Gmina Cisek ogłasza przetarg
- Adres: 47-253 Cisek, ul. Planetorza 52
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4871172 , fax. 077 4871140
- Data zamieszczenia: 2012-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Cisek
ul. Planetorza 52 52
47-253 Cisek, woj. opolskie
tel. 077 4871172, fax. 077 4871140 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cisek.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Nr 108207 O Landzmierz - Sukowice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zadania jest remont drogi gminnej Nr 108207 O Landzmierz - Sukowice, położonej na działkach nr 1205, 1207, 1210, 472, 326/1, 958, 1030 - Obręb Landzmierz oraz działki nr 13, 1, 10, 27, 165, 194, 334/1 - obręb Sukowice. Remontowana droga rozpoczyna się od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1403 O Roszowice - Biadaczów w Landzmierzu a kończy się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1422 O Zakrzów - Cisek w Sukowicach. 1. Zakres rzeczowy: długość drogi objętej remontem - 3974,00m, nawierzchnia jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego -13552,03 m2, pobocza utwardzone kruszywem kamiennym ze skał nieorganicznych - 3974,00 m2, pobocza ziemne -1589,60 m2, przepusty rurowe bet. ? 60 - 32 mb/5 szt, przepusty rurowe bet. ? 40 - 29 mb/5 szt, ścianki czołowe dla przepustów ? 60 -10 szt, ścianki czołowe dla przepustów ? 40 - 10 szt, czyszczenie rowów - 1097,00 mb. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej jest mowa o kruszywie łamanym należy przyjąć kruszywo kamienne łamane ze skał nieorganicznych. 2. Szczegółowy zakres robót określony jest przez: a) Dokumentację projektową (stanowiącą załącznik Nr 12 do SIWZ), b) Przedmiar robót (stanowi załącznik Nr 13 do SIWZ), c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (stanowiące załącznik Nr 14 do SIWZ), opracowane przez firmę: Usługi Projektowe i Nadzór Budowlany Ryszard Warmiński, ul. Strażaków 15, Gierałtowice, 47-208 Reńska Wieś. 3. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji określonej w pkt. 2 lit. a) - c) występuje konkretny producent materiału, zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów innego producenta pod warunkiem, że spełniają one wymagania oraz zapewniają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji określonej w pkt. 2 lit. a) - c). W przypadku ujęcia przez wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji określonej w pkt.2 lit. a) - c) wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego poprzez złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. W przypadku gdy wykonawca zamierza zastosować rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wypełnić dodatkowo cześć II Oferty stanowiącej załącznik Nr 1 do SIWZ lub wg jej wzoru. Brak załączenia do oferty części II lub dokumentu wg wzoru będzie oznaczało, że oferowane przez wykonawcę są materiały, o których mowa w dokumentacji określonej w pkt. 2 lit. a) - c). 4. Przedmiotowe zadanie należy wykonać tak, aby spełniało swoją funkcję, zgodnie z dokumentacją określoną w pkt.2 lit. a) - c) SIWZ z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącego te normy. 5. Zamawiający zaleca wykonawcom przeprowadzenie oględzin (wizji lokalnej) drogi gminnej, której dotyczy zamówienie, w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego i warunków lokalnych wykonywania prac potrzebnych do poprawnej wyceny i przygotowania oferty. Nie przeprowadzenie oględzin przez wykonawcę nie spowoduje odrzucenia jego oferty. Na pisemny wniosek wykonawcy strony uzgodnią termin przeprowadzenia oględzin. 6. Wykonanie zadania, w cenie oferty obejmuje dodatkowo: a) kompleksową obsługę geodezyjną wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, b) wykonanie dokumentacji powykonawczej, c) organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy, d) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, e) organizację i oznakowanie budowy, f)próby i odbiory z udziałem inspektora nadzoru i zamawiającego, g) wywóz materiałów rozbiórkowych nie nadających się do odzysku na Składowisko Odpadów lub inne miejsce składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami wskazane przez zamawiającego, h) po zakończeniu robót, doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 20.000,00 (słownie: Dwadzieścia tysięcy) zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r.Nr 42, poz.275 ze zmianami).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.cisek.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń nr 3, 4, 5 oraz 9, 10 i 11 budynku magazynowo-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Prudniku - postępowanie nr PTO.2370.2.2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i rozbudowa drogi gminnej między miejscowościami Charbielin -Jarnołtówek w Gminie Głuchołazy
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji budynku przy Placu Zgody 6 w Głubczycach
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji Lokalnej Sieci Komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem elektrycznym w Katedrze Chemii Analitycznej i Ekologicznej Wydziału Chemii, mieszczącej się w budynku przy ul. Katowickiej 87 w Opolu
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy robót polegających na remoncie instalacji wody ciepłej wraz z cyrkulacją w budynkach wielorodzinnych znajdujących się na terenie Osiedla Nr I Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wyłonienie wykonawcy wymiany zaworów podpionowych instalacji wodociągowej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych położonych na terenie Osiedla Nr IV Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, 45-254 Opole ul. Kazimierza Sosnkowskiego 40-42.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rowów na terenie WSSE przy ul. Północnej.
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony pn.Termomodernizacja i zastosowanie OZE w budynku dydaktycznym Wydziału Mechanicznego Politechniki Opolskiej przy ul. Mikołajczyka 5 w Opolu, (nr sprawy ZP/B/23/2016)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa instalacji wentylacji mechanicznej oraz wody lodowej w budynku Urzędu Gminy w Lubszy przy ul. Brzeskiej 16
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu Św. Wojciecha w ciągu ul. gen. Andersa w Głuchołazach nad rzeką Białą Głuchołaską km 21+673. Zniszczenia po nawalnych deszczach z 27-28 maja 2014r.
Dodano: 2016-07-27