Przetargi.pl
Roboty budowlano-remontowe w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1

Morski Instytut Rybacki w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7356100, 7356105, 7356108 , fax. 058 7356110
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morski Instytut Rybacki w Gdyni
    ul. Kołłątaja 1 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax. 058 7356110
    REGON: 00014473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlano-remontowe w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlano-remontowe w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1 Zadanie 1: Przebudowa hydroforni w budynku MIR w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni W zakres tego zadania wchodzi - demontaż starej stolarki, jej wywóz i utylizacja; - dostawa i montaż nowej stolarki okiennej z PCV. - obróbka blacharska obejmująca wykonanie i montaż części parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej w miejsce parapetów uszkodzonych podczas demontażu starych okien a także innych niezbędnych opierzeń z blachy ocynkowanej; - demontaż starej stolarki drzwiowej, jej wywóz i uttylizacja - dostawa i montaż nowych drzwi stalowych pełnych o odporności ogniowej EI60 - obróbka wykończeniowa, w tym roboty tynkarsko malarskie wraz z uzupełnieniem wykutych lub uszkodzonych tynków ścian. Typy i ilości okien i drzwi podane w Załączniku 1. Podane na rysunku wymiary są orientacyjne. Wykonawca dokonać powinien dokładnego zwymiarowania . W konstrukcji okien należy powtórzyć podziały jak w stolarce demontowanej. Zadanie 2: Remont pomieszczenia Galerii na parterze w Akwarium Gdyńskim Zakres zadania obejmuje: - malowanie ścian i sufitu - wymianę 5 żaluzji pionowych, - wymianę wykładziny PCV i listew przypodłogowych, - cyklinowanie i lakierowania parkietu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie, remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości minimum 30.000,00zł. netto i wykonali je z należytą starannością, z przedstawieniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie Zał. Nr 3 do SIWZ) - dysponują 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta winna być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie 1. Formularz oferty, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym (złożonym na własnym druku - jako ZAŁĄCZNIK 1a) Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków: 2. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty (ułożone kolejno) 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ; 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na przebudowie, remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości netto minimum 30.000,00PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, złożony na druku, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ wraz z załączeniem kopii uprawnień, oraz aktualnych wpisów na listę członków Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców; 4) Wykaz części zamówienia, która będzie wykonana przez podwykonawcę, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. 5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeśli w Załączniku nr 4 Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Harmonogram robót złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 10) Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZAŁĄCZNIK B do SIWZ; 11) WZÓR UMOWY - uzupełniony o brakujące dane, parafowany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK C do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach