Przetargi.pl
Remont i modernizacja budynku leśniczówki Leśnictwa Gola w Goli

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Parkowa 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190505 , fax. 077 4190506
  • Data zamieszczenia: 2013-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Namysłów
    ul. Parkowa 13 13
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190505, fax. 077 4190506
    REGON: 53055954700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:www.katowice.lasy.gov.pl/web/namyslow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja budynku leśniczówki Leśnictwa Gola w Goli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-renowacyjne i modernizacyjne budynku mieszkalnego 1. rodzinnego - leśniczówki Leśnictwa Gola. Gola 12, 46-112 Świerczów, gmina Świerczów, województwo opolskie, dz. nr 272/5. Zakres zamierzenia obejmuje: 1. Zagospodarowanie terenu. Demontaż istniejącej nawierzchni ciągów pieszych z płyt betonowych i wykonanie w ich miejscu nowych ciągów komunikacji pieszej o nawierzchni z kostki brukowej na podbudowie. Utwardzenie terenu z kostki brukowej betonowej wykonane zostanie w obrębie strefy zsypu opału do kotłowni. Wykonane zostaną również nowe podjazdy do garażu oraz ciągi komunikacji pieszej prowadzące do pomieszczenia gospodarczego. Podjazdy do garażu należy wykonać na wzór istniejących, w spadku umożliwiającym odprowadzenie wód opadowych na zewnątrz budynku, wykorzystując istniejące ukształtowanie terenu. 2. Część mieszkalna budynku wraz z gankiem: - demontaż parapetów zewnętrznych oraz przewodów instalacji odgromowej, teletechnicznej zlokalizowanych na elewacji budynku; - sprawdzenie stanu technicznego tynków istniejących, skucie odparzonych powierzchni i wykonanie uzupełnień zaprawą tynkarską; - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z pracami towarzyszącymi, w tym: wymiana parapetów zewnętrznych, wykonanie wyprawy tynkarskiej wraz ze zdobieniami i kolorystyką; - izolacja pionowa ścian fundamentowych (cokół ) do poziomu ok. 40 cm poniżej terenu przyległego wraz z pracami towarzyszącymi, w tym: wykonanie wyprawy cokołu z płytek cokołowych, wykonanie opaski wokół budynku; - wymiana kotła na opał stały i zbiornika c.w.u. wraz z przebudową instalacji c.o. oraz c.w.u. w obrębie kotła; - rozbiórka istniejącego komina przynależnego do kotłowni oraz wykonanie w jego miejsce nowego komina; - skucie tynków ponad dachem z pozostałych kominów i wykonanie nowej wyprawy z tynku silikatowego; - uzupełnienie tynków wraz z pomalowaniem całego pomieszczenia kotłowni; - wymiana stolarki okiennej piwnic; - wymiana istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej układanej podwójnie w koronkę na nowe z dachówki cementowej barwionej w masie wraz z pracami towarzyszącymi, w tym: wymiana rynien i rur spustowych, wymiana obróbek blacharskich, demontaż istniejących wyłazów dachowych oraz montaż nowego wyłazu, montaż ław i stopni kominiarskich, montaż zabezpieczeń przeciwśniegowych, wykonanie nowych okapów drewnianych; - demontaż instalacji odgromowej oraz jej montaż po wykonaniu nowego pokrycia dachowego; - wymiana istniejącego pokrycia papowego ganku na styropapę wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, wykonaniem nowych rynien i rur spustowych; - wymiana istniejącej posadzki ganku z linoleum na płytki gresowe; - pokrycie istniejących schodów zewnętrznych prowadzących do części mieszkalnej i kancelarii leśniczego płytkami gresowymi; - wymiana istniejącego pokrycia papowego strefy wejściowej do kancelarii wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; - wymiana istniejącej balustrady schodów zewnętrznych prowadzących do kancelarii. 3. Część gospodarcza budynku - wymiana pokrycia papowego na nowe wraz z wymianą warstw podkładowych i obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - wymiana okien, drzwi i bram, - wymiana istniejących tynków zewnętrznych na nowe renowacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.500,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100 złotych); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2. 1 pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku BZ WBK S.A. o Namysłów nr 04 1090 2196 0000 0001 0500 8229; 2. 2 poręczeniach bankowych; 2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2. 4 gwarancjach bankowych; 2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 roku Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej /oryginał wadium/, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/namyslow (zakładka przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach