Przetargi.pl
„Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Krotoszycach”

GMINNY OŚRODEK ZDROWIA W KROTOSZYCACH ogłasza przetarg

  • Adres: 59-223 Krotoszyce, ul. Mikołaja Kopernika 9 lokal 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 887 83 12
  • Data zamieszczenia: 2022-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINNY OŚRODEK ZDROWIA W KROTOSZYCACH
    ul. Mikołaja Kopernika 9 lokal 3
    59-223 Krotoszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 76 887 83 12
    REGON: 390681791
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krotoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont Gminnego Ośrodka Zdrowia w Krotoszycach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres i sposób wykonania prac budowlanycha) Rampa dla osób z niepełnoprawnościamiA1 – nawierzchnia ramp i spoczników• kostka betonowa, kolor Szary• podsypka z kruszyny kamiennej 0/5 mm gr. 5cm• podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31 mm gr. 20cm• grunt rodzimyIstniejące balustrady należy zdemontować, a nawierzchnię rampy oraz spocznika usunąć– pozostawić jedynie istniejące murki oporowe. Murki te będą nadbudowane do nowychrzędnych, określonych w części rysunkowej niniejszego projektu.Wytyczne do wykonania nowej nawierzchni rampy:W celu ułożenia nowej nawierzchni, najpierw należy usunąć istniejącą kostkę brukową.W razie potrzeby należy przygotować nawierzchnię przed ułożeniem nowej kostkibrukowej: grunt i humus pod obrysem chodnika powinien być usunięty do głębokości ok.25cm, następnie ubity i wyrównany; po wykonaniu podbudowy z kruszywa, należy jeustabilizować mechanicznie, a następnie wykonać warstwę podsypki z kruszynykamiennej. Na tak przygotowanym podłożu można rozpocząć układanie kostki brukowej.Rzędne projektowanej nawierzchni zostały podane na rysunkach dołączonych doniniejszego opracowania.Wytyczne do wykonania nadbudowy istniejących murków oporowych:Nałożenie warstwy betonu Immerbeton 50/8 – Ilość 22 kg/m2/1 cmNa warstwie sczepnej Immercret MWS – Ilość 2 kg/m2 czyli około 0,5 kg/mb murkaDla grubości nadbudowy betonu powyżej 10 cm lub gdy beton jest słaby: należy dokuć izastosować beton klasy C30/37, dodatkowo zastosować pręty kotwiące Φ6mm i siatkęstalową 6 mm oczka 15x15Dla grubości nadbudowy betonu 5-10cm: zatopić siatkę stalową Φ4mm lub Φ6mmoczko 10/10 lub 15/15Dla grubości nadbudowy betonu 3-4cm: Immerbeton 50/8 oraz siatka z włoka szklanegoImmermesh 190.Dla grubości nadbudowy betonu 3mm-3cm: zastosować Klebmmer EP, ktory możnawykończyć jak beton np. poprzez szczotkowanie, tak by był kolorystycznie zbliżony dobetonu, zużycie 20 kg/m2/1 cm.Każdy z betonów pokryć środkiem do pielęgnacji betonu.Mury oporowe po nadbudowie pokryć powłoką malarską farbami do betonu RAL 7035.Po wykonaniu nawierzchni rampy i nadbudowaniu murków oporowych, należy do nichod góry zamocować słupki balustrady – sposób mocowania wraz ze wszystkimielementami balustrad zostały ukazane na rysunkach załączonych do projektu.Zakres i sposób wykonania prac budowlanych wewnątrz budynku:a) wymiana drzwi przedsionkaProjektuje się aluminiowe dwuskrzydłowe drzwi rozwieralne automatyczne z fotokomórką. Jedno skrzydło – montowane w przedsionku – skrzydłem zimnym. W celu wymiany skrzydeł drzwiowych najpierw należy dokonać demontażu istniejącej stolarki, a następnie zmienić wymiar otworu drzwiowego w obu ścianach. W tym celu należy zabezpieczyć istniejącą konstrukcję ściany nośnej z wykorzystaniem stempli, usunąć istniejące nadproże, a następnie zamontować nowe – L19 nad drzwiami wewnętrznymi. Montaż skrzydeł drzwiowych należy wykonywać według wytycznych producenta stolarki drzwiowej.b) remont rejestracjiIstniejący układ zabudowy pozostanie bez zmian – należy za to przewidzieć powiększenie rejestracji i dostosowanie nowej części do potrzeb osób z niepełnoprawnościami. W tym celu projektuje się otwór w ścianie pomiędzy istniejącą rejestracją a poczekalnią i powiększenie rejestracji o zabudowę meblową z obniżonym blatem. W tym celu należy zabezpieczyć istniejącą konstrukcję ściany nośnej z wykorzystaniem stempli, usunąć istniejące nadproże, a następnie zamontować nowe nadproże stalowe 2xI140. Podczas wykonywania przebicia należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem instalacje elektryczne oraz wszelkie pozostałe elementy wyposażenia budynku. Odpowiednio wcześniej należy również wykonać odkrywkę w celu upewnienia się co do przebiegu instalacji w obrębie rejestracji.Istniejące drzwi (otwór drzwiowy został ukazany na rysunkach) należy zdemontować wraz z ościeżnicą, a pozostały po nich otwór zamknąć zabudową lekką – gk – z wypełnieniem wełną mineralną, następnie wykończyć za pomocą gładzi tynkarskich i pomalować razem z pozostałą częścią ściany.W ramach remontu recepcji przewiduje się również demontaż istniejącej oprawy oświetleniowej na suficie i instalację nowych lamp – opraw zwieszanych. Lokalizację i rozmieszczenie opraw ukazano na rysunkach dołączonych do projektu. Nowa część rejestracji zostanie wydzielona za pomocą wewnętrznej ściany działowej z płyt g-k.Rejestrację należy wyposażyć w interkom oraz pętlę indukcyjną umożliwiające porozumiewanie się z osobami niedosłyszącymi. Wszystkie potrzebne informacje odnośnie projektu wnętrz zostały załączone do niniejszego opracowania.Projektowane przegrodyGK1 – ściana podblatowa gr. 10cm• gruntowanie farbą emulsyjną• ściana działowa na konstrukcji z profili CW 75, UW 75 z poszyciem płytą gipsowowłoknowąRIGIPS Rigidur H• gruntowanie farbą emulsyjnąŚcianę należy wzmocnić słupkami S1 – wg rysunków projektu technicznegoGK2 – ściana działowa - zaślepienie otworu drzwiowego• gruntowanie farbą emulsyjną• gładź wykończeniowa• konstrukcja z profili CW 50, UW 50 z poszyciem płytą gipsowo-włóknową RIGIPSRigidur H• wypełnienie z wełny mineralnej• konstrukcja z profili CW 50, UW 50 z poszyciem płytą gipsowo-włoknową RIGIPSRigidur H• gładź wykończeniowa• gruntowanie farbą emulsyjnąŚciany oraz sufit pomieszczenia należy pomalować na kolor biały RAL 9016, z wyjątkiem pasa o kolorze RAL 7030, wyszczególnionego w części rysunkowej projektu (kolorystyka została ukazana na rys. W3).c) zaadaptowanie gabinetu nr 1 na pokój położnejW ramach remontu przychodni planuje się przekształcenie biura w pokoj położnej. W tym celu, w pierwszej kolejności zostaną wymienione drzwi do pomieszczenia, tak by miały minimum 90cm w świetle przejścia. Należy usunąć stare powłoki malarskie i wypełnić ubytki w tynku gładziami naprawczymi. Ściany oraz sufit pomieszczenia należy pomalować na kolor biały RAL 9016. Wymienione zostaną również obie oprawy oświetleniowe, a także łącznik elektryczny. W pomieszczeniu przewiduje się montaż nowych gniazd elektrycznych. Następnie pokoj należy wyposażyć w niezbędny sprzęt medyczny, tj. kozetka, fotel ginekologiczny – oba z regulowaną wysokością, a także biurko i krzesła.Wszelkie informacje dotyczące powyższych zmian zostały umieszczone w części rysunkowej niniejszego opracowania.Szczegółowy zakres prac został określony w załączniku nr 6 – Projekt budowlany i przedmiar robót.Prace budowlane wewnątrz budynku będą prowadzone po godzinie 18 oraz w soboty i niedziele, prace na zewnątrz będą wykonywane po godzinie 14 oraz w soboty i niedziele.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięcy złotych 00/1002. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Legnicy nr konta: 98 8649 1015 2004 4003 8364 0001Z adnotacją: z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: 1/28/09/20224. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 2 SWZ.4) zdolności technicznej lub zawodowej.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:I. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie oraz zgodnie przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: trzy zamówienie polegające na budowie i/lub przebudowie budynku jednorodzinnego/obiektu budowlanego o powierzchni min. 100 m².II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: min. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach