Przetargi.pl
świadczenie usług: konserwacji i naprawy urządzeń i systemów alarmowych w miejscach ich zainstalowania, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia przed pożarem, we wskazanych obiektach SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W POLANICY ZDROJU CPV 50711000-2

Specjalistyczne Centrum Medyczne ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jana Pawła II 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8621101, 8621121 , fax. 074 8621102
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne
    ul. Jana Pawła II 2 2
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8621101, 8621121, fax. 074 8621102
    REGON: 02008917700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług: konserwacji i naprawy urządzeń i systemów alarmowych w miejscach ich zainstalowania, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia przed pożarem, we wskazanych obiektach SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W POLANICY ZDROJU CPV 50711000-2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług: konserwacji i naprawy urządzeń i systemów alarmowych w miejscach ich zainstalowania, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia przed pożarem, we wskazanych obiektach SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM MEDYCZNEGO W POLANICY ZDROJU pon. 133 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy którzy: złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie - Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (koncesja), posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(licencje), znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz w szczególności: dysponują zasobami ludzkimi w ilości wystarczającej do właściwego wykonania zakresu wymaganych usług konserwacji i naprawy, legitymującymi się wymaganymi ustawowo licencjami oraz znajomością urządzeń wykazanych w opisie przedmiotu zamówienia, posiadają możliwości techniczne wykonania, odrębnie zlecanych, napraw urządzeń podlegających konserwacji z przystąpieniem do realizacji napraw, po uzyskaniu informacji o niesprawności systemów w czasie nie dłuższym niż: - 24 godzin od momentu zgłoszenia w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia wykażą wykonanie minimum 3 usług (wykazywać nie więcej jak 5) w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, o ile jest on krótszy niż 3 lata, tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia, z potwierdzeniem ich należytego wykonania przed datą wszczęcia niniejszego postępowania; posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz dostarczą wraz z ofertą, określone w punkcie IX SIWZ dokumenty i oświadczenia, na potwierdzenie spełnienia tych warunków. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie przez komisję przetargową metodą spełnia/ nie spełnia w oparciu o dostarczone w ofercie dokumenty i oświadczenia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny, w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.Dokumenty wymagane: Wypełniony Formularz oferty zawierający wymaganą do ważności oferty treść wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 2 wraz z wypełnionym Formularzem cenowym wg załącznika nr 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem). Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 4. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada autoryzację producenta urządzeń p. pożarowych firmy Schrack Seconet . Wykaz wykonanych minimum 3 usług (wykazywać nie więcej jak 5) w okresie ostatnich 3 lat, lub w okresie prowadzenia działalności gospodarczej, o ile jest on krótszy niż 3 lata, tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia z potwierdzeniem ich należytego wykonania przed datą wszczęcia niniejszego postępowania. Dokument wg załączonego wzoru - załącznik nr 5, powinien zawierać, co najmniej nazwę i adres obiektu poddanego konserwacji z podaniem rodzaju instalacji podlegającej obsłudze; okres realizacji usługi; nazwę zamawiającego dla wykazanej usługi oraz telefon kontaktowy; wartość wykonanej usługi . Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ, z dołączonymi do wykazu licencjami pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego lub drugiego stopnia - odpowiednio do zakresu wykonywanych czynności - wydane na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 r. nr 114 poz. 740 z późn. zm.) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Postanowienia i dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni odpowiadać następującym warunkom formalnym: Wraz z ofertą winno być przedłożone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (w formie oryginału, lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem). Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego pełnomocnika. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nierzetelne wykonanie zobowiązań. Dokumenty składane przez innych członków konsorcjum winny być potwierdzone za zgodność przez upoważnionego pełnomocnika. Zgodnie z art. 23 PZP każdy z Wykonawców działając wspólnie (konsorcjum) powinien złożyć wszelkie dokumenty określone w pkt. IX A, SIWZ potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnych oświadczeń Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp oraz wspólnych załączników do SIWZ. Obowiązek formalny wykonania, co najmniej trzech usług przed datą wszczęcia postępowania, tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia, dotyczy całego konsorcjum, a nie poszczególnych Wykonawców. Po ewentualnym wyborze oferty a przed zawarciem umowy o zamówienie należy przedłożyć kopię umowy lub inne dokumenty potwierdzające zawarcie konsorcjum (podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia). Pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego i na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. Oświadczenie dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 4 oraz w art. 24 ust 1 i 2, Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ) winno być przedłożone i podpisane przez każdego z Wykonawców działających wspólnie. Ponadto każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną winien przedstawić następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów prawa lub innych dokumentów. Dokumenty stwierdzające, że podmioty, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - tzn.: aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert Oświadczenie Wykonawcy, że posiada autoryzację producenta urządzeń p. pożarowych firmy Schrack Seconet .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena roboczogodziny w przyp. usunięcia awarii
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach