Przetargi.pl
Remont drogi Prudnik - Prężynka w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu na drodze.

Starostwo Powiatowe w Prudniku ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Tadeusza Kościuszki 76
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4381 700 , fax. 077 4381 701
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Prudniku
    ul. Tadeusza Kościuszki 76 76
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4381 700, fax. 077 4381 701
    REGON: 53142102900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprudnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi Prudnik - Prężynka w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu na drodze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej Nr 1614 O ul. Prężyńska w Prudniku - na długości 1110mb - celem poprawy bezpieczeństwa ruchu pojazdów mechanicznych i pieszych Zakres robót obejmuje w szczególności: - Roboty rozbiórkowe - Wykonanie chodników i ciągów pieszo rowerowych wraz z wjazdami z kostki bet. - 3051m2 - Przełożenie nawierzchni z kostki kamiennej - 319m2 - Wykonanie nowej nawierzchni z mieszanek mineralno -asfalt. - 6857m2 - Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych z czyszczeniem studzienek ściekowych - Wykonanie nowego oznakowania pionowego - Wywóz gruzu i uporządkowanie terenu robót. Wykonanie zadania obejmuje również: - Organizację i zagospodarowanie placu budowy - Sporządzenie projektu organizacji ruchu na czas robót - Wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności i innymi dokumentami dopuszczającymi do stosowania na zastosowane materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, - Wywóz materiałów porozbiórkowych nie nadających się do odzysku na miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. - Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzysku na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1) Posiadają doświadczenie z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wyrażające się tym, że wykonali roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i łączną wartością minimum 1 000 000,00 PLN. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający będzie uznawał wykonanie robót budowlanych polegających na: budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie dróg. 2) Dysponują osobami do kierowania robotami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia następujących osób: - kierownika budowy (robót), posiadającego uprawnienia budowlane do prowadzenia robót drogowych Kierownik budowy ( robót) winien posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB. 3) Posiadają potencjał finansowy do realizacji przedmiotu zamówienia tj. środki finansowe własne na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców musi wykazać że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Warunek posiadania wymaganego doświadczenia oraz potencjału kadrowego i finansowego muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy (wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu nr 2 będącym załącznikiem do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu nr 3 stanowiącym załącznik do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Formularz nr 4 ), 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (Formularz nr 5 ), 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami oraz że posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do OIIB, 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatprudnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach