Przetargi.pl
Remont i modernizacja boiska w Mokrym Dworze zlokalizowanego na działce 247/27 przy ul. Stefana Batorego

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2013-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja boiska w Mokrym Dworze zlokalizowanego na działce 247/27 przy ul. Stefana Batorego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja boiska sportowego na działce rekreacyjnej nr 246/27 w miejscowości Mokry Dwór.Zakres robót obejmuje 2 dwa zadania:Zadanie I - wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu i podbudowy, w szczególności obejmuje:1)Wykonanie utwardzonej nawierzchni boiska wielofunkcyjnego o następującej konstrukcji;a)warstwa ścieralna - beton asfaltowy 0/11- gr 4 cm,b)podbudowa zasadnicza- kruszywo łamane 0/31 stabilizowane mechanicznie- gr12 cm,c)wzmocnienie podłoża - stabilizacja RM= 2,5 MPa - gr 10 cm,d)odziarnienie podłoża-kruszywo łamane 0/31 stabilizowane mechanicznie- śr. gr. 8 cm,e)przygotowanie podłoża przez dogęszczenie walcem okołkowym.2)W celu odprowadzenia wód opadowych z płyty boiska na teren przyległy, nawierzchnię boiska zaprojektowano z pochyleniem poprzecznym i podłużnym.Uwaga: Dla warstwy wyprofilowanego podłoża należy wykonać badanie nośności z uzyskaniem wyniku E2 = min.30 MPa, gdy powyższy warunek nie zostanie spełniony należy wykonać miejscową wymianę gruntu.Zadanie II - wykonanie obrzeża betonowego o wym. 6 x 30 cm na ławie z oporem obustronnym z betonu C12/15. Wymiar ławy 28 cm x 25 cm dl. 50 m. Obrzeże ma być wykonane w osi istniejącego ogrodzenia pod siatką.Zadanie III - wykonanie drenażu francuskiego obwodowego z 3 stron boiska, na długości 2x17,60m +30,10m. Łączna długość rowu wynosi 65,3m. W szczególności zadanie obejmuje:1)wykonanie rowów chłonnych o głębokości 0,8m i szer.0.8m 2)wykonanie warstwy wzmacniającej z geowłókniny 3)ułożenie warstwy zsypki filtracyjnej ze żwiru 8-32 4)wykonanie warstwy geowłókniny wokół rowów chłonnych na zakład mocowanej szpilkami. 5)zasypanie rowów chłonnych warstwą humusu o gr. 15 cm. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, opracowana przez arch. Małgorzatę Szurek, stanowiąca załącznik nr 7, 14, 15 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakup wyposażenia boiska jest poza zakresem Wykonawcy. Zamawiający jest w posiadaniu;zestawu do siatkówki, zestawu bramek do piłki nożnej - produkty nowe z atestami oraz zestawu do koszykówki z demontażu. Zadaniem Wykonawcy będzie montaż ww. elementów. Dla prawidłowego oszacowania kosztów inwestycji przez Wykonawcę - jako dokument pomocniczy, Zamawiający załącza do przedmiary robót stanowiące załącznik nr 16 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiar ten stanowi jedynie informację o charakterze pomocniczym, który wykonawca może wykorzystać wraz z informacjami zawartymi w dokumentacji technicznej do opracowania własnego przedmiaru. Przedmiar wykonawcy będzie podstawą do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych niezbędnych do wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz oszacowania ceny oferty poprzez sporządzenie kalkulacji w ramach kosztorysu ofertowego uproszczonego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu zadania. Zmiany będą dotyczyły tylko zakresu, który wyniknie w trakcie realizacji zadania, a będzie niezbędny do właściwego zakończenia podstawowego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach