Przetargi.pl
Remont i adaptacja budynku przy ul. Fredry 8 w Toruniu

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 28
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 62 12 300 , fax. 56 62 12 302
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
    ul. Szosa Chełmińska 28 28
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 62 12 300, fax. 56 62 12 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja budynku przy ul. Fredry 8 w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest remont i adaptacja na siedzibę WFOŚGW w Toruniu budynku przy ul. Fredry 8 w Toruniu, zlokalizowanego na działkach o nr ewidencyjnych 302,303. Budynek wybudowany w latach 1913-1914. Teren, na którym planuje się inwestycje został objętym ochroną konserwatorską i na podstawie decyzji Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu z dnia 25 lipca 2011r.znak: WUOZ/T/DKI-IA-15/3786/2009/2011.TK, został wpisany do rejestru zabytków pod numerem A/1596 historycznego układu urbanistycznego Bydgoskiego Przedmieścia i Rybaków w Toruniu. Parametry techniczne budynku po wykonaniu zamówienia: 1) Powierzchnia użytkowa budynku: 1.533,70m2 a) niski parter: 463,15 m2 b) parter: 481,80 m2 c) I piętro: 286,45 m2 d) poddasze: 302,30 m2 2) Kubatura budynku: 1.231,90 m3 3) Całkowita powierzchnia działek: 4.577,63m2 Opis stanu istniejącego: Obiekt jest średniowysokim, podpiwniczonym budynkiem posiadającym trzy kondygnacje nadziemne tj.: piwnicę (wg definicji klasyfikowaną jako kondygnacja nadziemna), parter i pierwsze piętro. Wspomniane kondygnacje do niedawna pełniły funkcje, dydaktyczną z wydzielonymi pomieszczeniami gospodarczo-technicznymi. Nad pierwszym piętrem znajduje się strych nieużytkowy, przykryty wielospadowym dachem o konstrukcji drewnianej pokrytej dachówką ceramiczną. W części wschodniej (ogrodowej) budynek parterowy, podpiwniczony ze stropodachem pokrytym papą. Zgodnie z zapisami inwentaryzacji i ekspertyzy technicznej: ściany konstrukcyjne fundamentowe i nadziemia wykonano w technologii murowanej z cegły pełnej; obciążenia na grunt przekazywane są za pośrednictwem fundamentowych ław kamiennych i betonowych; strop nad piwnicami typu Kleina (strop na belkach stalowych); stropy pozostałych kondygnacji drewniane ze ślepym pułapem, ocieplone polepą gliniastą i piaskiem, drewniane belki stropowe o przekroju około 18x25cm w rozstawie zróżnicowanym nie przekraczający 1,0m; więźba dachowa kleszczowo-płatwiowa z dwoma stolcami ustawionymi na belkach stropowych, i pod kalenicą z jednym wieszakiem utrzymywanym przez zastrzały oparte o stolce, oraz jako więźba rozporowa z jednym wieszakiem i płatwiami ustawionymi na zastrzałach za pośrednictwem słupków; ścianki działowe murowane z materiałów ceramicznych na zaprawie cem.-wap., miejscami gipsowo-kartonowe; nadproża okienne i drzwiowe ceglane; schody w piwnicy betonowe i kamienne; schody na piętra drewniane, z drewnianymi belkami policzkowymi; tynki wewnętrzne wapienne i cementowo-wapienne; obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe - blaszane; kominy wentylacyjne i dymowe, murowane z cegły ceramicznej pełnej, ponad połacią dachową otynkowane; stolarka w budynku okienna i drzwiowa - drewniana; okładziny posadzek z wykładzin podłogowych, parkietu drewnianego, terakota i kamienne; elewacja budynku otynkowana z elementami ozdobnymi - objęta ochroną konserwatora miejskiego; elementy ozdobne występują również wewnątrz obiektu w postaci zdobień sufitów, ozdobnych boazerii ściennych i rzeźbionych elementów schodów drewnianych. Ogród posiada stosunkowo bogaty drzewostan składający się z różnych gatunków drzew i krzewów. Posesję z trzech stron otacza ozdobne ogrodzenie, którego przęsła stanowią profilowane elementy stalowe, zamocowane do murowanych i otynkowanych słupków stojących na cokołach fundamentowych. W pozostałym odcinku granicy teren ogrodzony siatką ogrodową. Ponadto na opisywanej działce znajduje się budynek stacji transformatorowej, co do której planuje się zmianę lokalizacji wraz z przebudową podziemnej sieci energetycznej SN (zakres prac - Energa S.A.). Obiekt wyposażony w przyłącze energetyczne; wodociągowe; kanalizacji sanitarnej; kanalizacji deszczowej i centralnego ogrzewania. Na w/w ternie zachowały się historyczne elementy małej architektury takie jak murki oporowe, betonowe schody we wschodniej części ogrodu, nawierzchnie bazaltowe od elewacji frontowej, przy ulicy Fredry. Od ulicy 500-lecia znajduje się wjazd na posesję w postaci automatycznej bramy. Opis stanu projektowego: Fundamenty: Celem jednoznacznego określenia warunków gruntowych, ściany (cegła pełna) i ławy fundamentowe (kamienne i ceglane) należy odkopać. W przypadku stwierdzenia zalegania pod ławami gruntu nienośnego, podlega on wzmocnieniu poprzez iniekcję. Po wykonaniu napraw pęknięć i wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych fundamenty zasypać wraz z zagęszczeniem. Izolacje przeciwwilgociowe Poziomą izolację przeciwwilgociową projektuje się wykonać metodą iniekcji. Pionową izolację przeciwwilgociową stanowić będą masy bitumiczne nakładane na wcześniej przygotowaną powierzchnię poprzez osuszenie i oczyszczenie podłoża, a następnie uzupełnienie i naprawę ewentualny ubytków, rys i spękań. Ściany nośne Ściany konstrukcyjne wewnętrzne i zewnętrzne wykonane są z cegły ceramicznej pełnej. Zarysowane i spękane ściany murowane wzmacnia się przez zbrojenie spoin prętami stalowymi na zaprawie cementowej. W miejscach nadproży pręty stalowe stosuje się zgodnie z technologią i sztuką budowlaną. W niektórych miejscach projektuje się przesunięcie otworów drzwiowych lub zmianę ich lokalizacji, w tym przypadku należy wbudować nadproże drzwiowe zgodnie z dokumentacją wykonawczą. Stropy Stropy nad piwnicą (Kleina) demontowane będą w pomieszczeniu o powierzchni około 25m2, a także w izbie, w której zlokalizowano szyb windy (około 30m2). Pozostała ingerencja w konstrukcje stropów Kleina polegać będzie na wykonaniu otworów instalacyjnych wraz zastosowaniem wymianów konstrukcyjnych przewidzianych w dokumentacji wykonawczej. Nad parterem i pierwszym piętrem znajdują się stropy drewniane objęte niżej wymienionymi pracami: rozbiórka podsufitki z otynkowanych desek, demontaż podłóg drewnianych wraz ze ślepym pułapem z równoczesnym usunięciem zasypek (polepy i gruzu). Po dokonaniu prac rozbiórkowych stropowe belki drewniane należy wzmocnić zgodnie z dokumentacją wykonawczą, a następnie odtworzyć poszczególne warstwy stropów według rozwiązań przyjętych w dokumentacji (między innymi obudowa od spodu płytami GKF spełniających wymagania ppoż.) Schody Przebudowie podlegają jedynie schody o konstrukcji drewnianej, pozostałe zostają bez zmian i objęte są jedynie pracami remontowo-wykończeniowymi. Wspomniana przebudowa polega na zastąpieniu konstrukcji drewnianej konstrukcją żelbetową. Dach i pokrycie dachowe Konstrukcja więźby dachowej podlega jedynie wzmocnieniu, bądź wymianie w zakresie wskazanych przez projektanta pojedynczych elementów konstrukcyjnych. Przekrycie dachu (dachówka ceramiczna) wymaga przełożenia z uwagi na konieczność prawidłowego wbudowania dachowej foli paroprzepuszczalnej. Ewentualne uszkodzone elementy przekrycia należy zastąpić nowymi w sposób nie powodujący obniżenia walorów estetycznych dachu. Wszystkie obróbki blacharskie wraz z elementami odwodnienia dachu (rynny i rury spustowe) należy wykonać jako nowe. Dach podlega ochronie konserwatorskiej. Izolacje termiczne Ocieplenie dachu stanowić będzie warstwa wełny mineralnej ułożona w płaszczyźnie połaci dachowej, zabezpieczona paraizolacją i obudowana płytą STG odpowiadającą wymogom ppoż. Z uwagi na zabytkowy charakter elewacji ocieplenie ścian planuje się wykonać od wewnątrz obiektu. Za izolację termiczną projektant przyjął warstwę bloczków murowanych o wysokich parametrach termoizolacyjnych. Ścianki działowe Ścianki działowe w poziomie piwnic i parteru należy częściowo rozebrać i przebudować. Ścianki działowe w poziomie pierwszego piętra, z uwagi na prace związane ze stropem drewnianym, należy w całości rozebrać i zastąpić ściankami z STG wykonanymi według nowej aranżacji. Ścianki na poddaszu użytkowym nowe częściowo z STG częściowo przeszklone. Elewacja Elewacja w całości podlega renowacji. Należy zatem skuć luźne tynki do warstwy cegły. Ponadto elewacja wymaga miejscowych uzupełnień cegły ceramicznej w okolicach gzymsów i okien. Tynki należy skuć również w miejscach występowania rys i spękań ścian, w taki sposób aby umożliwić wzmocnienie ściany murowanej poprzez zastosowanie wspomnianych już wyżej prętów stalowych. W celu odtworzenia nieistniejących, bądź skutych tynków, należy zastosować odpowiednie masy renowacyjne. Do malowania przewidziano farby stosowane w renowacjach. Przed przystąpieniem do prac naprawczych należy zinwentaryzować wszystkie ozdobne detale elewacyjne celem ich odtworzenia. Stolarka okienna Stolarka w całości przewidziana do demontażu. W jej miejsce należy wbudować repliki okien odtworzonych w oparciu o inwentaryzację zdemontowanych okien. Stolarka drzwiowa Zewnętrzna stolarka drzwiowa podlega renowacji. Ponadto renowacji podlegają jedynie wybrane jednostkowo drzwi wewnętrzne. Pozostałe drzwi zaprojektowano jako nowe, zarówno skrzydła jak i ościeżnice. Elementy wykończeniowe Wszystkie istniejące tynki wewnętrzne podlegają ocenie, w wyniku której należy określić zakres luźnych tynków, uszkodzonych itp. przeznaczonych do skucia. W tych miejscach lub w miejscach niewystępowania tynków (np. ściany zewnętrzne - pustak termoizolacyjny) należy je wykonać na nowo lub odtworzyć. Tynki i sufity przewidziane do malowania wg kolorystyki przyjętej w architekturze. Ponadto roboty wykończeniowe obejmują: okładziny posadzek, schodów, montaż balustrad schodowych, montaż i obudowa poziomych przewodów kominowych oraz renowacja lub odtworzenie ozdobnych elementów architektonicznych, takich jak boazeria ścienna i detale sufitów. Dostęp dla niepełnosprawnych Zapewniając dostęp dla niepełnosprawnych zaprojektowano czteroprzystankową windę wewnątrz budynku. Na zewnątrz obiektu przewidziano podjazd dla niepełnosprawnych zapewniający dostęp z poziomu terenu do poziomu piwnicy. Instalacje i wyposażenie techniczne budynku Celem dostosowania obiektu do funkcji biurowej, wraz z powiększeniem powierzchni użytkowej poprzez adaptację strychu na pomieszczenia biurowe oraz zagospodarowanie terenu, należy wykonać również: - nową instalację wodną wraz z przebudową kanalizacji; - nową instalację c.o. wraz z modernizacją węzła; - nową instalację klimatyzacji i wentylacji; - nową instalację elektryczną wraz z osprzętem; - nową instalację komputerową; - nową instalację telefoniczną; - nową instalację RTV wraz z anteną; - nową instalację alarmową; -nową instalację monitoringu wraz z kamerami zewnętrznymi i wewnętrznymi; - instalację systemu rejestracji czasu pracy; - instalację multimedialną auli audytoryjnej wraz z wyposażeniem. Zagospodarowanie terenu: - budowa wolnostojącego budynku garażu z pomieszczeniem stacji TRAFO; - wymiana przyłącza wodociągowego budynku na większą średnicę; - budowa dróg wewnętrznych, parkingów i chodników; - wykonanie instalacji oświetlenia terenu wraz z osprzętem; - wykonanie sieci deszczowej wraz z system podlewania wodami opadowymi; - pielęgnacja i odtworzenie terenów zielonych; - remont ogrodzenia; Przedmiot zamówienia obejmuje również: - koszty związane z utrzymaniem przedmiotu zamówienia w czasie realizacji zamówienia tj. opłaty za media: c.o.; woda, ścieki, energia (z wyłączeniem podatków od nieruchomości); - dokonanie wszelkich zawiadomień i uzyskanie wszelkich pozwoleń na przeprowadzenie prac objętych zamówieniem oraz pokrycie związanych z tym kosztów (np. zajęcie pasa drogowego, zamknięcie ewentualnego dopływu wody, energii elektrycznej itd.); - udostępnienie placu budowy dla wykonawców realizujących przebudowę podziemnej sieci energetycznej, wod.-kan., c.o. i działających na zlecenie Zamawiającego; - przygotowanie wszystkich dokumentów potrzebnych do uzyskania wymaganego pozwolenia na użytkowanie obiektu, którego dotyczą roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia; - uczestniczenie i współdziałanie we wszelkich procedurach zmierzających do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, którego dotyczą roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia; - przekazaniu Zamawiającemu wszelkich instrukcji wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi urządzeń technicznych zainstalowanych w ramach zamówienia; SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA OKREŚLI DOKUMENTACJA PROJEKTOWA WRAZ ZE SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT ORAZ SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie sto tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (uwaga: wniesienie wadium jest wymagane od Wykonawców, którzy zostaną zakwalifikowani do udziału w przetargu ograniczonym) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm., zwana dalej ustawą Pzp) 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm. ). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na kont bankowe Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu: Bank Ochrony Środowiska Oddział w Bydgoszczy nr: 49 1540 1304 2001 8900 7445 0002. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu, I piętro - sekretariat, kserokopię dołączyć do oferty. 5. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wadium wniesione w pieniądzu powinno znajdować się na w/w rachunku Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert. 6. Dokument wadialny musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści dokumentu wadialnego musi wynikać zobowiązanie podmiotu udzielającego poręczenia lub gwarancji do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego we wszystkich przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert. 9. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Informacja na temat zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 1. Zamawiający zgodnie z dyspozycją wyrażoną w art. 147 ust. 1 ustawy Pzp żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy służącego do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia. 2. Warunkiem podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, jest wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto podanej w ofercie. Zgodnie z art. 148 ust. 1 ustawy Pzp - zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm. ). 3. Na pozostałe formy określone w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody. 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu: Bank Ochrony Środowiska Oddział w Bydgoszczy nr: 49 1540 1304 2001 8900 7445 0002. W tytule przelewu należy wpisać (Zabezpieczenie należytego wykonania - Remont i adaptacja budynku przy ul. Fredry 8 w Toruniu). 5. W pozostałych formach zabezpieczenie należy przedłożyć Zamawiającemu w oryginale przed podpisaniem umowy. 6. Zabezpieczenie wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu, musi być przed podpisaniem umowy zaakceptowane przez Zamawiającego. Wymaga się, aby zabezpieczenie należytego wykonania umowy było bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. 7. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wadium wniesione w pieniądzu może być zaliczone przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy 8. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy będzie wniesione w pieniądzu, to zostanie ono zwrócone wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 9. Zgodnie z art. 149 ust. 1 ustawy Pzp W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 2 niniejszego rozdziału. 10. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. 11. Wykonawca, który zostanie wybrany, najpóźniej w dniu podpisania umowy wniesie 100 % ustalonej całkowitej kwoty zabezpieczenia. 12. Część zabezpieczenia, o którym mowa w punkcie wyżej, Zamawiający zwróci w następujący sposób: 2.1. 70% zabezpieczenia zwrócone zostanie w ciągu 30 dni od dnia wykonania Zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (tj. po usunięciu ewentualnych wad i usterek ujawnionych w trakcie odbioru końcowego, stwierdzonym odpowiednim protokołem odbioru); 2.2. pozostałą część zabezpieczenia służącą do pokrycia roszczeń w ramach rękojmi za wady tj. w wysokości 30% całości zabezpieczenia, Zamawiający zwróci nie później, niż w 15 dni po upływie ostatniego okresu rękojmi za wady. 13. W przypadku zamiaru złożenia zabezpieczenia w formie gwarancji, Wykonawca jest obowiązany dostarczyć Zamawiającemu treść gwarancji celem weryfikacji nie później, niż na 7 dni przed terminem zawarcia umowy. W takim przypadku Zamawiający zaakceptuje lub odmówi akceptacji treści gwarancji w ciągu 2 dni od jej otrzymania. 14. Jeżeli zabezpieczenie należytego wykonania umowy jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty Zamawiającemu kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy na pierwsze żądanie Zamawiającego. UDZIELENIE GWARANCJI I RĘKOJMI NA WYKONANE ZAMÓWIENIE Wykonawca ponosi wobec Zamawiającemu odpowiedzialność z tytułu rękojmi i udziela gwarancji jakości na wykonywane roboty stanowiące przedmiot Umowy w zakresie: 1) rękojmi na okres zgodny z przepisami K.c., 2) gwarancji jakości na okres: a) konstrukcje, dach, izolacje przeciwwilgociowe, okna i drzwi zewnętrzne - 5 lat b) pozostałe wykonane roboty budowlano-montażowe - 3 lat. na dostarczone i zamontowane w ramach wykonania przedmiotu zamówienia urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące, liczone od daty odbioru całości zamówienia oraz zobowiązanie do naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym, w tym również serwisowania i dokonywania przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń i elementów wyposażenia zgodnie z zaleceniami, bądź wymaganiami ich producentów, na koszt własny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach