Przetargi.pl
REMONT GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W RASZÓWCE - FILIA W NIEMSTOWIE

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 8403100 , fax. (076) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 8403100, fax. (076) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT GMINNEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W RASZÓWCE - FILIA W NIEMSTOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont Gminnej Biblioteki Publicznej w Raszówce - Filia w Niemstowie. Powierzchnia użytkowa - ok. 116 m2. Zakres robót obejmuje w szczególności: - remont pomieszczeń biblioteki we wszystkich branżach z przebudową sanitariatów, - instalacje niskoprądowe. Szczegółowy zakres zamówienia określają: przedmiary robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do SIWZ. Zakres robót objętych zamówieniem stanowi tylko część zakresu robót objętych projektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w przetargu: - o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - z należytą starannością wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty związane z budową, przebudową lub remontem budynku kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł każda, - posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do oferty: - oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót związanych z budową, przebudową lub remontem budynku kubaturowego o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł każda, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót np.: listy referencyjne; - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla kierownika budowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach