Przetargi.pl
Przebudowa i adaptacja pomieszczeń po dawnej kuchni na potrzeby Apteki Szpitalnej

Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
    ul. Powstania Styczniowego 1 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-morski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i adaptacja pomieszczeń po dawnej kuchni na potrzeby Apteki Szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń po dawnej kuchni na potrzeby Apteki Szpitalnej 2.Miejsce robót: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o. o. Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1(część parteru bud. Nr 6) działka nr 15 KM 71, 74 Obręb Gdynia (według nowej numeracji - działka nr 1707 - Obręb Redłowo 0025). 3.Zakres prac określony został w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ) wraz z poniższymi załącznikami stanowiącymi jego integralną część a) Projekt Budowlany cz. Apteka - Załącznik nr 8.1 do SIWZ, b) Projekt Zamienny cz. Bar (zrealizowany) - Załącznik nr 8.2 do SIWZ, c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 8.3 do SIWZ, d) Opinia Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Gdańsku z dnia 30.09.2010 r. - Załącznik nr 8.4 do SIWZ, e) Opinia Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego w Gdańsku z dnia 10.02.2016 r. - Załącznik nr 8.5 do SIWZ f) Wymagania dla sieci komputerowej - Załącznik nr 8.6 do SIWZ. 4.Wykonawca uwzględni specyfikę realizacji zadania to znaczy zorganizuje i będzie prowadził roboty budowlane w sposób umożliwiający funkcjonowanie szpitala ze szczególnym uwzględnieniem pomieszczeń sąsiadujących z pomieszczeniami w których wykonywane będą roboty budowlane. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót budowlanych w godzinach od 6.00 do 20.00. W razie pilnej potrzeby wykonywania robót dopuszcza się zmianę wyznaczonych godzin na pisemny wniosek Wykonawcy. 5.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami. Obowiązkiem Wykonawcy jest w szczególności: 1) współpraca z Zamawiającym. 2) organizowanie nie rzadziej niż raz na tydzień spotkań z Zamawiającym celem omówienia zagadnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia - pod rygorem kary umownej w wysokości 1.000 złotych brutto za każde spotkanie, które nie odbyło się bez wcześniejszej zgody Zamawiającego; spotkania z Zamawiającym, po wcześniejszym uzgodnieniu, odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego, 3) poniesienie wszystkich kosztów związanych z zajęciem terenu pod budowę oraz kosztów związanych z odbiorami robót; 4) wykonanie dokumentacji powykonawczej. 6.W przypadku użycia w załącznikach do SIWZ nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 7.Parametry techniczne wyrobów i materiałów użytych do wykonania zamówienia nie mogą być niższe od przyjętych przykładowo w przedmiarach i opisie robót. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzucany bądź sugerowany przez Zamawiającego. 8.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 9.Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy rzeczowo - finansowy Harmonogram Realizacji Robót. 10.Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji prac składających się na przedmiot umowy na kwotę 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych) i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania zawartej umowy. 11.Wartość oferty jest ceną ryczałtową nie podlegającą zmianie. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego, pełnego i terminowego wykonania przedmiotu zamówienia - wynikające z rysunków i opisów, SIWZ oraz wzoru umowy, jak i własnej wiedzy i doświadczenia oraz inne nie ujęte w opisach a konieczne z punktu widzenia Wykonawcy do wykonania dla kompletności wyceny, w tym koszty robót tymczasowych i prac towarzyszących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalegdynia.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach