Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 3+700

Urząd Gminy Papowo Biskupie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-221 Papowo Biskupie,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 7678101, 6769707 , fax. 056 6768101
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Papowo Biskupie
    86-221 Papowo Biskupie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 7678101, 6769707, fax. 056 6768101
    REGON: 00054242200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowo.biskupie.win.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 3+700
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont drogi gminnej Papowo Biskupie - Storlus od km 2+700 do km 3+700. Opis przedmiotu zamówienia I.ROBOTY ZIEMNE 1.Roboty pomiarowe-1,0 km 2.Ścięcie zawyżonego pobocza z przemieszczeniem gruntu w nasyp. Grunt kat. I-IV -216,0 m3. 3.Uformowanie pobocza z gruntu ze ścinki. Grunt kat. I-IV- 82,0 m3. 4.Wywiezienie nadmiaru gruntu na odległość 1 km.-135,6 m3. II.PODBUDOWA 5.Wyrównanie zagłębień tłuczniem kamiennym-48,0 m3. 6.Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego warstwą grubości 10 cm-3200,0 m2. 7.Skropienie podbudowy emulsją asfaltową K1-70 -3200,0 m2 III.NAWIERZCHNIA 8.Skropienie warstwy wiążącej nawierzchni emulsją asfaltową K1-70- 3100,0 m2 9.Ułożenie warstwy wiążącej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (betonu asfaltowego) standardu III, warstwa grubości 4 cm-3100,0 m2. 10.Ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej (betonu asfaltowego) standardu III, warstwa grubości 4 cm -3000,0 m2. IV.OPASKA Z GRUZU 11.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod opaskę. Grunt kat. I-IV -1000,0 m2 12.Wykonanie opaski z gruzu betonowego, warstwa grubości 15cm -1000,0 m2. V.ZJAZDY. 13.Profilowanie i zagęszczenie podłoża. Grunt kat. III- 54,0 m2. 14.Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa grubości 15cm-54,0 m2 VI.ROBOTY WYKOŃCZENIOWE 15.Plantowanie powierzchni skarp i poboczy-2600,0 m2 16.Oznakowanie na czas robót -1 kmpl 17.Inwentaryzacja geodezyjna i dokumentacja powykonawcza-1 kmpl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium-10000.00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy 1)spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 3) wyrażają zgodę na wydłużenie płatności faktur do 30 dni od daty sprawdzenia faktury przez inspektora nadzoru, 4)zrealizują przedmiot zamówienia w terminie określonym w SIWZ, zgodnie z przepisami, projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 5) udzielą na zrealizowane roboty minimum 3 lat gwarancji ,licząc od dnia odbioru końcowego, 6)wyrażają zgodę na wystawienie faktury końcowej w terminie 14 dni od daty dokonania odbioru końcowego robót. 7)wyrażają zgodę na dokonanie odbioru końcowego po umownym terminie zakończenia robót (31.07.2009r.) 8)akceptują warunki przetargu i zawrą w razie wyboru ich oferty umowę na realizację zamówienia ,na warunkach określonych przez Zamawiającego. 2.Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo Zamówień Publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i informacji zawartych w złożonych dokumentach. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 2. Kopia uprawnień budowlanych branży drogowej kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. Oświadczenie, o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu przetargowym(art.22 ust.1ustawy )i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania -art. 24 ustawy ( załącznik nr 2). 4. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu (załącznik nr 3). 5. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców (załącznik nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.papowobiskupie.win.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach