Przetargi.pl
Remont drogi – ul. Cichej w Świdnicy

Gmina Świdnica ogłasza przetarg

  • Adres: 66-008 Świdnica, Długa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 273 115, , fax. 683 273 127
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świdnica
    Długa 38
    66-008 Świdnica, woj. lubuskie
    tel. 683 273 115, , fax. 683 273 127
    REGON: 97077080100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.zgora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi – ul. Cichej w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest: Remont ul. Cichej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+406,80 (kilometraż lokalny) w miejscowości Świdnica. Remont istniejącej nawierzchni polegał będzie na wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach: warstwa ścieralna z masy AC115 grubości 4cm i warstwa wiążąca z masy AC1W grubości 4cm i szerokości od 3,0 do 4,0m. Zakres inwestycji obejmuje działki o numerach ewidencyjnych: 521/5, 874 – obręb Świdnica. Długość planowanego do przebudowy odcinka drogi wynosi 406,80m. Roboty budowlane będą wykonywane w granicach istniejącego pasa drogowego. W ramach remontu ww. drogi powinny zostać wykonane następujące roboty: remont nawierzchni jezdni, zjazdów, usuniecie kolizji z kablami ENEA poprzez montaż rur osłonowych, regulacja istn. studni kanalizacyjnych, zasuw i zaworów wodociągowych, nawierzchnia jezdni oraz rekultywacja istniejących terenów zielonych. Celem przedsięwzięcia jest wyrównanie oraz wzmocnienie istniejącej nawierzchni oraz poprawienie poziomu bezpieczeństwa uczestników ruchu, zmotoryzowanych jak i pieszych. Przyjęto następujące parametry drogi: - kategoria ulicy – wewnętrzna - klasa – L i D - prędkość projektowa – Vp=40km/h - szerokość jezdni – 3.0 -4.0m - kategoria ruchu – KR2 - obciążenie – 50-100kN/oś
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą Oświadczenia Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach