Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45023 Opole, ul. Św. Wojciecha
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5436677, 4544611, 4532200 , fax. 774 532 200
- Data zamieszczenia: 2017-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Śląska Opolskiego w Opolu
ul. Św. Wojciecha 13
45023 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5436677, 4544611, 4532200, fax. 774 532 200
REGON: 27704900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i przebudowa budynku Galerii Muzeum Śląska Opolskiego przy ul. Ozimskiej 10 w Opolu oraz przebudowa piwnicy z historyczną studnią przy ul. Św. Wojciecha 13 w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont i przebudowę budynku Galerii Muzeum Śląska Opolskiego przy ul. Ozimskiej 10 w Opolu oraz przebudowę piwnicy z historyczną studnią przy ul. Św. Wojciecha 13 w Opolu. Szczegółowy zakres prac został opisany w Części III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zadania tj.: czynności wykonywane przez pracowników fizycznych w okresie realizacji niniejszej umowy, zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm.). Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w Opisie Przedmiotu Zamówienia służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 25.000,00 zł, słownie: dwudziestu pięciu tysięcy złotych 00/100. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) Poręczenie lub gwarancja powinny zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 u.p.z.p. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 88 1090 2138 0000 0001 3544 5615 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez u.p.z.p formach należy złożyć w formie: oryginał wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć także aktualne na dzień złożenia następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – załącznik nr 5; 2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie nowej siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Dzierżysławiu.
Dodano: 2024-07-18 - Przebudowa konstrukcji nośnej dachu i stropu nad salą gimnastyczną Zespołu Szkół Technicznych w Nysie przy ul. Szopena 4
Dodano: 2024-07-16 - WIW.DA.272.1A.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.4.2024 - Przebudowa oświetlenia terenu będącego w trwałym zarządzie Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Opolu – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-15 - WIW.DA.272.1.2024 - Roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji hydrantowej w bud. A, B i C WIW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-07-14 - WIW.DA.272.6.2024 - Wykonanie remontów pomieszczeń w budynku Zakładu Higieny Weterynaryjnej oraz remontu dachu
Dodano: 2024-07-12 - Rewitalizacja i rozbudowa remizy OSP w Dobrodzieniu
Dodano: 2024-07-10 - Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Dodano: 2024-07-08 - PSP Nr 26 - modernizacja pokrycia dachowego budynku szkoły.
Dodano: 2024-07-04