Przetargi.pl
REMONT DROGI GMINNEJ NR 1002 DO SCHRONISKA PERŁA ZACHODU W SIEDLĘCINIE

Urząd Gminy Jeżów Sudecki ogłasza przetarg

  • Adres: 58-521 Jeżów Sudecki, ul. Długa 63
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7132254 , fax. 075 7132254
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jeżów Sudecki
    ul. Długa 63 63
    58-521 Jeżów Sudecki, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7132254, fax. 075 7132254
    REGON: 00053651600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jezowsudecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT DROGI GMINNEJ NR 1002 DO SCHRONISKA PERŁA ZACHODU W SIEDLĘCINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 1,58 km, przepusty rurowe z rur PEHD o średnicy 30 cm 17 m, wyrównywanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym 1266 ton, nawierzchnia z betonu asfaltowego 6330 metrów kwadratowych, pobocza z tł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązuje wadium w wysokości 35 000,00 złotych, wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówenia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potęcjał techniczny, a także zatrudniają osoby zdolne do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamównienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamównienia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a także te podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nienależytego wykonania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potęcjał techniczny, a także zatrudnia osoby zdolne do wykonania zamówienia. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamównienia. 4. Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamównienia. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie- jeżeli podmioty składają ofertę wspólną. 7. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej jedną osobę posiadającą niezbędne uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej o specjalości drogowej, z załączeniem dokumentu stwierdzającego, że osoba posiada wymagane uprawnienia. 9. Wykaz wykonanych w okresie 2 lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamównienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane dokumenty muszą mieć formę oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oferenci, którzy nie spełnią warunków udziału w postępowaniu lub nie złożą oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty będą uznane za odrzucone. Postanowienia art. 24 stosuje się odpowiednio. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym przez siebie terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip@jezowsudecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach