Przetargi.pl
Remont drogi gminnej K203513 „Okrężna Przez wieś” ul. Partyzantów w km 0+036-0+752 Ilkowice Gmina Żabno

Gmina Żabno ogłasza przetarg

  • Adres: 33-240 Żabno, ul. Jagiełły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 456 373 , fax. 146 456 420
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabno
    ul. Jagiełły 1
    33-240 Żabno, woj. małopolskie
    tel. 146 456 373, fax. 146 456 420
    REGON: 52913700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi gminnej K203513 „Okrężna Przez wieś” ul. Partyzantów w km 0+036-0+752 Ilkowice Gmina Żabno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1)Przewidziana droga gminna do remontu zlokalizowana jest w miejscowości llkowice na działce nr 861. Początek drogi jest w km 0+036 (36m zostało przebudowane przez WZDW przy remoncie dr 973) a koniec w km 0+752. Długość odcinka drogi 716 m, długość kanalizacji 592 m Charakterystyka robot budowlanych kanalizacja opadowa roboty pomiarowe rozbiórka istniejącej kanalizacji wykopy pod kanalizację oraz studnie rewizyjne i wpustowe ułożenie kanałów z rur PP-B montaż studni rewizyjnych i wpustowych zasypanie i zagęszczenie wykopów próby szczelności roboty wykończeniowe 2) Jezdnia i chodniki : Długość odcinka 716 m, projektowana szerokość jezdni 5,5 m, chodnika 2,0-1,5 m Powierzchnia warstwy ścieranej 3207,9 m2, wiążącej 3207,9 m2, podbudowy z mieszanki mineralno-ementowo-emulsyjnej 3459,0 m2, chodnika 921 m2 + 168 m2 powierzchnia zjazdów 136 m2. Szczegółowy zakres określony został w dokumentacji technicznej oraz w przedmiarach robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 15 000.00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych.) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6 ustawy . Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 z dopiskiem : „Remont drogi gminnej K203513 „Okrężna Przez wieś” ul. Partyzantów w km 0+036-0+752 Ilkowice Gmina Żabno”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 3.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w ofercie. 4.Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6.Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy . 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i ust.5. ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 2)Aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnymi i w bezpłatnych bazach danych. 3)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4)Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5)Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 6 6)Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu kosztorysy ofertowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach