Przetargi.pl
REMONT I MODERNIZACJA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W RUDKACH - ETAP III

Gmina Nowa Słupia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Rynek 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3177138
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Słupia
    ul. Rynek 15 15
    26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3177138
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I MODERNIZACJA GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W RUDKACH - ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach zadania zostanie wykonany: - projekt instalacji c.o. i instalacji elektrycznej - remont podłóg (zerwanie starych posadzek, wykonanie wylewek samopoziomujących, wykonanie nowych posadzek i podłóg), - wymiana stolarki okiennej i drzwi, - remont schodów, - remont instalacji co, - remont instalacji elektrycznej, - remont sceny, - naprawa tynków, malowanie ścian i sufitów, - remont schodów wejściowych, - wymiana nawierzchni z płyt chodnikowych na kostkę brukową, - żaluzje antywłamaniowe Zakres prac dodatkowo przedstawiono w przedmiarach robót mających wyłącznie charakter informacyjny i pomocniczy (załącznik nr 1 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy: 1.1 potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 44 ustawy Pzp., 1.2 którzy, wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków szczegółowych: 2.1 Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż wartość oferty brutto. 2.2 Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.3 Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w celu obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: -Kierownik/cy budowy/robót: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.), wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. - Wymagane potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: Konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji c.o. oraz instalacji i urządzeń elektrycznych. Zamawiający wymaga również potwierdzenia dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie instalacji c.o i elektrycznych. 2.4Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt. 12.2.3. SIWZwinien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 2.5Wykażą posiadanie niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponować, wykonawca lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, załącznik nr 11 do SIWZ. UWAGA ! Ponadto do oferty należy załączyć kosztorysy ofertowe szczegółowe opracowane na podstawie przedmiarów robót. 3.Ocena spełniania warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 3.1Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 3.2Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 Ustawy Pzp. 4.Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli nie spełnia wymogów zawartych w art. 89 Ustawy Pzp. 6.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1.1Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. - Formularz cenowy z harmonogramem rzeczowo finansowym - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. - Parafowany Projekt umowy. - Oświadczenie dotyczące wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie - Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy. -Oświadczenie dotyczące utajnienia informacji, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. - Dowód wniesienia wadium. Ponadto: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu składa następujące dokumenty: 2.1Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników) 2.2Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników) 2.3Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). 2.4Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.5Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). 2.6Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w przypadku składania oferty wspólnie wymóg dotyczy wszystkich wspólników). 3 W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje Zamawiających inwestorów), w tym co najmniej realizacja jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót remontowych o wartości zamówienia nie mniejszej niż wartość oferty brutto. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (należy wykazać wykonanie dwóch projektów instalacji c.o. i dwóch projektów instalacji elektrycznej) - załącznik nr 5 do SIWZ. 3.2Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 12.2.3. SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych we wskazanych branżach i uprawnień do projektowania instalacji c.o i elektrycznych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego) - załącznik nr 6 do SIWZ. 3.3Wykaz sprzętu, narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponować, wykonawca lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - załącznik nr 11 do SIWZ. 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1Informacjię banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wartość nie mniejszą od określonej w pkt 12.2.1. SIWZ wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 13.2.3., 13.2.5. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 13.2.6. SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach