Przetargi.pl
Remont elewacji i dachu oraz termomodernizacja budynku Zespołu Publicznych Szkół przy ul.Szkolnej 7 w Rogowie.

Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 88-420 Rogowo, pl. Powstańców Wielkopolskich 26
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3024150 , fax. 0-52 3024145
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych
    pl. Powstańców Wielkopolskich 26 26
    88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3024150, fax. 0-52 3024145
    REGON: 00111383500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji i dachu oraz termomodernizacja budynku Zespołu Publicznych Szkół przy ul.Szkolnej 7 w Rogowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji i dachu oraz termomodernizacja budynku Zespołu Publicznych Szkół przy ulicy Szkolnej 7 w Rogowie, zgodnie ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznuk nr 1 do SIWZ 341-2/09 oraz Przedmiarami robót i kosztorysami inwestorskimi-ślepymi na : -wykonanie robót remontowo budowlanych, termomodernizacja budynku ZPS w Rogowie, -wykonanie robót remontowo budowlanych, dekarsko-blacharskich w budynku szkolnym, -wykonanie wymiany instalacji odgromowej w ZPS w Rogowie, załącznikami do SIWZ 341-2/09 stanowiącymi łącznie odpowiednio przedmiar i kosztorys inwestorski -ślepy przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, na rachunek Urzędu Gminy Rogowo, Nr 62 8159 0003 2003 0300 0550 0002 BS Strzelno O/Rogowo z dopiskiem /remont elewacji ZPS w Rogowie/ - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). (Dz. U z 2007r. Nr 42, poz. 275). Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000zł Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28-07-2009r. do godz. 10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn. posiadają aktualne uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali, minimum dwie roboty budowlane w zakresie wykonania lub remontu elewacji, z których przynajmniej jedna o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 150 000 zł brutto 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełniony formularz ofertowy 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynika, że Wykonawca należycie wykonał minimum dwie roboty budowlane w zakresie wykonania lub remontu elewacji, z których przynajmniej jedna o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z której wynika, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 150 000 zł brutto . 6.Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika robót, będących przedmiotem zamówienia. 7.Potwierdzenie wniesienia wadium. 8.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 9.Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://rogowo.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach