Przetargi.pl
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Sady Górne Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w Ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji odpowiadającej warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2013-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Sady Górne Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w Ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 4.1/413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji odpowiadającej warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Sady Górne, gmina Bolków, lokal w budynku nr 98 zlokalizowanym na dz. ewid. nr 222/6 w Sadach Górnych Zakres zadania obejmuje: przebudowę podłóg z wykończeniem posadzki materiałem antypoślizgowym, naprawę deskowania podsufitki wraz z montażem płyt GKF, malowanie ścian i sufitów, wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, wymianę stolarki okiennej wraz z parapetami i okapnikami, docieplenie stropu, wymianę osprzętu sanitarnego, montaż bojlera, częściową wymianę instalacji kanalizacyjnej, wykonanie wentylacji, wymianę instalacji i osprzętu elektrycznego, wykonanie zadaszenia oraz naprawa schodów zewnętrznych, montaż instalacji alarmowej, zakup i montaż następującego wyposażenia: zmywarko-wyparzarka, szafki kuchenne zlewozmywakowe, projektor laser-LED wraz z statywem i ekranem, rolety okienne wewnętrzne - montowane w oknach. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1) W zakresie robót budowlanych i wykończeniowych: na Sali głównej i na scenie rozebrać istniejące posadzki, wzmocnić, wykonać izolację cieplną i przeciwdźwiękową na całości, celem wyrównania ułożyć płyty OSB oraz posadzkę (parkiet gotowy z deski wielowarstwowej lakierowanej), w pomieszczeniach mokrych (kuchnia, korytarz II, magazyn, sala zajęć) ułożyć panele bambusowe odporne na wodę, w pomieszczeniach WC i korytarz I rozebrać istniejące posadzki, wyrównać powierzchnię i ułożyć płytki podłogowe z cokolikami, sufit Sali głównej ocieplić od strony strychu jedną warstwą wełny mineralnej o gr. 15 cm, uzupełnić tynki w niezbędnym zakresie, zamontować ognioodporne płyty GK, wszystkie pomieszczenia przygotować do malowania i pomalować farbą emulsyjną, na ścianach uzupełnić tynki w niezbędnym zakresie, wszystkie pomieszczenia przygotować do malowania i pomalować farbą emulsyjną górę i farbą olejną lub akrylową lamperię, w pomieszczeniach kuchni oraz WC ułożyć płytki ścienne do wys. 2m, przy wejściu ułożyć płytki klinkierowe, wymienić stolarkę okienną na PCV zgodnie z ZESTAWIENIEM STOLARKI - uwaga - nawiewniki, wymienić podokienniki i parapety zewnętrzne, wymienić wszystkie drzwi zewnętrzne i wewnętrzne zgodnie z ZESTAWIENIEM STOLARKI, 2) W zakresie wentylacji: zamontować instalację według schematu - rys. nr 6 dokumentacji projektowej, 3) W zakresie instalacji sanitarnych i wod.-kan.: wykonać podejścia do osprzętu oraz zamontować osprzęt zgodnie z projektem (2 umywalki, 1 pisuar, 2 kompakty WC, 1 zlewozmywak stalowy-jednokomorowy, 2 zlewozmywaki montowane na szafce) 4) W zakresie instalacji elektrycznych: wymianie podlega cała instalacja elektryczna wraz z osprzętem, instalację wykonywać w układzie TNS, zamontować 22 szt. opraw oświetleniowych typu Rastra 4x18W, 8 szt. opraw żarowych ścienno-sufitowych, 3 szt. opraw hermetycznych 2x18W - zgodnie ze schematem - rys. nr 7 dokumentacji projektowej, zamontować 10 szt. modułów awaryjnych w oprawach oświetleniowych, przy wejściu głównym zamontować wyłącznik przeciwpożarowy (we wnęce zamykanej drzwiczkami przeszklonymi i pomalowanymi na czerwono), dokonać wyraźnego opisu wyłącznika, zamontować bojler elektryczny o pojemności min. 100l. 5) W zakresie schodów zewnętrznych: wymienić ramki stopni schodów, wzmocnić, wymienić wypełnienia, wykonać nową stalową balustradę o wys. 1,10m, wykonać obudowę schodów zewnętrznych w konstrukcji drewnianej obudowanej dwuściennymi płytami z poliwęglanu, z zadaszeniem - zgodnie ze schematem - rys. nr 5 dokumentacji projektowej, 6) W zakresie wyposażenia zakupić i zamontować: jedną zmywarko-wyparzarkę w obudowie ze stali nierdzewnej, o temperaturze wyparzania min. 90 stopni Celsjusza, zasilanie 230V, klasa energetyczna min. A, fabrycznie nowa, dwie szafki kuchenne zlewozmywakowe, fronty drzwi z płyty MDF w kolorze jasny brąz lub beż, jeden projektor laser-LED o rozdzielczości min. 1280x800 z pilotem, obsługujący sygnał Full HD umożliwiający wyświetlanie filmów, jeden statyw do rzutnika, jeden ekran o wym. min. 300x200 na statywie rozkładanym, rolety okienne montowane na ramach skrzydeł okiennych - 7 szt. - kolor nawiązujący do koloru farby, którą będzie pomalowana sala główna świetlicy. 7) Montaż i uruchomienie oraz zapewnienie serwisu w okresie gwarancji instalacji alarmowej obejmującej wszystkie pomieszczenia świetlicy, jedna centralka z akumulatorem, czujniki ruchu, jeden manipulator przy wejściu głównym, sygnalizatory wewnętrzny i zewnętrzny (dźwiękowo-wizualny) - zamontowany od strony ulicy. Poza wykonaniem robót określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: zorganizowanie zaplecza budowy, w razie konieczności podłączenia wszystkich mediów niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy, zabezpieczenie składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utrata jakości, właściwości lub parametrów, zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. powierzenie nadzoru nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, przeszkolonej w zakresie oferowanych technologii, dokonywanie poszczególnych odbiorów przy współudziale Inwestora i Inspektora nadzoru, usuwanie na bieżąco i na własny koszt materiałów zbędnych, odpadów i śmieci, wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, swoją ofertą oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa. zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach niezgorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy na wykonane roboty. Wymagany okres gwarancji obejmuje także wszelkie urządzenia i akcesoria wchodzące w skład realizowanego zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii przez niego spowodowanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wymaganych przepisami prób i sprawdzeń (opisanych w STWIOR) wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów oraz do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza: a) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, b) protokoły z badania materiałów i urządzeń, protokoły pomiarów instalacji elektrycznej, c) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami, które powstały w trakcie realizacji zadania, protokoły odbioru. Wykonawca zaopatrzy obiekty w oznaczenia wymagane obowiązującymi przepisami. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiaru robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót, i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 24 stycznia 2013 roku do godziny 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach