Przetargi.pl
Remont i przebudowa ulicy Głębokiej w Cieszynie wraz z placem św. Krzyża w ramach projektu pn.: „Szlakiem Cieszyńskiego Tramwaju – rozwój transgranicznej turystyki”

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 582 890 , fax. 338 582 890
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Liburnia 4
    43-400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 338 582 890, fax. 338 582 890
    REGON: 72796313000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa ulicy Głębokiej w Cieszynie wraz z placem św. Krzyża w ramach projektu pn.: „Szlakiem Cieszyńskiego Tramwaju – rozwój transgranicznej turystyki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu turystycznego o nazwie „Szlakiem Cieszyńskiego Tramwaju – rozwój transgranicznej turystyki” w ramach którego planowane jest wykonanie remontu i przebudowy ulicy Głębokiej na całym jej odcinku tj. od Rynku do ulicy Zamkowej wraz z przestrzenią w obrębie pl św. Krzyża. Zakres opracowania obejmuje przebudowę i remont jezdni wraz z korektą geometrii, przebudowę i remont obustronnych chodników, rozbudowę i przebudowę infrastruktury podziemnej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania drogi (w tym głównie kanalizacja deszczowa) oraz przebudowę i rozbudowę oświetlenia ulicznego. Ponadto w obrębie pasa drogowego umieszczone zostaną elementy i obiekty małej architektury miejskiej. Ulica Głęboka na całej długości tj. 404,85 m pozbawiona będzie rozdziału wysokościowego na jezdnię i chodnik (uwaga: częściowa korekta w stosunku do projektu budowlanego, opisana poniżej). Objęta zostanie strefą zamieszkania z priorytetem ruchu pieszych. Projektuje się rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni i chodników, wymianę podbudowy oraz korektę geometrii w celu poprawienia bezpieczeństwa i komfortu użytkowania pieszych. Szerokość jezdni zostanie skorygowana w celu zwiększenia szerokości chodników i wynosiła będzie od 4,0m do 6,3 m, a na skrzyżowaniach i łukach będzie zmienna. Nawierzchnia jezdni od km 0+000 do km 0+404,85 wykonana będzie z kostki porfirowej pochodzącej z rozbiórki: kostka z rozbiórki ul. Głębokiej (rozbiórka i magazynowanie po stronie wykonawcy) oraz kostka będąca w posiadaniu zamawiającego. Nie przewiduje się zakupu nowej kostki porfirowej. Spadek poprzeczny jezdni daszkowy wynoszący od 1% do 3% od km 0+000 do km 0+113,2 a na dalszym odcinku jednostronny wynoszący od 1% do 3%. Rozdział nawierzchni porfirowej od płyt płomieniowanych wzdłuż północnej i południowej pierzei stanowić będzie obrzeże granitowe wtopione (uwaga: na odcinku od ul. Menniczej do ul. Zamkowej, w związku ze zmianą rzędnej nawierzchni, należy uwzględnić zmianę krawężnika na obrzeże granitowe). Wzdłuż obrzeża utworzony zostanie ściek poprzez obniżenie o 2 cm dwóch rzędów kostek porfirowych (na szerokości 40cm), w ciągu których zlokalizowane będą wpusty podłączone do istniejącej i częściowo projektowanej kanalizacji deszczowej. Wzdłuż ulicy Głębokiej zaprojektowano przebudowę konstrukcji istniejących chodników. Na chodnikach zastosowane zostaną płyty granitowe płomieniowane tj. płyty kamienne o zmiennej szerokości 20, 30 i 50 cm, ułożone nieregularnie w nawiązaniu do stanu istniejącego (dot. nawierzchni z istniejących obecnie płyt piaskowca). Szerokość chodników będzie zmienna, przy czym minimalna wartość wynosić będzie 2 m. Chodnik biegnący wzdłuż południowej pierzei ul. Głębokiej poszerzony zostanie o ok. 1,2 m od pierwszego projektowanego stopnia schodów w celu podniesienia komfortu użytkowania przez pieszych oraz osoby niepełnosprawne. Ulica na całym odcinku będzie w strefie zamieszkania bez rozdziału wysokościowego jezdni i chodników (uwaga – zmiana w stosunku do dokumentacji budowlanej). Na chodniku ciągnącym się w miejscu dawnych, nieistniejących obecnie arkad, zaprojektowano częściową rozbiórkę istniejących murków wystających ponad poziom chodnika oraz budowę w ich miejscu schodów terenowych. Pozostała część murka zostanie przebudowana. Pełny zakres robót rozbiórkowych oraz przebudowy przedstawiony jest w dokumentacji projektowej. Nawierzchnia centralna placu św. Krzyża została zaprojektowana z istniejących kamieni rzecznych (otoczaki piaskowca) ułożonych na sztorc, elementy chodnika wzdłuż elewacji budynków analogicznie jak na głównym ciągu ulicy Głębokiej. Uwaga: do wykonania wszystkich elementów granitowych w całym zadaniu inwestycyjnym (płyty chodnikowe, oporniki, stopnie schodów, itd.) należy stosować ten sam granit (ten sam materiał) w kolorze szarym, o maksymalnie drobnym uziarnieniu (granit drobnokrystaliczny), o jednolitej i bezkierunkowej teksturze, pozbawiony „wtrętów” w innych kolorach niż odcienie szarości (np. rdzawych) i posiadający klasę szorstkości odpowiednią dla nawierzchni chodnikowych. Na całej długości ulicy Głębokiej po północnej stronie, wzdłuż opornika chodnikowego zaprojektowana zastała szyna tramwajowa zlicowana z nawierzchnią, pełniąca funkcję symboliczną, zarazem wyznaczająca w terenie trasę dawnej cieszyńskiej linii tramwajowej, (istotny element produktu turystycznego). Należy zastosować szynę tramwajową typu NT3. Wzdłuż trasy wyznaczonej szyną rozlokowano symboliczne przystanki tramwajowe w postaci elementu małej architektury nawiązującego do wygiętej szyny tramwajowej z wygrawerowanymi informacjami (na tabliczkach A i B), zintegrowane z tablicą informacyjną z planem części miasta zatopioną w nawierzchni chodnika, w ilości 3 szt. Uwaga: dokładne treści które znajdować się będą na tablicy wtopionej w chodnik oraz na tabliczkach A i B, będą do ustalenia w terminie późniejszym. Wszystkie pokrywy na studniach kanalizacyjnych w obrębie objętym opracowaniem, zostaną wymienione na pokrywy z dedykowanym wzorem charakterystycznym dla Miasta Cieszyna (herb, napis „Cieszyn”, itp). Pozostałe pokrywy i klapy urządzeń infrastruktury podziemnej należy przewidzieć do wymiany zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie wykonawczym w cz. I, rozdziale VI dot. inwentaryzacji (forma odlewnicza do przekazania zamawiającemu w celu późniejszego wykorzystania). Ponadto w obrębie pasa drogowego umieszczone zostaną elementy małej architektury takie jak mobilne donice z zielenią, ławki, stojaki na rowery, kosze na odpady, słupki informacyjne, itp. – wszystkie te elementy do wykonania w ramach indywidualnych, autorskich projektów będących częścią dokumentacji projektowej. W granicach opracowania projektowane elementy ulicy zostały powiązane sytuacyjno-wysokościowo ze stanem istniejącym, uwzględniono poziomy wszystkich wejść do budynków, schodów itp. Nie wprowadza się znaczących zmian w zakresie sytuacyjno-wysokościowym pasa drogowego, za wyjątkiem podniesienia rządnej jezdni do poziomu chodników. Na całej ulicy Głębokiej (docelowo również na odcinku przyległej ulicy Zamkowej od ul. Głębokiej do granicy Państwa – przyczółka Mostu Przyjaźni) zostanie wprowadzona strefa zamieszkania, zgodnie z załączonym projektem docelowej organizacji ruchu. W związku z powyższym, konieczny będzie zakup i montaż oznakowania drogowego dla całej strefy określonej w projekcie docelowej organizacji ruchu. Obowiązek ten leży po stronie wykonawcy. Oświetlenie drogi ul. Głębokiej wraz z przestrzenią na placu Św. Krzyża będzie zrealizowane z wykorzystaniem istniejących latarni ulicznych, o wysokości ok. 4,5 m. Istniejące latarnie podlegają przesunięciu w nowe lokalizacje oraz uzupełnieniu o trzy dodatkowe. Miejsca montażu latarni w nowych lokalizacjach wskazano na planie zagospodarowania terenu. Nowe latarnie (słup i klosz oprawy) należy traktować jako istniejące – do przeniesienia z uwagi na to, iż Inwestor dysponuje takim kompletem latarni (3 szt.) w innej lokalizacji Starego Miasta, które należy przenieść z miejsca wskazanego przez Inwestora i zamontować w miejscu wskazanym w projekcie (2 szt. ul. Głęboka i 1 szt. Plac Św. Krzyża). Łącznie w obrębie ul. Głębokiej i placu Św. Krzyża zlokalizowanych będzie 23 szt. latarni ulicznych. Wszystkie latarnie i oprawy z elementami ozdobnymi podlegają renowacji według opisu i technologii wykonania w branży architektonicznej. We wszystkich latarniach należy wykonać nowe podłączenia projektowanym kablem ziemnym. Uwaga: ze względu na przeprowadzaną modernizację oświetlenia w Cieszynie, większość latarni na ulicy Głębokiej posiada nowe źródła światła oraz fundamenty. W związku z powyższym zakup tych elementów nie należy uwzględniać w cenie oferty. Wyjątek stanowić będą trzy latarnie które zostaną przeniesione z innego miejsca miasta i dwie latarnie w obrębie placu Św. Krzyża dla których nie została przeprowadzona modernizacja, co daje łącznie 5 sztuk latarni, dla których konieczny jest zakup nowych fundamentów oraz źródeł światła LED. Należy zastosować źródła światła o następujących parametrach: strumień świetlny 5200lm, temperatura barwowa: 3000K, klasa szczelności instalacji LED: IP68, klasa zabezpieczeń SK II. Na latarni nr LO-39 zaprojektowany został dodatkowo naświetlacz LED dla iluminacji obiektu architektonicznego na elewacji jednego z pobliskich budynków. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Z uwagi, iż dokumentacja projektowa obejmuje większy obszar śródmieścia, zakres robót w zakresie przewidzianym do realizacji został ograniczony zgodnie z rysunkiem nr „CSN_PW1_PZT_04” oraz przedmiarem robót, stanowiącymi załącznik do specyfikacji. 3. W trakcie realizacji inwestycji należy wprowadzić następujące odstępstwa od opracowanego projektu budowlano – wykonawczego (podsumowanie): a) Na odcinku ulicy Głębokiej tj. od ulicy Menniczej do ulicy Zamkowej, niweletę jezdni należy podnieść i zrównać z niweletą chodników, w sposób analogiczny jak na odcinku od Rynku do ulicy Menniczej, co ma na celu wprowadzenie na całym ciągu ulicy Głębokiej strefy zamieszkania, należy również uwzględnić zmianę krawężnika drogowego na obrzeże chodnikowe (kwestię tą opisano także powyżej). b) Należy wprowadzić zmianę w oznakowaniu pionowym polegającą na zastosowaniu tam gdzie jest to możliwe znaków drogowych na słupkach z wysięgnikami. Słupki należy wówczas zlokalizować przy elewacjach budynków. Zmiana została uwzględniona w projekcie organizacji ruchu. c) W cenie oferty należy uwzględnić zakup fundamentów i źródeł światła LED dla łączenie 5 szt latarni (2 szt. ul. Głęboka i 3 szt. Pl. Św. Krzyża). Pozostałe latarnie należy wyłączyć z ceny oferty ponieważ posiadają nowe fundamenty i źródła światła LED. d) W cenie oferty uwzględnić zastosowanie materiału o innej fakturze na szerokości 20cm przed i za biegami schodów terenowych zlokalizowanych po południowej stronie ulicy. e) W cenie oferty należy przewidzieć wykonanie zjazdów dla wózków dziecięcych w obrębie dwóch biegów schodowych zlokalizowanych w ciągu chodnika po południowej stronie ulicy. Pochylnie wykonać z tych samych materiałów co stopnie schodowe. f) Zamówienie nie obejmuje projektu obsadzeń donic, w związku z tym nie należy kosztów z tym związanych uwzględniać w cenie oferty. Powyższe zmiany należy uwzględnić w cenie oferty oraz w kosztorysie ofertowym. 4. Ze względu na lokalizację robót w centrum miasta i w ciągu ulicy o charterze usługowo-handlowym, licznie odwiedzanej przez mieszkańców i turystów i stanowiącej także bardzo uczęszczany ciąg pieszy, oczekiwaniem inwestora jest – w miarę możliwości – prowadzenie robót w jak najmniej kolidujący sposób z działalnością podmiotów (osób) prowadzących działalność gospodarczą w obiektach i mieszkających w lokalach mieszkalnych przy tej ulicy. Dlatego zadanie powinno być prowadzone zgodnie z harmonogramem robót, którego opracowanie należy do obowiązku wykonawcy przed rozpoczęciem robót – do uzgodnienia z Zamawiającym. Harmonogram powinien uwzględniać podział całości zadania na pięć kolejnych etapów z oszacowaniem czasu ich realizacji, tj. etap 1 – odcinek drogi od Rynku do ul. Olszaka, etap 2 – odcinek drogi od ul. Olszaka do ul. Stary Targ, etap 3 – odcinek drogi od ul. Stary Targ do ulicy Browarnej, etap 4 – odcinek drogi od ul. Browarnej do ul. Menniczej i etap 5 – odcinek drogi od ul. Menniczej do ul. Zamkowej. W każdym z etapów roboty budowlane powinny być prowadzone przy połówkowym zamknięciu danego odcinka drogi (osiowo), w taki sposób aby zachować podstawową ciągłość komunikacyjną (pojazdów i pieszych). Zakłada się, aby co do zasady realizację robót na kolejnym odcinku ulicy, realizować po zakończeniu zasadniczych prac (głównie budowlanych, drogowych) na innym odcinku ulicy (wcześniej objętym robotami). Kwestia ta nie dotyczy np. montażu elementów małej architektury i innych drobnych, mniej uciążliwych prac. Dopuszcza się możliwość łączenia robót budowlanych na np. 2 odcinkach ulicy. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i wdrożenia projektu tymczasowej organizacji ruchu, uwzględniającego w/w wytyczne. Na podstawie ww. harmonogramu rzeczowego oraz z uwzględnieniem harmonogramów wynikających z umów o dofinansowanie, Wykonawca zobowiązany będzie do etapowego rozliczania wykonanych robót, z podziałem kosztów na wydatki kwalifikowane w poszczególnych projektach oraz wydatki pozostałe (niekwalifikowane), szczegóły do ustalenia z zamawiającym w trakcie realizacji. 5. Podczas realizacji zadania należy umożliwić poszczególnym zarządcą wykonanie przebudowy ewentualnych podziemnych i nadziemnych sieci uzbrojenia terenu, w zakresie nieobjętym projektem budowlano – wykonawczym, zwłaszcza w kwestii przebudowy nadziemnych sieci telekomunikacyjnych polegającej na umieszczeniu ich pod powierzchnią terenu. 6. Zadanie należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową (wraz z zawartymi w niej uzgodnieniami, opiniami i decyzjami) opracowaną przez pracownię architektury krajobrazu „Palmett” Sp z o. o. Sp. K. stanowiącą załącznik do specyfikacji, z uwzględnieniem zmian wyszczególnionych i opisanych w pkt. III oraz w stałej współpracy z ww. firmą, która pełnić będzie nadzór autorski, jak również z inspektorem nadzoru inwestorskiego, służbami konserwatorskimi, nadzorem archeologicznym, itp. Zadanie realizowane będzie w oparciu o zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych. 7. W ramach zadania przewidziano wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z załączonym projektem docelowej organizacji ruchu. Do realizacji po stronie wykonawcy. 8. Wszystkie prace budowlane należy realizować pod nadzorem archeologicznym, zgodnie z opracowaną kwerendą archeologiczną. Zamawiający zapewni pełnienie nadzoru archeologicznego przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia w tym zakresie oraz uzyska pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych. Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków określonych w pozwoleniu Nr BB / 213 / 2019 z dnia 26 marca 2019 roku, na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków. 9. Materiały budowlane pochodzące z rozbiórki które nie zostaną wykorzystane do ponownego wbudowania w obrębie ul. Głębokiej, a nadają się do ponownego wykorzystania, takie jak: kostka granitowa i krawężniki należy oczyścić i przetransportować (na paletach lub w workach typu big-bag) do siedziby Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie lub w inne miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie miasta Cieszyna, gdzie należy je złożyć. Roboty rozbiórkowe należy prowadzić z zachowaniem ostrożności, tak aby nie dokonać dalszych uszkodzeń materiałów budowlanych nadających się do ponownego wykorzystania. 10. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotowego zadania do zainstalowania dwóch tablic informacyjnych dla mieszkańców i turystów z wizualizacją przedsięwzięcia. Tablice zostaną dostarczone przez zamawiającego. 11. Z uwagi, iż całość zadania realizowana jest w centrum miasta, pod ruchem pieszym (także częściowo samochodowym), w pobliżu budynków mieszkalnych, sklepów i lokali usługowych, wykonawca jest zobowiązany do: bieżącego i wyprzedzającego informowania inwestora oraz mieszkańców i przedsiębiorców działających w lokalach użytkowych o możliwych utrudnieniach – stałych i doraźnych, udział w ewentualnych spotkaniach z władzami miasta, przedsiębiorcami i mieszkańcami, których celem będzie uzgodnienie i omówienie poszczególnych etapów robót i związanych z nimi uciążliwości, utrzymywania czystości i porządku w obrębie placu budowy, szczególnie w sąsiedztwie wykonywanych robót. 12. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: ustalenia z zamawiającym przed realizacją robót ostatecznej formy (treści) na pokrywach studni kanalizacyjnych, przedstawienia do akceptacji przez Konserwatora Zabytków oraz zamawiającego granitu który będzie przewidziany do zastosowania na chodnikach i innych elementach wykonanych z tego materiału, sporządzenia szczegółowej dokumentacji zdjęciowej przed rozpoczęciem robót, na etapie przejęcia placu budowy (pliki w wersji cyfrowej), prowadzenia bieżącej dokumentacji zdjęciowej wykonywanych robót, w szczególności zanikowych (pliki w wersji cyfrowej), prowadzenia dziennika robót budowlanych, zainstalowania monitoringu wizyjnego na placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium winno zostać wniesione przed terminem składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i muszą zawierać co najmniej: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (zamawiającego), poręczyciela/gwaranta oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, c) kwotę wadium, d) termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, e) zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w sytuacji, gdy: wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, lub w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, wadium może zostać wniesione przez Pełnomocnika (jednego z wykonawców) występującego w imieniu wszystkich wykonawców, pod warunkiem, że został on do tego upoważniony. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego nr 29 1050 1083 1000 0022 8826 4480. W tytule przelewu należy wpisać: Remont i przebudowa ulicy Głębokiej w Cieszynie wraz z placem św. Krzyża w ramach projektu pn.: „Szlakiem Cieszyńskiego Tramwaju – rozwój transgranicznej turystyki”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę. 7. Wadium w innych dopuszczonych formach (oryginały dokumentów) należy wnieść (zdeponować) w Kasie Miejskiego Zarządu Dróg w Cieszynie, ul. Liburnia 4, pok. nr 204 od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 – 14:30, a do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię. 8. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku zamawiającego. 9. Wadium w formie nie pieniężnej zamawiający uzna za skutecznie wniesione – jeżeli przedmiotowy dokument znajdzie się u zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach