Urząd Gminy Kobyla Góra ogłasza przetarg
- Adres: 63-507 Kobyla Góra, pl. Wiosny Ludów 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7316283 , fax. 062 7316283
- Data zamieszczenia: 2012-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kobyla Góra
pl. Wiosny Ludów 1 1
63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie
tel. 062 7316283, fax. 062 7316283
REGON: 00053860400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobyla-gora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji na budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra, działka ew. nr 501/1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Główny przedmiot zamówienia: Remont starych budynków - kod CPV 45262690-4 obejmujące: - tynkowanie - CPV 45410000-4, - malowanie budynków - CPV 45442110-1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na remoncie elewacji na budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze, Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra, działka ew. nr 501/1. Roboty polegać będą na: - robotach przygotowawczych i pomocniczych; - remoncie elewacji ponad cokołem; - remoncie cokołu; - wykończeniu malarskim; - wykończeniu schodów zewnętrznych; - wywozie gruzu. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego dla zadania p.n. Remont elewacji na budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze, Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra, działka ew. nr 501/1, dokładnie opisany został w załączonej dokumentacji. UWAGA! Prace remontowo- budowlane realizowane będą na budynku czynnym tzn. na budynku, w którym będzie odbywała się praca biurowa. Muszą być one prowadzone z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, z uwzględnieniem specyfiki prac remontowych oraz oznakowania mającego na celu wydzielenie placu budowy, gwarantujące bezpieczeństwo użytkowania przez użytkowników budynku oraz osoby z zewnątrz. Na czas trwania prac należy zapewnić bezpieczny dostęp do wejść do budynku z uwzględnieniem wykonania przejść i dojść wzdłuż budynku. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami oraz miejscem prowadzenia robót, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy po zawarciu umowy, określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA! Wymienione w dokumentacji nazwy wyrobów/produktów wskazujące na konkretnego producenta są wyłącznie przykładem ich użycia przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie należy ich traktować jako zobowiązujących, gdyż w żaden sposób nie wiążą one wykonawcy. Wykonawca może zaoferować wyroby/produkty równoważne, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami. Przy czym zgodnie z art. 30 ust.5, wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości 1.320,00 zł (słownie: tysiąc trzysta dwadzieścia zł i 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wpłata przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Kobyla Góra, Spółdzielczy Bank Ludowy w Kępnie, oddział Kobyla Góra nr rachunku bankowego: 58 8413 0000 0127 7751 2000 0003 z dopiskiem: Wpłata wadium - Remont elewacji na budynku Urzędu Gminy w Kobylej Górze, Plac Wiosny Ludów 1, 63-507 Kobyla Góra, działka ew. nr 501/1. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego. Pieniądze muszą znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 1 b-e, do oferty należy wpiąć kserokopię dokumentu, natomiast oryginał umieścić w kopercie bez spinania z ofertą. 6. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty dopuszczalną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium, zgodnie z art. 46, ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, zgodnie z art. 46, ust. 3 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylagora.bip.net.pl - zakładka Przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku użytkowego przy ul. Pocztowej w Wyrzysku
Dodano: 2016-07-20 - Remont hali sportowej w kompleksie 8614 ul. Saperska Poznań - II
Dodano: 2016-07-05 - Modernizacja budynku użytkowego przy ul. Pocztowej w Wyrzysku
Dodano: 2016-07-05 - Remont II Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej w budynku B Szpitala Rehabilitacyjno-Kardiologicznego w Kowanówku.
Dodano: 2016-06-27 - Modernizacja budynku użytkowego przy ul. Pocztowej w Wyrzysku
Dodano: 2016-06-20 - Remont hali sportowej w kompleksie 8614
Dodano: 2016-05-10 - Modernizacja budynku użytkowego przy ul. Pocztowej w Wyrzysku
Dodano: 2016-04-15 - modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Czarnkowie
Dodano: 2015-10-21 - Wymiana drzwi wejściowych (16 szt.) do budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych w Poznaniu na os. Lotnictwa Polskiego 7 i 9
Dodano: 2015-07-22 - Remont kotłowni gazowej i instalacji c.o. w budynku Zespołu Szkół Gminy Kościan w Bonikowie
Dodano: 2015-07-08