Przetargi.pl
Przebudowa Zespołu porodowego i Oddziału patologii ciąży wraz z dobudową 2 zewnętrznych klatek schodowych w budynkach nr 3 i 4 w Szpitalu Morskim w Gdyni Etap I.

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Zespołu porodowego i Oddziału patologii ciąży wraz z dobudową 2 zewnętrznych klatek schodowych w budynkach nr 3 i 4 w Szpitalu Morskim w Gdyni Etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Zespołu porodowego i Oddziału patologii ciąży wraz z dobudową 2 zewnętrznych klatek schodowych w budynkach nr 3 i 4 w Szpitalu Morskim w Gdyni Etap I, Dz. Nr 1709, 1712, 1746, 1747 obręb 0025 Redłowo. 2. Zleceniodawca: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. 3. Zakres prac określony został w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z poniższymi załącznikami stanowiącymi jego integralną część: 1) Projekt Budowlany (Architektura, Elektryka, Inst. Sanitarne, Konstrukcja,) - załącznik nr 8.1 do SIWZ, 2) Projekt Wykonawczy (Architektura, Konstrukcja, Inst. Sanitarne, Inst. Elektryczne, Przedmiary, Specyfikacje Techniczne) - załącznik nr 8.2. do SIWZ. 4. Wykonawca uwzględni specyfikę realizacji zadania to znaczy zorganizuje i będzie prowadził roboty budowlane w sposób umożliwiający funkcjonowanie szpitala ze szczególnym uwzględnieniem pomieszczeń sąsiadujących z pomieszczeniami w których wykonywane będą roboty budowlane. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą należy wykonać poza formą przewidzianą obowiązującymi przepisami, w wersji elektronicznej edytowalnej w programie AutoCAD wersja 2000 w formacie dwg i pdf. 2) Podstawą do rozpoczęcia procedury odbiorowej jest przedłożenie przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji powykonawczej, na 14 dni roboczych przed terminem jej rozpoczęcia. 3) Zatwierdzona przez Zamawiającego w/w dokumentacja oraz przedłożenie wszystkich innych niezbędnych dokumentów przewidzianych Prawem Budowlanym rozpocznie w/w procedurę odbiorową inwestycji. 4) Roboty ogólnobudowlane - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. 5) Instalacje sanitarne - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. 6) Instalacje elektryczne - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. 7) System sygnalizacji pożaru - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym. 8) Instalacje teletechniczne - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. 9) Instalacja gazów medycznych - szczegółowe wytyczne zgodnie z projektem wykonawczym dla danej branży. 7. Zakres prac budowlanych przewidzianych dla etapu pierwszego z podziałem na kondygnacje: II piętro: - rozbiórki wyznaczonych ścianek działowych, drzwi, skucie posadzek do stropu, - przebicia otworów w ścianach nośnych wraz z wykonaniem nowych nadproży, - wymurowanie nowych ścianek działowych, - wykonanie nowych wylewek posadzkowych, ułożenie posadzek, - montaż drzwi i przeszklonych ścianek wewnętrznych, - malowanie ścian, sufitów, - montaż sufitów podwieszanych w korytarzach i częściowo w pomieszczeniach, - wykończenie płytkami ceramicznymi pom. higieniczno-sanitarnych, - wykonanie klap / okien oddymiających w klatkach schodowych, - montaż zabudów stałych i ustawienie mebli ruchomych. Prace związane z instalacjami sanitarnymi: Instalacje c.o. - demontaż grzejników wraz z usunięciem części instalacji rozprowadzającej, - wykonanie nowych odcinków instalacji rozprowadzającej, montaż nowych grzejników. Instalacja gazów medycznych - demontaż istn. instalacji do istniejących rozdzielnic kondygnacyjnych, wymiana rozdzielnic na nowe, rozprowadzenie nowych przewodów -szczegóły wg projektu gazów medycznych. Instalacja wod-kan - demontaż wskazanych w projekcie umywalek, misek ustępowych, brodzików wraz z podejściami instalacji wod-kan., - wymiana wszystkich wykorzystywanych po przebudowie pionów kanalizacji sanitarnej od II piętra do piwnicy, - wykonanie nowych niezbędnych pionów kanalizacji sanitarnej, - wykonanie w warstwach posadzkowych podłączeń do nowoprojektowanych urządzeń sanitarnych, montaż nowych urządzeń, - ze względu na wytyczną - wykonanie natrysków bez stosowania brodzików- istnieje konieczność sprowadzenia odpływów na niższą kondygnację co może wymagać zatrzymania pracy oddziału I piętra i założenia tam częściowo sufitów podwieszanych. Instalacja hydrantów wewnętrznych - ETAP I - szczegóły wg projektu instalacji hydrantowej. Instalacja wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - demontaż istniejącej wentylacji mechanicznej obsługującej salę cięć cesarskich, - wykonanie kanałów wentylacji mechanicznej w korytarzach, doprowadzenie nawiewów i wywiewów do wszystkich wymagających tego pomieszczeń, - usytuowanie na dachu II p 2 central wentylacyjnych (1-dla sali cięć cesarskich, 1-dla pozostałych pomieszczeń), - wykonanie instalacji klimatyzacji w salach chorych oddziału patologii ciąży, dyżurkach personelu med., w gabinecie zabiegowym, salach porodowych i sali cięć cesarskich i pooperacyjnej. Jednostki zewnętrzne klimatyzacji zamocowane na dachu II piętra. Prace związane z instalacjami elektrycznymi. Instalacja zasilania w energię elektryczną - demontaż istniejących instalacji elektrycznych oraz oświetlenia, - rozprowadzenie nowej instalacji elektrycznej ze wskazanej przez Inwestora rozdzielnicy, - wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach zgodnie z klasami pomieszczeń potwierdzonymi przez Inwestora, - wykonanie instalacji niskoprądowych zgodnie z wytycznymi Inwestora, - wykonanie oświetlenia głównego i awaryjnego. Prace związane z instalacjami przeciwpożarowymi - wykonanie instalacji SSP na II p, - wykonanie instalacji hydrantowej i montaż nowych skrzynek hydr.na II piętrze, - wykonanie oddymiania klatek schodowych (klapy oddymiające i okna napowietrzające na siłowniki uruchamiane sygnałem z instalacji SSP), - montaż przeciwpożarowych klap instalacyjnych przy przejściach instalacji przez stropy i ściany oddzielające strefy pożarowe. Zakres prac budowlano-instalacyjnych - pozostałe kondygnacje: - Wykonanie nowych kratek wentylacji grawitacyjnej w pomieszczeniach wentylowanych obecnie przez likwidowany na IIp komin wentylacyjny, - Usunięcie kolizji pomiędzy dobudowywaną klatką K-3 a istniejącym uzbrojeniem terenu, - Dobudowa klatki schodowej K-3. Przebudowa kolidujących z K 3 instalacji zewnętrznych. 8. W przypadku użycia w załącznikach do SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 9. Parametry techniczne wyrobów i materiałów użytych do wykonania zamówienia nie mogą być niższe od przyjętych przykładowo w przedmiarach i opisie robót. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzucany bądź sugerowany przez Zamawiającego. 10. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 11. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy Harmonogram Rzeczowo Finansowy zwanego dalej HRF, który podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. 12. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowym na sumę gwarancyjną min. 2 000 000,0 zł (słownie: dwa miliony złotych) na zdarzenia w okresie ubezpieczenia oraz na czas realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wartość oferty jest ceną ryczałtową nie podlegającą zmianie. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia - wynikające z rysunków i opisów, SIWZ oraz wzoru umowy, jak i własnej wiedzy i doświadczenia oraz inne nie ujęte w opisach a konieczne z punktu widzenia Wykonawcy do wykonania dla kompletności wyceny, w tym koszty robót tymczasowych i prac towarzyszących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 118 300,00 zł (słownie złotych: sto osiemnaście tysięcy trzysta). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o. o., 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1 PKO BP SA 72 1440 1101 0000 0000 0666 8259 Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o. o. z siedzibą w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 6 i 7 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 6 i 7 poniżej. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach