Przetargi.pl
UDZIELENIE KREDYTU NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA W 2019 ROKU

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 32-010 Luborzyca, Luborzyca 97
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 871 410 , fax. 123 871 410
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca
    Luborzyca 97
    32-010 Luborzyca, woj. małopolskie
    tel. 123 871 410, fax. 123 871 410
    REGON: 53771100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.malopolska.pl/ugkocmyrzowluborzyca/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE KREDYTU NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY KOCMYRZÓW - LUBORZYCA W 2019 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu w kwocie 2 500 000,00 zł. na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Kocmyrzów - Luborzyca w 2019 roku. Bardziej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, tzw. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: -posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2018 r, poz. 2187, z póżn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Postawiony warunek udziału w postępowaniu weryfikowany będzie na podstawie składanego przez Wykonawcę oświadczenia dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca, wybrany do realizacji zamówienia, przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2018 r, poz. 2187, z póżn. zm.) lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, w przypadku gdy nie działa na podstawie zezwolenia wydanego przez Komisje Nadzoru Finansowego. 2.Wykonawca składa ofertę na przygotowanym do tego specjalnie druku (druk formularza oferty), stanowiący załącznik do SIWZ. 3. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwa do reprezentowania, w sytuacjach opisanych w SIWZ (np.: wspólne ubieganie się o zamówienie). 4. Wykonawca załącza do oferty: oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Wykonawca, po otwarciu ofert, zgodnie z zapisami SIWZ zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu - oświadczenie dot. grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). 6. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest również przedłożyć Zamawiającemu, zgodnie z zapisami SIWZ: oświadczenie dot. zatrudnienia na umowę (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz aktualny na dzień składania odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, pod którym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument. Wykonawca może również wskazać, by przedmiotowy dokument Zamawiający pobrał z posiadanych i przechowywanych u siebie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (wskazać jakie postępowanie), o ile dokument taki będzie aktualny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach