Przetargi.pl
Remont drogi gminnej Nr 102105R od km 0 + 380,00 do km 0 + 853,00 w ciągu drogowym Huta Stara - Huta Nowa

Gmina Harasiuki ogłasza przetarg

  • Adres: 37-413 Harasiuki, Harasiuki 112A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8791306 , fax. 015 8791306
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Harasiuki
    Harasiuki 112A 112A
    37-413 Harasiuki, woj. podkarpackie
    tel. 015 8791306, fax. 015 8791306
    REGON: 83040937600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej Nr 102105R od km 0 + 380,00 do km 0 + 853,00 w ciągu drogowym Huta Stara - Huta Nowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont drogi gminnej Nr 102105R od km 0 + 380,00 do km 0 + 853 w ciągu drogowym Huta Stara - Huta Nowa. poprzez wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót, oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmujący: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych, zawiera załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn : 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - kierownik budowy oraz kierownicy robót przewidziani do zatrudnienia na budowie winni posiadać uprawnienia do wykonywania tego typu robót oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 2/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. a) w ciągu ostatnich pięciu lat wykonawca wykonał przynajmniej 3 roboty budowlane o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia wartości minimum 100 000 zł, każda i potwierdzi je dokumentami, że roboty zostały wykonane z należyta starannością. ( dołączy minimum 3 listy referencyjne, lub protokoły odbioru).W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek musi spełniać , co najmniej jeden z nich lub wspólnie. b) dysponują minimum 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00zł, potwierdzone opinią banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ),dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1. pkt. 1-3 ustawy ( zał. Nr 3 do SIWZ). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunku podanego w art. 22 ust.1 pkt.4 w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1 - 9 ustawy ( zał. Nr 4 do SIWZ), W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 oraz art.24 ust.2 pkt. 1-2, każdy z uczestników Konsorcjum składa oddzielnie, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykazu wykonanych robot budowlanych okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty te zostały wykonane należycie.( wg. wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ ), 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 6. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.harasiuki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach