grzybobójczym izomur; - wszystkie podłogi w sali świetlicy należy rozebrać, częściowo wymienić istniejące legary i założyć nowy parkiet dębowy; - części sali gdzie przewidziano zmianę funkcji należy dokonać całkowitej rozbiórki podłogi oraz jej podbudowy, a w miejscach stawiania ścianek działowych należy wykonać podbudowę i ławy fundamentowe oraz wykonać izolację poziomą przeciwwilgociową; - podłogę sceny z desek należy wycyklinować oraz pomalować lakierem; - sufity i ściany do przemalowania , w pomieszczeniach mokrych WC wykończenie ścian płytkami; - istniejącą stolarkę drzwiową drewniana odnowić; - rozebrać ślepy pułap w celu wypełnienia całej przestrzeni wełną mineralną 20 cm na folii paroszczelnej, wymienić część deskowania ze względu na zły stan techniczny; - zamontować właz kominiarski i schody opuszczane; - ze względu na montaż nowych przewodów wentylacyjnych w nowowydzielonych pomieszczeniach oraz wymianę istniejących przewodów wentylacyjnych na sali istniejące obróbki blacharskie należy wymienić na nowe; - wszystkie elementy drewniane należy zabezpieczyć impregnatami grzybobójczymi i ognioochronnymi; - nad pomieszczeniami sanitarnymi wykonać ściankę GK do wysokości sufitu świetlicy; - w pomieszczeniach nowo-wydzielonych wykonana zostanie posadzka z płytek terakotowych na uprzednio wykonanych podkładach betonowych; - w pomieszczeniu klubowym zostanie naprawiona konstrukcja podłogi drewnianej i położone będą panele podłogowe; - stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana oraz w ramach aluminiowych, dwa okna drewniane do wymiany na okna z PCV; - elementy balustrady przy schodach malować farbą olejną lub ftalową na kolor brązowy; W zakresie instalacji sanitarnych i wod.-kan. należy wykonać: - instalację ciepłej i zimnej wody wraz z próbą szczelności, - instalację kanalizacji sanitarnej wraz z próbą szczelności, - wentylację pomieszczeń. W zakresie instalacji elektrycznych wymianie podlega cała instalacja elektryczna z wyjątkiem kuchni, gdzie należy zainstalować szynę wyrównawczą i podłączyć do niej wszystkie elementy na których może się pojawić napięcie elektryczne. Instalację wykonywać w układzie TNS. Tablicę bezpiecznikowa TB-1 należy przebudować, oraz dobudować tablicę bezpiecznikową TB-2 (typ WXL 3 x 24). Zamontować 7 szt. modułów awaryjnych w oprawach oświetleniowych, dwa wentylatory wyciągowe WC oraz dwie nagrzewnice elektryczne nadmuchowe 7,5-15 kW. Zamontować przycisk przeciwpożarowy zlokalizować przy wejściu głównym, we wnęce zamykanej drzwiczkami przeszklonymi i pomalowanymi na czerwono. Należy dokonać wyraźnego opisu wyłącznika. W zakresie wyposażenia zakupić i ustawić 20 stabilnych stołów świetlicowych 80x80cm blat grubości min. 30mm oraz 80 krzeseł tapicerowanych. Poza wykonaniem robót określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: - zorganizowanie zaplecza budowy, w razie konieczności podłączenia wszystkich mediów niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy, - zabezpieczenie składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utrata jakości, właściwości lub parametrów, - zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. - powierzenie nadzoru nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, przeszkolonej w zakresie oferowanych technologii, - dokonywanie poszczególnych odbiorów przy współudziale Inwestora i Inspektora nadzoru, - usuwanie na bieżąco i na własny koszt materiałów zbędnych, odpadów i śmieci, - wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, swoją ofertą oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa. - zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. Wymagany okres gwarancji obejmuje także wszelkie urządzenia i akcesoria wchodzące w skład realizowanego zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii przez niego spowodowanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wymaganych przepisami prób i sprawdzeń (opisanych w STWIOR) wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów oraz do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) protokoły z badania materiałów i urządzeń, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, protokoły odbioru. Wykonawca zaopatrzy obiekty w oznaczenia wymagane obowiązującymi przepisami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa tj. projekt budowlano - wykonawczy oraz przedmiary robót, STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiary robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarami - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 21 września 2010 roku do godziny 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach