Przetargi.pl
Remont dróg powiatowych polegający na położeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na terenie powiatu strzelecko – drezdeneckiego w 2018r.

Powiat Strzelecko-Drezdenecki ogłasza przetarg

  • Adres: 66500 Strzelce Krajeńskie, ul. Ks. St. Wyszyńskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 632 380 , fax. 957 631 126
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
    ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7
    66500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 957 632 380, fax. 957 631 126
    REGON: 21096735000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg powiatowych polegający na położeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na terenie powiatu strzelecko – drezdeneckiego w 2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje remonty dróg powiatowych w podziale na zadania częściowe: Część 1 – „Remont odcinka drogi powiatowej nr 1363F w m. Rąpin”; Część 2 – „Remont odcinka drogi powiatowej nr 1364F Przyłęg – Górki Noteckie – etap I na odcinku od km 0+000 do km 0+500”; Cześć 3 – „Remont odcinka drogi powiatowej nr 1378F Bobrówko – Tuczno - etap I na odcinku km 1+425 do km 1+600”; Część 4 – „Remont odcinka drogi powiatowej nr 1371F w miejscowości Osiek”. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 p.z.p. prezentuje poniższe zestawienie: 1) wymaga się dostosowania przebudowywanych odcinków dróg do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych; 2) wymaga się wykonania i odbioru robót zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik do SIWZ. Roboty do realizacji w ujęciu jakie należy przyjąć do wyceny w formularzu ofertowym przedstawia poniższe zestawienie: Część 1: 1) roboty przygotowawcze; 2) podbudowa; 3) nawierzchnia. Część 2: 1) roboty przygotowawcze; 2) podbudowa; 3) nawierzchnia. Część 3: 1) roboty przygotowawcze; 2) podbudowa; 3) nawierzchnia; 4) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. Część 4: 1) roboty przygotowawcze; 2)rozbiórki elementów dróg; 3) podbudowa; 4) nawierzchnia; 5) oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: Część 1: 1) roboty pomiarowe na drogach powiatowych; 2) wykonanie frezowania na zimno; 3) oczyszczenie warstw bitumicznych; 4) skropienie warstw bitumicznych; 5) wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno – bitumicznym; 6) wykonanie nawierzchnia z tłucznia kamiennego 0/31,5 warstwa górna, grubość warstwy 20 cm 7) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm. Część 2: 1) roboty pomiarowe na drogach powiatowych; 2) wykonanie frezowania na zimno; 3) oczyszczenie warstw bitumicznych; 4) skropienie warstw bitumicznych; 5) wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno – bitumicznym; 6) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm. Część 3: 1) roboty pomiarowe na drogach powiatowych; 2) wykonanie frezowania na zimno; 3) oczyszczenie warstw bitumicznych; 4) skropienie warstw bitumicznych; 5) wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno – bitumicznym; 6) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm. 7) rozłożenie siatki wzmacniającej na połowie powierzchni o wytrzymałości powyżej 80kN/m; 8) oznakowanie poziome – cienkowarstwowe. Część 4: 1) roboty pomiarowe na drogach powiatowych; 2) przełożenie nawierzchni chodników o zjazdów z kostki betonowej; 3) oczyszczenie warstw bitumicznych; 4) skropienie warstw bitumicznych; 5) wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno – bitumicznym; 6) wykonanie nawierzchnia z tłucznia kamiennego 0/31,5 warstwa górna, grubość warstwy 20 cm; 7) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w Części 5 SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.): obsługa walca. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim pkt czynności będzie polegało na: przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, w stosunku do osób mających wykonywać te czynności, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, następujące dokumenty: 1) jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia jest Wykonawca - oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 2) jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia jest podwykonawca - oświadczenie tego podwykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy; Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu podwykonawcy. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, za ostatni okres rozliczeniowy - pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych czynności Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla tych osób dokumenty, o których mowa w pkt 1- 3 powyżej, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla osób realizujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, dokumenty, o których mowa powyżej. Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowi przypadek naruszenia Obowiązku Zatrudnienia. W przypadku wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Część 1 – Odcinek drogi do remontu zlokalizowany jest w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1363F, na działkach nr: 269, 296, 268/2 w m. Rąpin. Projektowa droga powiatowa to odcinek szlakowy. Długość projektowanego odcinka wynosi 250 m. Droga znajduję się w powiecie strzelecko – drezdeneckim w gminie Drezdenko. Jest to odcinek 250m drogi powiatowej przechodzącej przez miejscowość Rąpin. Droga przebiega przez las. Stan nawierzchni jezdni oceniany jest jako zły. Część 2 – Odcinek drogi do remontu zlokalizowany jest w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1364F na działkach nr: 200, 208 gmina Strzelce Krajeńskie obręb Przyłęg. Długość remontowanej drogi wynosi ok. 500 mb. Droga znajduję się w powiecie strzelecko – drezdeneckim gmina Strzelce Krajeńskie obręb Przyłęg Istniejąca droga posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej o szerokości ok. 5,5m z gruntowymi poboczami. Istniejące zjazdy wykonane są z nawierzchni gruntowej. Stan zjazdów oceniany jest jako zły. Teren pasa drogowego jest zróżnicowany, występują skarpy i gruntowe pasy zieleni trawiastej z przydrożnym zadrzewieniem. Część 3 – Odcinek drogi do remontu zlokalizowany jest w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1378F na działkach nr 121 oraz 11. Droga znajduję się w gminie Strzelce Krajeński. Długość remontowanej drogi wynosi ok. 175 mb. Jest to odcinek pomiędzy miejscowościami Bobrówko i Tuczno. Droga przebiega wzdłuż użytków rolnych. Stan nawierzchni jezdni oceniany jest jako zły. Po prawej stronie jezdni, konstrukcja odznacza się utratą nośności, osiadanie oraz koleiny wprowadzają bardzo duże zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu, w szczególności po opadach deszczu. Część 4 – Odcinek drogi do remontu zlokalizowany jest w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1371F na działkach nr 129 w miejscowości Osiek na działce nr: 129. Długość remontowanej drogi wynosi ok. 410 mb. Istniejąca droga posiada jezdnię o nawierzchni z kostki kamiennej (kocie łby) o szerokości od 3,5m do 5,7 m z gruntowymi poboczami. Istniejące zjazdy wykonane są z nawierzchni gruntowej. Stan zjazdów oceniany jest jako zły. Teren pasa drogowego jest zróżnicowany, występują skarpy i gruntowe pasy zieleni trawiastej z przydrożnym zadrzewieniem. Zaleca się aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej, celem wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości mogących pojawić się w związku z realizacją zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SIWZ. Dokumentacja techniczna jest do wglądu w siedzibie zamawiającego (Referat Dróg). Kierownik Budowy/robót wyznaczony przez Wykonawcę - koordynuje roboty i przygotuje do odbioru wszystkie dokumenty związane z wykonaniem robót. Wykonawca robót ponosi koszt badań niezbędnych do odbioru robót wg STWIOR. Zadanie należy zrealizować zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska. UWAGA: dot. robót rozbiórkowych - zagospodarowanie lub utylizacja materiałów z rozbiórki wraz z innymi kosztami towarzyszącymi i w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru – musi zostać udokumentowana, że materiał został w prawidłowy sposób zagospodarowany lub zutylizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z nieterminowego i nienależytego wykonania zadania. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego, kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na czas wykonania robót. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się na podstawie protokołu odbioru robót sporządzonego przez strony umowy. Realizacja części przedmiotu umowy poprzez podwykonawców nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za prawidłową realizację przedmiotu umowy. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego oraz osób trzecich za działania, zaniechanie działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców w takim samym stopniu, jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający ma prawo do żądania usunięcia z placu budowy każdego z pracowników Wykonawcy lub Podwykonawców, którzy przez swoje zachowania lub jakość wykonywanej pracy naruszają postanowienia umowy lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający przewiduje płatność końcową po odbiorze końcowym robót (szczegóły dotyczące warunków płatności opisane zostały we wzorze umowy).Wycena poszczególnych pozycji robót w kosztorysie ofertowym musi zostać dokonana w oparciu o podstawy płatności określone w STWIOR dla poszczególnych elementów robót. Zamawiający przewiduje ryczałtowy sposób rozliczenia robót, kosztorys ofertowy/ przedmiar robót jest pomocniczym. Cena zaoferowana przez Wykonawcę obejmuje wszystkie elementy, jakie zostały wykazane w SIWZ oraz dokumentacji projektowej (bez względu na rzeczywisty rozmiar i zakres prac niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia). Podczas wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP, prace wykonać zgodnie z wytycznymi producentów oraz normami budowlanymi. UWAGA! Żąda się od Wykonawców sporządzenia czasowej organizacji ruchu oraz uzyskania decyzji zatwierdzającej projekt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań (dotyczy wszystkich części zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części 3 SIWZ (Załącznik 3.4. do SIWZ). Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach