Przetargi.pl
Remont elewacji budynku przychodni przy pl. Dominikańskim 6 we Wrocławiu.

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Januszowicka 15A 15A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji budynku przychodni przy pl. Dominikańskim 6 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku przychodni przy Pl. Dominikańskim 6 we Wrocławiu. 2. Zakres zamówienia obejmuje remont elewacji budynku przychodni przy pl. Dominikańskim 6 we Wrocławiu, a w tym: 2.1. Skucie tynków z zachowaniem elementów ozdobnych 2.2. Uzupełnienie elementów gipsowych istniejących lub wykonanie nowych w przypadku ich całkowitej degradacji 2.3. Skucie opasek okiennych, gzymsów, boniowania 2.4. Wykonanie nowego boniowania wg istniejących 2.5. Skucie tynku z cokołu i wykonanie nowego tynku renowacyjnego 2.6. Wykonanie tynku renowacyjnego w partiach zalanych wodą 2.7. Uzupełnienie brakującego gzymsu poddasza na elewacji północno-zachodniej na wzór istniejącego na elewacji północnej 2.8. Demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów i wykonanie nowych z blachy tytanowo-cynkowej. 2.9. Uzupełnienie, odczyszczenie i konserwacja kielichów żeliwnych, kamerowanie i udrożnienie przykanalików do pierwszej studni. 2.10. Odczyszczenie i pomalowanie balustrad zgodnie z dyspozycją w karcie kolorów farbą ftalową podkładową + wierzchniego krycia w kolorze czarnym. 2.11. Pomalowanie całej elewacji farbą czysto mineralną silikatową 2.12. Zabezpieczenie cokołu preparatem antygrafitti. 2.13. Zamontowanie brakujących drabinek przeciwśniegowych systemowych na dachu 2.14. Odczyszczenie płytek klinkierowych okładzinowych istniejących. 2.15. Wymiana okien drewnianych w piwnicach budynku na elewacji południowej od strony pl. Dominikańskiego oraz południowo wschodniej od ul Bernardyńskiej na okna PCV oraz zlikwidowanie istniejących w oknach krat i siatek metalowych. 2.16. Oczyszczenie i pomalowanie farbą ftalową podkładową + wierznią kryjącą okien drewnianych oraz krat w piwnicach budynku na elewacji północnej i północno-zachodniej 2.17. Montaż daszków systemowych nad drzwiami zewnętrznymi na elewacjach od strony podwórza 2.18. Naprawa okładziny z płyt granitowych oraz wykonanie granitowej nakrywy słupka ogrodzenia przystającego do elewacji zachodniej od strony ul Bernardyńskiej. 2.19. Przeszycie spękań kotwami w spoinach muru na elewacji północno-zachodniej od strony podwórza. 2.20. Demontaż i likwidacja krat w oknach na kondygnacji I, II, III. 2.21. Montaż podtynkowo na elewacji istniejącej instalacji elektrycznej i odgromowej. 2.22. Oczyszczenie pasa cokołowego z granitu, od strony ul. Bernardyńskiej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach