Przetargi.pl
REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1913E NA ODCINKU OD GRANICY POWIATU BEŁCHATOWSKIEGO I PIOTRKOWSKIEGO DO M. MIŁAKÓW

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Aleje 3 Maja 33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7323173 , fax. 044 7323103
  • Data zamieszczenia: 2011-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Aleje 3 Maja 33 33
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7323173, fax. 044 7323103
    REGON: 59065458100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1913E NA ODCINKU OD GRANICY POWIATU BEŁCHATOWSKIEGO I PIOTRKOWSKIEGO DO M. MIŁAKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1913E NA ODCINKU OD GRANICY POWIATU BEŁCHATOWSKIEGO I PIOTRKOWSKIEGO DO M. MIŁAKÓW 1. Parametry techniczne projektowanej drogi: - klasa drogi - D - konstrukcja nawierzchni- KR - 1 - prędkość projektowa - 40 km/h - szerokość jezdni -5,00m - spadki na poprzeczny jezdni na prostych - dwustronny 2% - spadek poprzeczny na łukach - jednostronny 5% 2. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót: - roboty pomiarowe i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm; gr. w-wy po zagęszczeniu 10 cm, po uprzednim profilowaniu i zagęszczeniu podłoża, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki min- bit, z AC8S70, gr. w-wy po zagęszczeniu 5 cm, - profilowanie i zagęszczenie poboczy ziemnych, z uzupełnieniem poboczy materiałem zamawiającego z miejscowego wyrobiska. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - przedmiar robót, - projekt budowlany (część tekstowa i graficzna) - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Inne wymagania odnośnie wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca powinien przed przystąpieniem do robót przedstawić Inspektorowi Nadzoru do zatwierdzenia uzgodniony z właściwymi instytucjami projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót wraz z jego zatwierdzeniem oraz opracować plan BIOZ i przedstawić go do akceptacji Inspektorowi Nadzoru, - Zamawiający zastrzega, że zakres robót przyjętych do realizacji może ulec zmianie. W takim wypadku przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian w umowie na podstawie art. 144 uPzp. Warunki wprowadzenia zmian określone zostały w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ, - Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ruchu publicznego w czasie trwania robót, - Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty budowlane objęte zamówieniem na okres min. 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zdp.piotrkowtrybunalski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach