Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczo - osobowego, samowyładowczego

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-304 Rzeszów, al. gen. Władysława Sikorskiego 428
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8613001 , fax. 017 8613003
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
    al. gen. Władysława Sikorskiego 428 428
    35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8613001, fax. 017 8613003
    REGON: 69026099100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczo - osobowego, samowyładowczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczo - osobowego, samowyładowczego do siedziby Zamawiającego. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia zgodny z wymogami przedstawionymi w niniejszej SIWZ. 3. Parametry i dane techniczne jakie musi posiadać samochód będący przedmiotem zamówienia: Silnik; 1) turbo diesel o pojemności 2 500 - 3 000 cm 3 2) moc 100 -130 KM, 3) norma emisji spalin Euro3 Układ kierowniczy 4) wspomaganie kierownicy, Układ jezdny 5) podwozie dwuosiowe, 6) podwójne koła tylnej osi, Kabina 7) kabina sześcioosobowa, 8) podwójne siedzenie obok kierowcy, 9) pasy bezpieczeństwa, kierowca + pasażerowie, 10) tapicerka ze sztucznej skóry, 11) dywaniki gumowe kabiny, 12) instalacja dla podłączenia radiotelefonu, 13) instalacja i głośniki do zamontowania radia, 14) lampa błyskowa pomarańczowa - doczepiana (magnetyczna), 15) kolor lakieru nadwozia -granatowy, 16) centralny zamek Skrzynia ładunkowa 17) samowyładowcza 3- stronna, 18) konstrukcja ramy pośredniej skrzyni ładunkowej wykonana z wysokiej jakości profili stalowych - ocynkowana, 19) wysokość burt 40 cm, 20) długość burt bocznych od 2200 cm do 2 350 cm, 21) długość burty tylnej 1750 - 1900 cm, 22) burty wykonane z aluminium, wzmocnione wewnętrznie sklejką wodoodporną, 23) burt a przednia stała, boczne uchylne, 24) burta tylna wyposażona w górne i dolne zawiasy oraz mechanizm automatycznego zwalniania, 25) stelarz z opończą koloru granatowego z możliwością demontażu (w całości lub na poszczególne elementy) na wysokość kabiny, 26) kąt podnoszenia 45 0 Dane dodatkowe 27) zabezpieczenie antywłamaniowe, 28) wyłącznik akumulatora 29) zamontowany hak holowniczy posiadający homologację i instalację elektryczną wraz z gniazdem do podpięcia przyczepki, 30) koło zapasowe zależne od stosowanych typów (jeżeli dwa typy to dwa koła), 31) instrukcja obsługi 32) Dostarczenie w dniu dostawy dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i niżej wskazanych dokumentów metodą spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 do oferty - wg wzoru), 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego; informacje o parametrach technicznych oferowanego samochodu potwierdzającego spełnienie wymagań wynikających z SIWZ rozdz. III. Przedmiot zamówienia - opis. 2.Pozostałe dokumenty stanowiące ofertę: 1)Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia (jeżeli dotyczy - zał. nr 2 do oferty wg wzoru), 2)Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których powyżej mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach