Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej ( nr 3313E Kruszów – Kalska Wola ) - ulicy Wolborskiej w Kruszowie na działkach nr ew. 241/5 i 241/6 gmina Tuszyn.

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
    REGON: 590648304
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej ( nr 3313E Kruszów – Kalska Wola ) - ulicy Wolborskiej w Kruszowie na działkach nr ew. 241/5 i 241/6 gmina Tuszyn.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych oraz przekazanie do eksploatacji zadania inwestycyjnego: wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi powiatowej ( nr 3313E Kruszów – Kalska Wola) – ul. Wolborskiej w Kruszowie na działkach nr ew. nr 241/5 i 241/6 gmina Tuszyn , na podstawie dokumentacji projektowej, oraz Zaświadczenia Starostwa Powiatowego w Łodzi o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych - znak BiGN.6743.325.ZP.2016 z dnia 20.12.2016r. 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia dotyczącym remontu ulicy Wolborskiej na odcinku 1 480,30 metra ( odcinki frezowane 1206,44m + 18,11m+17,65m= 1 242,2m o powierzchni 7 132,73 m² ; odcinek z nakładką bitumiczną 180,23m+57,87m= 238,10 m - o powierzchni 1 232,68 m² )są m in.: - roboty pomiarowe, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr.7 cm – 7132,73m², - korytowanie – pobocza 238 m², - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno – 1232,68 m², - położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa wiążąco-wyrównawcza) – gr 3 cm na starej nawierzchni – 8365,41 m², - położenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm ( warstwa ścieralna ) - 8365,41 m², - położenie nawierzchni z destruktu z odzysku – warstwa o gr. 10 cm – pobocze – 238,00 m², - wymiana wpustów ulicznych z osadnikami – 7 kpl, - oznakowanie pionowe – 2 znaki drogowe( nakazu, zakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m² na słupkach z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 70 mm osadzone w fundamencie betonowym, - oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe – linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane mechanicznie – 12m², - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową – linie segregacyjne i krawędziowe przerywane malowane mechanicznie – 72 m². - dostosowanie wysokościowe zjazdów do nowej niwelety drogi. 2) Wykonanie innych niezbędnych robót budowlano - montażowych według dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi wynikłymi po przeprowadzonej wizji lokalnej ( jest zalecana ). Główny kod CPV: 45233140-2 – roboty drogowe. 4. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna budowy, tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi, w 3 egz. 3) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 4) Przygotowanie placu, zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. 5) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji, zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów, 6) Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas budowy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i wszystkimi opłatami z tego tytułu. Przedmiotowa dokumentacja musi być uzgodniona z Referatem Dróg i Zieleni Urzędu Miasta w Tuszynie. 7) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia zgodnie ze wskazaniami gestorów sieci. 8) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 9) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych, wraz z poniesieniem kosztów i opłat z nich wynikających. 10) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 11) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 12) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 13) Sporządzenie planu BIOZ. 14) Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Tuszynie, ul. Brzezińska 86a, na 7 dni przed przystąpieniem do prac budowlanych, o terminie rozpoczęcia robót, oraz wykonać wspólnie z przedstawicielem ZWiK w Tuszynie, przegląd stanu istniejącego uzbrojenia przewodów wodociągowych, ich lokalizacji i oznaczenia. Dokonanie w/w przeglądu należy potwierdzić stosownym protokółem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach