Przetargi.pl
Remont holu i korytarzy części biurowej z wymianą oświetlenia, stolarki drzwiowej i grzejników c.o. w Katedrze Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich - pl. Grunwaldzki 49 we Wrocławiu, numer sprawy R0AP0000.272.19.2016

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont holu i korytarzy części biurowej z wymianą oświetlenia, stolarki drzwiowej i grzejników c.o. w Katedrze Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich - pl. Grunwaldzki 49 we Wrocławiu, numer sprawy R0AP0000.272.19.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. remont holu i korytarzy części biurowej z wymianą oświetlenia, stolarki drzwiowej i grzejników c.o. w Katedrze Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich - pl. Grunwaldzki 49 we Wrocławiu. które należy wykonać zgodnie z: 1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności na podstawie: - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - przedmiarów robót - ew. wizji lokalnej 2. Przepisami Prawa budowlanego, 3. Uwarunkowaniami istniejącej infrastruktury technicznej, 4. Przepisami bhp i p.poż. Należy uwzględnić, że roboty będą prowadzone w obiektach czynnych! Termin przekazania placu budowy do 3 dni od zawarcia umowy. Remont holu i korytarzy części biurowej z wymianą oświetlenia, stolarki drzwiowej i grzejników c.o w Katedrze Rozrodu z Kliniką Zwierząt Gospodarskich -pl. Grunwaldzki 49 we Wrocławiu. Zakresem remontu objęte są pomieszczenia ; korytarz Ip, korytarz IIp, klatka schodowa, hol parteru, sekretariat, pokój nr 23 Roboty budowlane : - roboty malarskie wraz z uzupełnieniami tynków i przygotowaniem powierzchni - wymianie wewnętrznej stolarki drzwiowej - remont podłóg polegający na wymianie mozaiki ceramicznej na wykładziny homogeniczne wraz z częściową wymianą podłoży - renowacji parkietu - naprawy ażurowych biegów schodowych z wykonaniem okładzin z płyt granitowych ryflowanych - wykonaniem ścianki działowej w technologii g-k Roboty elektryczne : - wymiana rozdzielnic na I i II p. - wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia, skuteczności ochrony od porażenia prądem elektrycznym, badanie wyłączników różnicowo-prądowych, natężenia oświetlenia i badanie kabla LSOH. Roboty sanitarne : - demontaż częściowy instalacji sanitarnych wod.kan.,c.o, wentylacji - montaż nowych instalacji j.w. - próby ciśnieniowe i regulacja instalacji c.o -próby ciśnieniowe instalacji wodnych Prace powinny być realizowane zgodnie przepisami, obowiązującymi normami technicznymi i sztuką budowlaną; należy dostarczyć deklaracje zgodności na materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem oraz świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim. Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Przed wbudowaniem materiałów należy dostarczyć deklaracje zgodności wraz z wymaganymi załącznikami, świadectwami dopuszczenia do obrotu na rynku polskim oraz karty przekazanych odpadów toksycznych w przypadku ich wystąpienia. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Sposób transportu zużytych materiałów budowlanych uzgodnić z użytkownikiem i insp. nadzoru. Prace remontowe prowadzone będą w obiekcie czynnym w związku z tym należy: 1. Organizować wszystkie prace remontowe w sposób nie narażający innych pracowników pracujących w budynku na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności m. in. takich jak wydzielenie i oznakowanie miejsc niebezpiecznych. 2. Zapewnić swobodne i bezpieczne dojścia dla pracowników i petentów przebywających w budynku . 3. prowadzić prace zgodnie z opracowanym planem bioz oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych. 4. Zapewnić swobodny dostęp do instalacji i urządzeń podlegających konserwacji i wymagających regulacji parametrów. Wykonawca dostarczy harmonogram rzeczowo do uzgodnienia z Zamawiającym w ciągu 5 dni od podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach