Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej Nr 2942S Łącza – Rudziniec

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 340 696 , fax. 322 340 696
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Zygmunta Starego 17
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 340 696, fax. 322 340 696
    REGON: 27628965300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej Nr 2942S Łącza – Rudziniec
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie – zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1 do umowy) oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - remontu nawierzchni drogi powiatowej Nr 2942S na odcinku pomiędzy Łączą a Rudzińcem o długości ok. 3 300 mb . Główny zakres prac: 1. Wykonanie wcinek w nawierzchnię asfaltobetonową – 41,00 mb 2. Frezowanie nawierzchni asfaltobetonowej gr. 5 cm ( destrukt do wbudowania w pobocze) – 129 m2 3. Frezowanie nawierzchni bitumicznej śr. gr. 3 cm ( destrukt należy wbudować w pobocze) – 2 650 m2 4. Wykonanie warstwy wyrównawczej gr. 3 cm – 14 280 m2 / 1071 Mg 5. Ułożenie warstwy ścieralnej z masy mineralno-bitumicznej gr. 5 cm wraz z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową - 16 930 m2 6. Przebrukowanie istniejących zjazdów z kostki betonowej wraz z uzupełnieniem podsypki cementowo-piaskowej gr. 3 cm - 108,00 m2 7. Ułożenie nawierzchni bitumicznej na zjazdach gr. 5 cm wraz z oczyszczeniem nawierzchni i skropieniem emulsją asfaltową - 36 m2 8. Utwardzenie pobocza i zjazdu gruntowego frezowi nami śr. gr. 10 cm o szer. od 0,5 do 1,0 m ( należy wbudować: uzyskany destrukt z frezowania w ilości 85,93 m3 oraz materiał w ilości 459,10 m3 stanowiący własność Inwestora – doliczyć koszt załadunku i transportu z terenu Obwodu Drogowego w Pyskowicach ( odl. 22 km) - 5 450,00 m2 9. Tymczasowa organizacja ruchu na czas prowadzenia robót wg zatwierdzonego projektu organizacji ruchu– sporządzenie i zatwierdzenie projektu leży po stronie Wykonawcy– 1 kpl 4) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. 5) Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty: min. 24 miesiące licząc od dnia odbioru i potwierdzenia należytego wykonania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach