Przetargi.pl
Remont drogi gminnej ul. Staszowska od KM 0+000 do KM 0+995 w Połańcu zniszczonej w wyniku nawalnych deszczy

Miasto i Gmina Połaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, ul. Ruszczańska 27/218
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8650305 , fax. 015 8650328
  • Data zamieszczenia: 2014-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Połaniec
    ul. Ruszczańska 27/218 27/218
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8650305, fax. 015 8650328
    REGON: 83040971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej ul. Staszowska od KM 0+000 do KM 0+995 w Połańcu zniszczonej w wyniku nawalnych deszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis: Remont drogi gminnej ul. Staszowska od KM 0+000 do KM 0+995 w Połańcu zniszczonej w wyniku nawalnych deszczy. a) ułożenie masy mineralno-asfaltowej w-wa ścieralna gr. 4cm, KR-1 o pow. 8054m2 b) remont chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm. o pow. 225 m2 c) remont chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm. o pow. 930 m2 d) wymiana 10 odcinków przyłączy wodociągowych wraz z zasuwami 2. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w opisie przedmiotu zamówienia, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających, iż te materiały i urządzenia odpowiadają opisanym przez Zamawiającego. 3. Załączony zakres rzeczowy robót - stanowi podstawę do oszacowania robót. 4. Załączony projekt - stanowi jedynie uzupełnienie zakresu rzeczowego robót. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB, załącznik. 6. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na bazie załączonego zakresu rzeczowego robót i ma on charakter pomocniczy. Wykonawca przedmiotowego zadania zobowiązany będzie do spełnienia następujących wymagań: 1. Obsługi geodezyjnej - wskazanie pasa drogowego (wytyczenie drogi i chodników), wytyczenie trasy mediów (uzbrojenie) - pełna obsługa geodezyjna na wszystkich zadaniach inwestycji. Opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla budowanych, przebudowywanych, remontowanych dróg i chodników oraz przebudowywanych przyłączy wodociągowych. 2. Badanie stopnia zagęszczenia gruntu wg wskazania zamawiającego, we wszystkich wykopach 3. We wszystkich podbudowach tłuczniowych trzeba zastosować kamień dolomitowy. 4. Wykonanie niwelacji terenu przyległego do dróg lub chodników o szerokości od 1,00m do 2,00m wraz z nawiezieniem humusu o grubości od 5 cm do 10cm i obsianiem trawą. 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót drogowych, zobowiązany będzie do pomiarów wysokościowych dróg z uwzględnieniem głębokości frezowania dróg oraz wysokości ułożenia masy bitumicznej z dostosowaniem do istniejących wpustów drogowych, tak aby zapewnić prawidłowy odbiór wód opadowych. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z zamawiającym w kwestii kolejności wykonywanych robót. 7. W planowaniu kolejności wykonywania robót wykonawca powinien uwzględnić w pierwszej kolejności przebudowę uzbrojenia. Wszystkie wyżej wymienione koszty zadań należy uwzględnić w narzutach (kosztach pośrednich) w opracowanym kosztorysie ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w BS Połaniec NR 80942500080000234920060008. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz należy je dołączyć w oryginale do oferty, w sposób umożliwiający swobodne odłączenie od pozostałych dokumentów oferty w celu zwrotu gwarantowi, po upływie terminu związania ofertą. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.polaniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach