Wydział Oświaty Urzędu Miejskiego w Koronowie ogłasza przetarg
- Adres: 86-010 Koronowo, ul. Pomianowskiego 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3822810 , fax. 052 3822810
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Oświaty Urzędu Miejskiego w Koronowie
ul. Pomianowskiego 1 1
86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3822810, fax. 052 3822810
REGON: 09129343900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i termomodernizacja dachu budynku głównego ZS we Wtelnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i termomodernizacji dachu budynku głównego Zespołu Szkół we Wtelnie zgodnie z: projektem budowlanym (stanowiącym załączniki do SIWZ nr 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13) w zakresie oznaczonym w tym projekcie jako dachy nr I, II, III (budynek główny); przedmiarem robót (stanowiącym załącznik do SIWZ nr 14) - pozycje od nr 1 do nr 68 włącznie; specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załączniki do SIWZ nr 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22) w zakresie oznaczonym w projekcie jako dachy nr I, II, III (budynek główny) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie odpisu z rejestru bądź zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (o którym mowa w punkcie 8.2), oświadczenia (o którym mowa w punkcie 8.4) oraz dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych przez osobę nadzorującą (o których mowa w punkcie 8.3) przedłożonych przez wykonawcę; znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dostarczonego zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków (o którym mowa w punkcie 8.5) oraz oświadczenia (o którym mowa w punkcie 8.4) przedłożonych przez wykonawcę; nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia (o którym mowa w punkcie 8.4) przedłożonego przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ;Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty stwierdzające, że osoba nadzorująca, wpisana w formularzu ofertowym, posiada wymagane uprawnienia budowlane; Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koronowo.pl/index.php?app=przetargi&nid=3686&y=2009&status=1#
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27