Przetargi.pl
Remont i termomodernizacja dachu budynku głównego ZS we Wtelnie

Wydział Oświaty Urzędu Miejskiego w Koronowie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, ul. Pomianowskiego 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3822810 , fax. 052 3822810
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wydział Oświaty Urzędu Miejskiego w Koronowie
    ul. Pomianowskiego 1 1
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3822810, fax. 052 3822810
    REGON: 09129343900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koronowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i termomodernizacja dachu budynku głównego ZS we Wtelnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i termomodernizacji dachu budynku głównego Zespołu Szkół we Wtelnie zgodnie z: projektem budowlanym (stanowiącym załączniki do SIWZ nr 4,5,6,7,8,9,10,11,12,13) w zakresie oznaczonym w tym projekcie jako dachy nr I, II, III (budynek główny); przedmiarem robót (stanowiącym załącznik do SIWZ nr 14) - pozycje od nr 1 do nr 68 włącznie; specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiącą załączniki do SIWZ nr 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22) w zakresie oznaczonym w projekcie jako dachy nr I, II, III (budynek główny)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: posiadanie uprawnień do wykonywania działalności, niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie odpisu z rejestru bądź zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (o którym mowa w punkcie 8.2), oświadczenia (o którym mowa w punkcie 8.4) oraz dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych przez osobę nadzorującą (o których mowa w punkcie 8.3) przedłożonych przez wykonawcę; znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dostarczonego zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków (o którym mowa w punkcie 8.5) oraz oświadczenia (o którym mowa w punkcie 8.4) przedłożonych przez wykonawcę; nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia (o którym mowa w punkcie 8.4) przedłożonego przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ;Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty stwierdzające, że osoba nadzorująca, wpisana w formularzu ofertowym, posiada wymagane uprawnienia budowlane; Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ; Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.koronowo.pl/index.php?app=przetargi&nid=3686&y=2009&status=1#
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach