Przetargi.pl
Remont i odtworzenie kolorystyki elewacji budynku administracyjnego Jelenia Góra ul. Kasprowicza 17

Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Kasprowicza 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 6435560, 6457391 , fax. 0-75 6435561
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    ul. Kasprowicza 17 17
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 6435560, 6457391, fax. 0-75 6435561
    REGON: 00031377900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: psse.jgora.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i odtworzenie kolorystyki elewacji budynku administracyjnego Jelenia Góra ul. Kasprowicza 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zbicie zniszczonych tynków ze ścian budynku Wymiana podokienników Położenie nowych tynków z odtworzeniem detali architektonicznych Dwukrotne malowanie farbami akrylowymi, dobór kolorów wg stanu istniejącego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać sie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2ustawyPZP i spełniają wymogi zawarte w art.22 ust.1 ustawy: oraz spełniają warunki dodatkowe jak niżej: 1) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania z ofertą. 2)udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 3)zapewnia po upływie każdych 12 m-cy roku kalendarzowego w okresie gwarancji, licząc od dnia odbioru robót, przegląd gwarancyjny. Przegląd taki Wykonawca zorganizuje bez wezwania Zamawiającego i powiadomi go o tym fakcie pisemnie, minimum 14 dni przed terminem planowanego przeglądu 4)posiadają doświadczenie w robotach budowlanych elewacyjnych polegających na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat (liczonych od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 roboty tego typu na kwotę nie niższą niż 80 000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 1-4 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji. 3.Aktualnych oświadczeń, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8; 5.Dane dotyczące Wykonawcy na potwierdzenie posiadanej przez niego niezbednej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowaniem potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 6.Dane dotyczące Wykonawcy na potwierdzenie, że znajduje się On w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.Formularz oferty -załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: psse.jgora.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach