Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKOWE , ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI Jednostek Gminy Niemodlin

Gmina Niemodlin ogłasza przetarg

  • Adres: 49-100 Niemodlin, ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4606295 , fax. 077 4606260
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niemodlin
    ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37 37
    49-100 Niemodlin, woj. opolskie
    tel. 077 4606295, fax. 077 4606260
    REGON: 53141319400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niemodlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKOWE , ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Z TYTUŁU PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI Jednostek Gminy Niemodlin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie majątkowe i odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Sekcja I. Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych Sekcja II. Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku Sekcja III. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego Sekcja IV. Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej - parasolowe dla Gminy Niemodlin Sekcja V. Ubezpieczenie NNW osób wykonujących prace publiczne i interwencyjne zgodnie z RRM z dnia 23.marca 2004 w sprawie podmiotów, w których jest wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna (Dz. U. Nr 56, poz. 544). W następujących jednostkach organizacyjnych: 1.Urzad Miejski w Niemodlinie ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37 49-100 Niemodlin PKD: 8411Z ; Regon: 000524536 ; NIP: 754-00-12-312 2. Ośrodek Kultury ul. M. Reja 1 49-100 Niemodlin EKD: 9231 F ; Regon: 000281683 ; NIP: 754-16-40-312 3. Zakład Ekonomiczno-Finansowy Oświaty w Niemodlinie ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37 49-100 Niemodlin PKD : 7412 Z ; Regon: 530925621 ; NIP: 754-16-40-341 4. Miejsko Gminna Biblioteka Publiczna w Niemodlinie ul. Bohaterów Powstań Śląskich 34a 49-100 Niemodlin PKD: 9251 A ; Regon : 001041834; NIP: 754-00-11-933 5. Ośrodek Pomocy Społecznej w Niemodlinie ul. Bohaterów Powstań Śląskich 37 49-100 Niemodlin PKD: 8899 Z ; Regon : 004501756 ; NIP :754-10-93-212 6. Publiczne Gimnazjum w Graczach ul. Niemodlińska 21 49-156 Gracze PKD: 8010 C ; Regon :531556781 ; NIP : 991-01-93-897 7. Szkoła Podstawowa w Graczach ul. Niemodlińska 21 49-156 Gracze PKD: 8010 B ; Regon: 001182204 ; NIP: 991-01-93-928 8.Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Korczaka ul. Reymonta 9 49-100 Niemodlin PKD: 8010 B ; Regon : 001182227; NIP: 991-01-93-934 9. Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Rogach m. Rogi 10A 49-156 Gracze PKD: 8010 A ; Regon : 001182180 ; NIP : 991-01-93-911 10. Szkoła Podstawowa im. Marii Curie -Skłodowskiej w Niemodlinie nr 2 ul. Szkolna 5 49-100 Niemodlin PKD : 8010 A ; Regon : 001182233 ; NIP: 991-01-93-940 11. Publiczne Przedszkole nr 1 / Bajka/ ul. Kilińskiego 1 49-100 Niemodlin PKD : 8510 Z; Regon : 530578183 ; NIP: 991-01-93-851 12. Przedszkole Publiczne nr 2 w Niemodlinie ul. Opolska 30a 49-100 Niemodlin PKD : 8510 Z ; Regon : 530578250; NIP: 991-01-93-845 13. Publiczne Przedszkole im. Marii Kownackiej ul. Kręta 13 49-156 Gracze PKD : 8010 A ; Regon : 530578250 ; NIP: 991-01-93-868 14. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Grabinie ul. Nyska 90 49-100 Niemodlinie PKD : 85602, 8010 C ; Regon : 160209606 ; NIP: 991-04-26-887 15. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Niemodlinie Ul. Wojska Polskiego 3 PKD : 4100A ; Regon : 160163206 ; NIP: 991-040-80-56 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do ich wykonania 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP Ocena spełnienia w/w warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o przedstawione dokumenty określone w pkt. 6 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): Podmiot krajowy 1) Aktualny odpis z KRS (Krajowy Rejestr Sądowy). W przypadku konsorcjum powyższy dokument winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Odpis nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. 2) Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w dziale II wg rozumienia Ustawy z 22 maja 2003 o działalności ubezpieczeniowej; 3) Pełnomocnictwa dla osób niewskazanych w KRS do występowania w imieniu wykonawcy, w tym do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy , w toku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku grupy podmiotów (np. konsorcjum) obowiązuje załączenie stosownej umowy. Umowa łącząca przedsiębiorców musi określać sposób reprezentowania grupy przedsiębiorców oraz zakres i rodzaj odpowiedzialności poszczególnych podmiotów za wykonanie zamówienia. 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych, będące Załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest złożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 5) Oświadczenie wykonawcy w sprawie pokrycia marginesu wypłacalności - załącznik nr 4 do SIWZ. Pozostałe dokumenty: 6) Wypełniony i podpisany formularz ofertowo - kalkulacyjny - załącznik nr 1 do SIWZ. 7) Wypełniony i podpisany druk oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. 8) Zaakceptowany poprzez parafowanie każdej strony, wzór umowy (bez dokonywania jakichkolwiek zmian) stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Podmiot zagraniczny 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6. 1,2 składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; - posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej zgodnej z profilem zamówienia; - nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub zamieszkanie, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1,2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Pozostałe dokumenty składane są zgodnie z wykazem określonym w pkt. 6. 3 - 8; 4) Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są pod rygorem nieważności wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. DOKUMENTY POWINNY BYĆ PRZEDSTAWIONE JAKO ORYGINAŁY LUB KSEROKOPIE POŚWIADCZONE ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM PRZEZ WYKONAWCĘ .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niemodlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach