Przetargi.pl
Remont i modernizacja pomieszczeń Oddziału Ginekologii Onkologicznej w budynku nr 3 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1 etap 1

Szpital Morski im. PCK ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6998127 , fax. 058 6998338
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Morski im. PCK
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6998127, fax. 058 6998338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja pomieszczeń Oddziału Ginekologii Onkologicznej w budynku nr 3 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1 etap 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej wielobranżowej modernizacji - Przebudowy Oddziału Ginekologii Onkologicznej / pierwszy etap obejmujący część Oddziału położonego w północnym skrzydle budynku głównego /część zlokalizowana w budynku nr 3/ wraz wykonaniem modernizacji zasilania całego Oddziału z rozdzielnicy głównej budynku i wymianą głównych podejść /pionów centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej; Orientacyjna projektowana powierzchnia użytkowa I etapu modernizacji Oddziału Ginekologii Onkologicznej ok. 200 m2. Zakres zlecenia obejmuje: A. Prace ogólnobudowlane: 1. Prace rozbiórkowe ścian, rozbiórka fragmentów dachu i pozostałych elementów budowlanych przewidzianych w projekcie; 2. Prace murowe ścian, przemurowań, wykonania nadproży i otworów okiennych i drzwiowych, oraz uzupełnień wylewek posadzek i stropodachu; Ponadto należy wykonać roboty budowlane pozostałych elementów wg projektu; 3. Wykonanie przewodów kominowych i kominów, wraz z montażem rur dwu płaszczowych; 4. Demontaż starej stolarki okiennej- wewnętrznej, utylizacja, i montaż nowej stolarki okiennej; 5. Wymiana i montaż stolarki drzwiowej; 6. Wykonanie sufitów podwieszanych; 7. Montaż balustrad, barierek, pochwytów i odbojnic; 8. Roboty dekarskie naprawcze związane z prowadzonym zadaniem inwestycyjnym; 9. Prace wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne; B. Prace modernizacyjne, remontowe i montażowe instalacji sanitarnych: 1. Instalacje hydrantową p. poż; 2. Instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej; 3. Instalacji ciepłej wody użytkowej; 4. Instalacje centralnego ogrzewania; 5. Modernizacja, wymiana instalacji gazów medycznych: tlenu, próżni, sprężonego powietrza; Prace modernizacyjne określone w punkcie B podpunkt 1, 2, 3, 4; obejmują również wymianę pionów zasilających pomiędzy piwnicą budynku głównego i nowym rozdziałem mediów; C. Prace modernizacyjne instalacji elektrycznej, energetycznej i niskoprądową; 1. modernizacja sieci elektroenergetycznej; 2. instalacja elektryczna zasilania podstawowego i rezerwowego; 3. instalację sygnalizacji pożarowej; 4. instalacje telefoniczną, komputerową i antenową telewizyjną; Prace modernizacyjne określone w punkcie C podpunkt 1, 2; obejmują również wymianę przewodów zasilających pomiędzy piwnicą rozdzielnią zlokalizowaną w budynku głównym i nową rozdzielnią projektowaną dla zasilenia oddziału; Dodatkowo zamówienie obejmuje wykonanie wszelkich robot towarzyszących w tym prace remontowo naprawcze wynikłe na kondygnacji poniższej tj. Oddziale Patologii Ciąży; Bloku Operacyjnym i Oddziale Ginekologii Szczegółowy zakres prac obejmuje opracowany wielobranżowy projekt przebudowy Oddziału Ginekologii Onkologicznej; W/w zakres prac po modernizacji winien zapewnić pełne , nieograniczone i niezależne funkcjonowanie części nowo zmodernizowanej i części przeznaczonej do modernizacji w późniejszym terminie;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15 000,00 PLN - na etapie składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Pzp 5.zrealizowali w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 PLN. 6.dysponują pracownikami, przynależnym do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa posiadającymi: uprawnienia bez ograniczeń w zakresie kierowania budową i robotami ogólnobudowlanymi; uprawnienia instalacyjno-sanitarne bez ograniczeń w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji uprawnienia w zakresie kierowania robotami elektrycznymi wraz z zaświadczeniem SEP W/w osoby winny posiadać aktualne ubezpieczenie OC z tyt. odpowiedzialności zawodowej; 7.przedłożą polisę lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 600 000,00 PLN Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zwanym dalej wnioskiem wraz z załączonym do niego: 1.oświadczeniem o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do wniosku ), 2.aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 3.wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia jako kierownicy budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień budowlanych i kopią dokumentów informujących o zarejestrowaniu w regionalnej izbie samorządu zawodowego ( załącznik nr 2 do wniosku ), 4.wykazem robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ( minimum 1 robotę ) odpowiadających swoim rodzajem i wartością ( wartość brutto co najmniej 300 000,00 PLN każdej z robót ) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 3 do wniosku ), 5.polisą, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 600 000,00 PLN. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów załączonych do wniosku według formuły spełnia,nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach