Przetargi.pl
Remont elementów budynku biblioteki w Siechnicach wraz z dostawą, montażem i wykonaniem niezbędnych robót budowlanych związanych z montażem schodowego systemu wystawienniczego w budynku biblioteki w Świętej Katarzynie jako część zadania pn: Remont i wyposażenie 4 bibliotek z terenu Gminy Siechnice dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek

Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
  • Data zamieszczenia: 2014-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
    ul. Jana Pawła II 12 12
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
    REGON: 93193512900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elementów budynku biblioteki w Siechnicach wraz z dostawą, montażem i wykonaniem niezbędnych robót budowlanych związanych z montażem schodowego systemu wystawienniczego w budynku biblioteki w Świętej Katarzynie jako część zadania pn: Remont i wyposażenie 4 bibliotek z terenu Gminy Siechnice dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia przewidzianym do realizacji jest remont (CPV 45000000-7) biblioteki na terenie Gminy Siechnice w miejscowościach: Siechnice i dostawa, montaż i wykonanie niezbędnych robót budowlanych związanych z montażem schodowego systemu wystawienniczego w budynku biblioteki Święta Katarzyna, dofinansowanego w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek. Przedmiotowe postępowania nie obejmuje wyposażenia bibliotek. 2. ZAKRES ZAMÓWIENIA: 2.1. Zamówienie składa się z dwóch Zadań: a)Zadanie 1 remont biblioteki w Siechnicach zgodnie z dokumentacją folder dokumentacja_SIECHNICE. b)Zadanie 2 dostawa, montaż i wykonanie niezbędnych robót budowlanych związanych z montażem schodowego systemu wystawienniczego w budynku biblioteki w Świętej Katarzynie zgodnie z dokumentacją folder dokumentacja _SWIETA_KATARZYNA. 2.2. Remont bibliotek w podziale na dwa zadania: Zadnie 1 i Zadanie 2. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych. 2.4. ZADANIE 1: Remont elementów budynku biblioteki położonej na dz. 384/3, obręb Siechnice, jednostka ewidencyjna Siechnice - miasto zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia i dokumentacją. 1) Ze względu na dofinansowanie zadania ze środków w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek. Zamawiający będzie wymagał oddzielnie podania na fakturze kosztów dotyczących dostawy gablot (schodowego systemu wystawienniczego), koszt montażu ma być uwzględniony w kosztach robót budowlanych. 2) Roboty będą przeprowadzane z wyłączeniem obiektu z użytkowania. 3) W zakresie prac należy uwzględnić zabezpieczenie księgozbioru. 4) Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w załączniku dokumentacja_ SIECHNICE, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5) W harmonogramie prac należy uwzględnić współpracę z Wykonawcą wykonującym remont instalacji centralnego ogrzewania. 2.5. ZADANIE 2: Dostawa, montaż i wykonanie robót budowlanych związanych z montażem schodowego systemu wystawienniczego w budynku biblioteki położonej na dz. 234/12, obręb Święta Katarzyna, jednostka ewidencyjna Siechnice - obszar wiejski zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia i dokumentacją. 1)Ze względu na dofinansowanie zadania ze środków w ramach PROGRAMU WIELOLETNIEGO KULTURA + Priorytet Biblioteka + Infrastruktura bibliotek. Zamawiający będzie wymagał oddzielnie podania na fakturze kosztów dotyczących dostawy gablot (schodowego systemu wystawienniczego), koszt montażu ma być uwzględniony w kosztach robót budowlanych; 2)Każde z zadań będzie rozliczane oddzielnie. 3)Roboty będą przeprowadzane bez wyłączania obiektu z użytkowania. 4)W zakresie prac należy uwzględnić zabezpieczenie księgozbioru. 5)Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w załączniku dokumentacja_ SWIETA_KATARZYNA, stanowiący integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zapewnia gwarancję 36 m-cy na całość zadania. 4. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik 1 A i dokumentacja projektowa stanowiąca integralną cześć niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. 6. W dokumentacji podane nazwy własne są przykładowe. Do wszystkich nazw własnych należy dodać zapis lub równoważne. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych lub lepszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń powstałych przy wykonywaniu zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach